Dan identificeer jij je van boven af met de onderkant van de samenleving...ehhh... of zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Mwah ja Egbert is minder irritant maar die is ook te veel met het spel bezig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
Egbert is niet de ergste, maar omdat er echt iets moet gebeuren, hoop ik dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
Zou Hilde zich eigenlijk aangesproken voelen door dat shirt van Rik?
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Geen fake ?quote:
Upperclass maakt ook helemaal geen goede BB. Dus is maar goed ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?![]()
Ja, als je het zo bekijkt wel. Maar ik erger me al de hele tijd aan die gozer dus ik zou het niet erg vinden als die opdondert!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Etienne moet natuurlijk blijven. De 'storende' mensen moeten er nog wel een tijdje inblijven.
Mwah Marlies is me nog niet echt positief of negatief ogevallen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Niemand wéét dat in het huis. En ze zijn nu ook niet genomineerd. Het gaat alleen om Egbert vanavond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Milica weet het toch van Semih?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hallo, niemand weet van hun nominatie.
dan zit u 50 euro boven het bedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde gaat koken en bestellen bij BB
"Hallo BB met Hilde, mag ik 200 euri peuken 300 euro Vino en voor 300 euri kant en klaar maaltijden van Appie graag, ja hoor bedankt het, jahhhhh das het spel he"
dus hij houdt wel van meidenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Rik houdt van dikke meiden
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280869.jpg]afbeelding][/URL]
Uiteraard he, tis Hildequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan zit u 50 euro boven het bedrag
Da's de enige ja..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Milica weet het toch van Semih?
Dus eigenlijk weet ze nu dat E-10 zijn nominatie aan het vergooien is.quote:
Ahh.. maar daar heb je me ook niet over gehoord..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Upperclass maakt ook helemaal geen goede BB. Dus is maar goed ook.
Egbert is niet leuk genoeg om te winnen en niet vervelend genoeg dat hij de boel nog kan opleuken in het spel. Dus hij draagt qua kijkplezier niets bij en mag van mij wel het huis uit. Dat zorgt dan direct weer voor mooie tv (huilende mensen, marcia ineens alleen etc).quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is niet de ergste, maar omdat er echt iets moet gebeuren, hoop ik dat hij eruit moet.
Alleen is die kans héél erg klein.
En Etienne moet natuurlijk blijven. De 'storende' mensen moeten er nog wel een tijdje inblijven.
Milica weet het van Semih en Marlies weet het ook van Semih, zij heeft immers de enveloppe gelezen !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Milica weet het toch van Semih?
Klopt inderdaad jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef funkie-indo het volgende:
Marlies weet het ook van Semih, zij heeft de nominatiebrief van Semih gelezen!
[..]
Het is nu eenmaal makkelijker om een ander de schuld te geven dan de schuld te krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Het zijn wel lafbekken bij elkaar. Ze lopen de gehele week te zeiken tegen elkaar dat andere mensen ook wel willen koken en bestellen en nu het gevraagd word willen ze allemaal niet. wat een lafbekken zeg ! BAH
Dat hoop jij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand wéét dat in het huis. En ze zijn nu ook niet genomineerd. Het gaat alleen om Egbert vanavond.
Maar of Nederland zijn beltegoed over heeft voor die man is natuurlijk de vraag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Egbert is niet leuk genoeg om te winnen en niet vervelend genoeg dat hij de boel nog kan opleuken in het spel. Dus hij draagt qua kijkplezier niets bij en mag van mij wel het huis uit. Dat zorgt dan direct weer voor mooie tv (huilende mensen, marcia ineens alleen etc).
Maar ik denk dat Nederland hem er in wil houden; die kijken anders naar BB. Hij doet niets vervelends en hoeft dus ook niet weg.
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.quote:
Van mij mag hij er in blijven, maar ik ga zeker niet smsen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar of Nederland zijn beltegoed over heeft voor die man is natuurlijk de vraag.
quote:
Volgens mij had BB daarop gehoopt.. een fikse confrontatie tussen Semih en Miliciaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.
Vanavond gaat het alleen om Egbert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Dus staan Semih, Marlies en egbert genomineerd... simpel
Ik heb meer t idee dat Semih en Marlies alvast genomineerd staan voor de aankomende nominatieronde en dat Egbert gewoon net als Rob vorig jaar vandaag erin blijft of eruit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Precies en ik denk dat breezer sletjes nou ook niet gaan smsn voor een 45 jarige kale kerel die er uitziet als 60quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Van mij mag hij er in blijven, maar ik ga zeker niet smsen.
Ben niet bepaald met je eens hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond gaat het alleen om Egbert.
Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond gaat het alleen om Egbert.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Semih was genomineerd, omdat hij als derde de DBK in ging. Milica wist dat de 3e die de DBK in zou gaan genomineerd zou worden, maar ze mocht daar niks over zeggen, anders was ze zelf genomineerd. Dus Milica weet het van Semih.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jellyrose het volgende:
Uhm.. maar Semih werd toch verteld dat hij DANKZIJ Milicia genomineerd stond?Of ben ik het spoor nu alweer bijster?
Moet je zelf weten, maar het is wel zo. Als er drie genomineerden waren, zouden we een week moeten bellen (meer inkomsten). Egbert loopt echter risico er vanavond uit te moeten, dus geen week bellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef witste het volgende:
[..]
Ben niet bepaald met je eens hoor...
Er wordt niet genomineerd door de bewoners deze week, maar de genomineerden zijn dus al wel bekend...
Just one more time:quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef witste het volgende:
Semih was de derde in de dagboekkamer, Marlies omdat ze de envelop van iemand anders las, en Egbert omdat ie de hotline opnam, isse simpel hoor...
Ja, maar BB vertelde dit toch ook aan Semih? Dus Semih weet dat het door Milica (aargh, spelling) komt dat hij genomineerd staat en hij mocht het er toch wel met haar over hebben?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih was genomineerd, omdat hij als derde de DBK in ging. Milica wist dat de 3e die de DBK in zou gaan genomineerd zou worden, maar ze mocht daar niks over zeggen, anders was ze zelf genomineerd. Dus Milica weet het van Semih.
Dat laatste. Semih staat voor de eerst komende nominatie ronde genomineerd omdat hij toevallig als derde de dbk inkwam. Milica heeft nergens schuld aan natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jellyrose het volgende:
Uhm.. maar Semih werd toch verteld dat hij DANKZIJ Milicia genomineerd stond?Of ben ik het spoor nu alweer bijster?
Wat is er fout aan de zin "Vanavond gaat het alleen om Egbert"quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef witste het volgende:
Ben niet bepaald met je eens hoor...
Er wordt niet genomineerd door de bewoners deze week, maar de genomineerden zijn dus al wel bekend...
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar BB vertelde dit toch ook aan Semih? Dus Semih weet dat het door Milica (aargh, spelling) komt dat hij genomineerd staat en hij mocht het er toch wel met haar over hebben?
nou het is zo vreemd dat er ook genomineerde bekend zijn en dat ze daar dan niks mee doen ..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er fout aan de zin "Vanavond gaat het alleen om Egbert"
Hoe kan je het daar niet mee eens zijn?
Juistquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef Anitra het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk?
Egbert staat niet genomineerd, egbert is gewoon de lul, net zoals Rob vorig jaar de lul was.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.
Dank je.. dat wilde ik dus wetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.
Dat komt nog welquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef Coraatje het volgende:
nou het is zo vreemd dat er ook genomineerde bekend zijn en dat ze daar dan niks mee doen ..
Misschien laat Hummie ons doen geloven dat het alleen om Eggie gaat Isabeu....en dan hebben we nog een verrassing.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef berney het volgende:
Misschien laat Hummie ons doen geloven dat het alleen om Eggie gaat Isabeu....en dan hebben we nog een verrassing.
Eggie is niet alleen genomineerd.
groep * schok*
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Gek eigenlijk. Als ik Etiene aan een meisje zie frummelen dan denk ik: yuck!! Maar als Jeroen het zou doen dan denk ik:
Als ik Etienne aan Milica zie frummelen denk ik 'yuck' , maar ik hoop dat hij bij Sabrina succes heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Gek eigenlijk. Als ik Etiene aan een meisje zie frummelen dan denk ik: yuck!! Maar als Jeroen het zou doen dan denk ik:
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop op drank. Heeeel veel drank.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop op rantsoen volgende week. Geen sigaretten niks.
Vind ik niet zo gek hoor.. Etienne is gewoon weerzinwekkend, Jeroen daarentegen is alleen maar vrij nietszeggend en onbeholpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet. Ik hoop op feestjes en veel drank. De boel moet loskomen. Blijkbaar heb je daar met muziek en drank meer kans op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop op rantsoen volgende week. Geen sigaretten niks.
Hopelijk drinken ze dan ook door ipv afgelopen donderdagavondquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop op feestjes en veel drank. De boel moet loskomen. Blijkbaar heb je daar met muziek en drank meer kans op.
Zulke grote drinkers zijn het nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop op feestjes en veel drank. De boel moet loskomen. Blijkbaar heb je daar met muziek en drank meer kans op.
Misschien kwam dat omdat de muziek al zo snel stopte. BB moet wel een paar uurtjes doorgaan met muziekquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopelijk drinken ze dan ook door ipv afgelopen donderdagavond
tuutlijk zullen ze beseffen dat het de live show is. misschien moet Eggie er wel uit of niet. en dat gebeurt alleen tijdens een live show. (tenminste voorheen wel)quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Van de BB site:
Inmiddels zitten de Bewoners ruim een week in het Huis en hebben ze geen idee van tijd en de buitenwereld. Zouden ze zich wel beseffen dat vanavond de Live Show is? En weten ze dan wanneer de Show begint?
Natuurlijk beslissen alle kijkers vanavond of Egbert mag blijven of dat hij terug kan naar Abbekerk. Je krijgt van Bridget een flitsend overzicht van alle perikelen in het Big Brother Huis van de afgelopen week. En ook de leuke en moeilijke momenten die je de afgelopen week heb gemist.
Dan moet BB gewoon zeggen: dit is alleen voor vanavond. Morgen moet de overgebleven drank voor 12:00 's middags weer worden ingeleverd. Zul je zien dat er niets overblijftquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Kinga het volgende:
Ja maar, je hebt het gezien, als ze drank hebben, gaan ze daar ook zuinig mee doen.
Yepquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:35 schreef LuQas het volgende:
De bewoners weten wel dat er vanavond een live-uitzending is toch? Volgens mij heb ik ze daar al over horen spreken.
Ja hoor dat weten ze gewoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:35 schreef LuQas het volgende:
De bewoners weten wel dat er vanavond een live-uitzending is toch? Volgens mij heb ik ze daar al over horen spreken.
Dat zal een wonder zijn..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef berney het volgende:
Ik hoop wel dat fok "meewerkt" vanavond.
Hard gewerkt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben klaar met werken en ga naar huis. Even eten en dan spreek ik jullie vanavond weer
Ajuuu
Ze praten hem gewoon moed in door te zeggen dat hij mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel apart dat iedereen in dat huis denkt dat Egbert mag blijven, ik denk het eerlijk gezegd ook. Maar stel hij moet eruit. Dat is dan wel weer leuke, shocking tvAls BB echt hard wil zijn, eruit gooien die hap..
Als BB het doet is het kiezers bedrog en daar ga ik al helemaal niet mee akkoord !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel apart dat iedereen in dat huis denkt dat Egbert mag blijven, ik denk het eerlijk gezegd ook. Maar stel hij moet eruit. Dat is dan wel weer leuke, shocking tvAls BB echt hard wil zijn, eruit gooien die hap..
Ja inderdaad, en zullen vast mensen zijn die hem weg willen en lekker schijnheilig doen nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze praten hem gewoon moet in door te zeggen dat hij mag blijven.
Psychologisch een vrij standaard tactiek volgens mij.
Nee idd.. als je zou zeggen als bewoner dat je wel denkt dat hij eruit gaat.. dan lig je niet echt meer goed in de groep denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze praten hem gewoon moet in door te zeggen dat hij mag blijven.
Psychologisch een vrij standaard tactiek volgens mij.
wel hoor, toen zijn ze er ook achter gekomen dat ze in dezelfde buurt zijn opgegroeit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef BorTheWolf het volgende:
Die Janine is echt bezig met een eigen offensiefje vandaag, ze gaat meerdere huisbewoners af om in een goed daglicht te komen. nu ligt ze weer sabrina, heb die 2 nog nooit eerder met elkaar gezien
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280882.jpg]afbeelding][/URL]
Zou wel lachen zijn als iemand zijn gebedel om bevestiging zat is en gewoon zegt "Ik denk dat Nederland je er gewoon uitstemt, bereid je maar alvast voor"quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:43 schreef Tamaartje het volgende:
Nee idd.. als je zou zeggen als bewoner dat je wel denkt dat hij eruit gaat.. dan lig je niet echt meer goed in de groep denk ik
Gewoon meelullen dus..
Als dat het enige is, verder zie ik ze Noooooit samen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wel hoor, toen zijn ze er ook achter gekomen dat ze in dezelfde buurt zijn opgegroeit.
Ik zou als bewoner wel van het ergste uitgaan idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als iemand zijn gebedel om bevestiging zat is en gewoon zegt "Ik denk dat Nederland je er gewoon uitstemt, bereid je maar alvast voor"
Volgens mij stapt Hilde dan opquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:46 schreef natronic het volgende:
Mischien ook eens leuk om de rookwaar in te leveren, dan komt de ware aard van het beestje boven.
Als je het tegen niemand hoeft op te nemen en als NL je er dan tóch uitstemt, dan moet het wel heel droevig met je zijn gesteld. Dan moet je wel een ongeloooooflijke lul zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou als bewoner wel van het ergste uitgaan idd.
Ik denk niet dat er een fokker is die serieus denkt dat hij eruit gaat. Ik niet in ieder geval. Hij mag van mij wel weg, maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef avonne het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd wie van de Fokkers tegen Egbert zou zeggen "Ik denk dat je weg moet, hoor"
Hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als iemand zijn gebedel om bevestiging zat is en gewoon zegt "Ik denk dat Nederland je er gewoon uitstemt, bereid je maar alvast voor"
beetje klote om tegen Egbert te zeggen dat je denkt dat hij niet zo populair is en dat mensen hem vervelend vinden. Dat ga je dan bekopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee idd.. als je zou zeggen als bewoner dat je wel denkt dat hij eruit gaat.. dan lig je niet echt meer goed in de groep denk ik
Gewoon meelullen dus..
Ja klopt!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het tegen niemand hoeft op te nemen en als NL je er dan tóch uitstemt, dan moet het wel heel droevig met je zijn gesteld. Dan moet je wel een ongeloooooflijke lul zijn.
kamperwijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij stapt Hilde dan opDie laat rustig 4 ton lopen voor een peuk.
met die grote bek van haar kan ze er ook wel twee aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
Hebben jullie ook zo'n smaak in je mond?
Alsof je een olifant gepijt hebt![]()
![]()
![]()
Aldus Hilde....
OMG
Denk idd ook dat hij blijft, dreigen is BB goed in, doen is een 2equote:Op maandag 28 augustus 2006 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een fokker is die serieus denkt dat hij eruit gaat. Ik niet in ieder geval. Hij mag van mij wel weg, maar dat gaat toch niet gebeuren.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Hilde heeft blijkbaar ervaring met bukake.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als iemand zijn gebedel om bevestiging zat is en gewoon zegt "Ik denk hoop dat Nederland je er gewoon uitstemt, bereid je maar alvast voor"
Hij moet ergens de krul in zettenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Néé... gaat Rik ook de krul in Milica's haar zetten
Isabeau, ik wist niet dat je een kenner wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Hilde heeft blijkbaar ervaring met bukake.
Echt zo'n voorbedachte "kijk mij eens een gek wijf zijn" -opmerking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
Alsof je een olifant gepijt hebt
Ik vind het eerder een 'kijk mij eens ordinair zijn' opmerkingquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
Echt zo'n voorbedachte "kijk mij eens een gek wijf zijn" -opmerking.![]()
ik begin me toch steeds meer af te vragen in wat voor situatie Milica is opgegroeidquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
Alsof je een olifant gepijt hebt![]()
![]()
![]()
Aldus Hilde....
OMG
1993 called and they wanted you back.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Zijn die gaten in je broek weer mode ofzo? Zo ja, dan pak ik de schaar even
Ook ja, van die Geer&Goor-"humor".quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een 'kijk mij eens ordinair zijn' opmerking
jah verrekquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor het geluid van de tuin op S1+2
Veel leuker om te zien dan E-10 en Miliciaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
En Jeroen is weer met Milica
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280871.jpg]afbeelding][/URL]
jah laat ze het eerst moeten verdienen met een opdracht ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
Wat zou ik t matig vinden zeg, als die tuin open zou gaan.
Dat zou ongelóóflijk matig zijn ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
Wat zou ik t matig vinden zeg, als die tuin open zou gaan.
Woon je in de buurt van het BB huis? Daar bliksemt het ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:07 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, schrik me hier de tering van bliksem...wat erg
En er wordt nu toch niet gezond, dus behoorlijk overbodig jaquote:
Ja psies, laat maar ff de muren op ze af komen en het liefst op een nog kleinere ruimte, want ze kunnen elkaar nog teveel ontwijken vind ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee, eerst maar meer irritaties dat er echt geen tuin is.
Nee helemaal niet. Zuid Limburg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het BB huis? Daar bliksemt het ook.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Gert het volgende:
"Ik dank dajje 't eegst moe vraaje, omdadder manse zijn die nie blij worre van vis.."
een onsje is maar weinig hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
1,5 kilo vis voor 15 mensen voor door de pasta, da's meer dan zat stelletje mutsen.
zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:18 schreef nodisch18 het volgende:
wat lijkt die stem van marlies toch veel op die van dido
Echt niet, voor door de pasta is dat zat.quote:
Das 100 gram vis per persoon...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
1,5 kilo vis voor 15 mensen voor door de pasta, da's meer dan zat stelletje mutsen.
Waarom?quote:
je wil toch vis proeven? Ik zou zeggen 1,5 ons per man, of nog liever 2!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet, voor door de pasta is dat zat.
Dat weet jij t beste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Maar in pasta-gerechten is de portie vis of vlees altijd wat kleiner.
Dan gaat de vis teveel overheersen. Je proeft het bij élke hap hè. Dat is wat anders dan als je het gescheiden van de groente en aardappels op je bord hebt liggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
je wil toch vis proeven? Ik zou zeggen 1,5 ons per man, of nog liever 2!![]()
Praat jij ook zo rottig uit je smoel als Tijn of zo, da'k je beledijt heit?quote:
Dan heb ik mijn schoonmoeder vorige week voor niets die van mijn man laten repareren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Zijn die gaten in je broek weer mode ofzo? Zo ja, dan pak ik de schaar even
ik ookquote:
Heb jij een mán?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:28 schreef berney het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn schoonmoeder vorige week voor niets die van mijn man laten repareren.![]()
En het heeft ook niet zo'n uitgesproken smaak dus ze merken het vast nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Semih wil er stiekem schimmelkaas doorheen flikkeren.
"Want als je het zégt, dan lusten mensen het niet'.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het BB huis? Daar bliksemt het ook.
Het is wel frappant dat ze net als Naatje uit den Haag komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef Sonique het volgende:
Weet je, die twee blonde zusjes...
Die praten echt alsof ze nog kind zijn. Echt ook met zo'n kinderstemmetje ook.
Het is nog net geen Natte Lie van verleden jaar...
Semih zegt net dat hij een ponie bij Michelini er niet uit vindt zienquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef pullup het volgende:
Zo te zien is Rik die Micheline echt een coupe huntelaar aan het aansmeren
om het een beetje spannend te houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:40 schreef Sonique het volgende:
Waarom doen ze dat?
Camera 1 en 2 en twee met 3 en 4 verwisselen?
Ik zag een glimmende bol in het midden van de kamer , dat zal hem dus wel zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:42 schreef demins het volgende:
Waar de gemeenschap is Eggbird?
Egbert iig nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen wel opschieten met al die haren...wie moet er allemaal nog op de kapperstoel van rik?
Kuif makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
gaat ie bij marcia doen dan?
Maar ze hebben dan ook geen enkel benul van tijd hèquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
hmm, invlechten, dat haalt ie nooit..
Hij gaat het toch ook niet helemaal invlechten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hebben dan ook geen enkel benul van tijd hè
Als je goed kijkt lijken ze op elkaar....quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Dat Milica zo met Marcel hangt
Snap ik echt niet
Was het niet vanmiddag dat E10 aan haar tieten zat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Dat Milica zo met Marcel hangt
Snap ik echt niet
Ik vind het wel leuk staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Kinga het volgende:
Ohhhh ze lijkt net een jongetje!
Denk wel dat het haar staatquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef -Myrt- het volgende:
micheline heeft der haar normaal nog korter zegt ze....
denk niet dat dat echt heel mooi is
idd maar wel logisch ja...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Als je niet regelmatig naar de streams kijkt krijg je echt wel een andere indruk van de meeste mensen (afgaande op de uitzendingen op tv) beetje jammer maja logisch dat BB er een eigen turn aan geeft...
Deze ga ik uitprinten want ik heb muizen!!quote:
Ik noem Hilde Godzilla.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef kukeleku het volgende:
Hilde noemt de zusjes wederom "de Barbies"
Wat ziet zij er anders uit. Wel leuk trouwens.quote:
Hoop ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:22 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop dat dat kleine kutdorp niet voor 'm belt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |