quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Die van m'n neef is: hallo met Dennis
Daarna begin je een heel verhaal en dan opeens: PIEEEEP![]()
Kan ook andersom hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Die van m'n neef is: hallo met Dennis
Daarna begin je een heel verhaal en dan opeens: PIEEEEP![]()
Tasjkent en Astana zijn goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef Burakius het volgende:
Tasjkent = oezbekistan die weet ik..
Astana = Khazakstan
bisjkek is.... puntje van me tong.. ehhh Sudan??????
Die moet houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem veranderd:
Hee dit is de voicemail van Cathy. Eigenlijk luister ik nooit naar m'n berichten, dus het heeft niet veel nu om iets in te spreken. Mocht eigenwijs zijn, dan weet je wel hoe het werkt. (zoiets)
Wel zo eerlijk
Preciesquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Die moet houdenZe bellen vanzelf weer terug, scheelt jou ook weer de kosten
Nee, het zijn tegenwoordig wel allemaal landen. Wel allemaal oud-sovjet landen ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef zalkc het volgende:
de helft zijn semi-autonome russische gebieden geen landen. Of ben ik nu aan het ijllen?
denk et ook.. klinkt alllemaal bekend. maar het zijn van die landen waar toch niemand zich in interesseertr.. Ik wil wedde dat er armenie in zit en turkmenistan en wat zit er nog meer Georgie dat soort zooi. Tataristan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef zalkc het volgende:
de helft zijn semi-autonome russische gebieden geen landen. Of ben ik nu aan het ijllen?
Hoi BB en Soempiequote:
Turkmenistan zit er bij jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
denk et ook.. klinkt alllemaal bekend. maar het zijn van die landen waar toch niemand zich in interesseertr.. Ik wil wedde dat er armenie in zit en turkmenistan en wat zit er nog meer Georgie dat soort zooi. Tataristan?
Da's nou jammer want ik zou wel een muziekfragment van je willen horenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
En wat de vraag betreft: hoofdsteden in die hoek, nee....gaat me nu niet lukken
Ik zou wel willen maar ik heb die landen echt nog nooit gezien in mijn grote bosatlasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef Neleos het volgende:
Hmmm, niemand die een gokje durft te wagen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Burakius het volgende:
sorry ik weet niets meer.. kan wel gokke.. ehh
dan eh die bissjkek turkmenistan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |