uhhh de meeste mafia wannabe's hebben waarschijnlijk geen geld genoeg voor een Cayennequote:een Cayenne zie je erg vaak, donkere kleuren mafia wannabe's![]()
als in je een zonnig deel woont kan ik dat best begrijpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
lelijk, die pauperamerikanen kopen ook veel witte auto's
Die zag ik laatst in Rotterdam rijden, met donkere velgen eronder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Wimo. het volgende:
Pak maar eens een BMW6 in het wit ... kwijl.
wat je bespaart bij de aanschaf lever je dubbel weer in bij de inruil.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:20 schreef Catch22- het volgende:
Wit is wel de meest goedkope kleur vaak
als je van rice houdt ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Onder witte auto's horen donkere velgen.
in de verzekeringsbranche is het gekend dat ROOD de meest riskante kleur is om langs achter aangereden te worden. Mensen worden onbewust naar rood aangetrokken ; dus niet de veiligste kleur !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Gripper het volgende:
Wit, geel en Rood zijn volgens mij wel de veiligste kleuren qua opvallendheid. Bijna alle auto's hebben tegenwoordig grijs of zilvertinten, en dat is bij dit weer verdomd lastig zien als er een mongool achter het stuur zit die de levensduur van z'n koplampen wil sparen....
Dan moet je Miami Vice kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
Wit! Zoooo mooi op een M6.
Trouwens in de topgear magazine van een paar maanden geleden had jeremy clarkson het ook over witte auto's en dat dat het nieuwe grijs gaat worden. persoonlijk vind ik het heel erg van de auto af hangen of het mooi is. Meestal vind ik spierwit ook niet mooi, het moet wel gebroken wit zijn.
grijs vind ik wel zo ontzettend saai bij auto's. helemaal zilvergrijs. zo inspiratieloos
quote:I read on one of the film forums that it was a BMW 645 CI with modifications including 18" chrome Zanetti alloys.
quote:Guessing a fake as it didn't have the detailing between the front wheels and the doors.
quote:its not an m6 i think its an 645i, its got single exhausts on either side, m6 has quad, no detailing as mentined above, between wing and door, and no carbon roof either
het is geen M6 nee, maar nog steeds erg stijlvol, ik heb er zo eentje in israel gezien, daar rijd bijna iedereen in witte auto's voor de hittequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het is waarschijnlijk geen echte:
[..]
[..]
[..]
Nee man, een witte Escalade is prachtig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Witte Cadillac Escalade
Wansmaak, wansmaak, wansmaak
Nee,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
een witte Lamborghini Gallardo
http://www.weissach.com/auto-details.asp?autoID=379
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee,een witte Countach
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |