Dan identificeer jij je van boven af met de onderkant van de samenleving...ehhh... of zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Mwah ja Egbert is minder irritant maar die is ook te veel met het spel bezig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
Egbert is niet de ergste, maar omdat er echt iets moet gebeuren, hoop ik dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
Zou Hilde zich eigenlijk aangesproken voelen door dat shirt van Rik?
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Geen fake ?quote:
Upperclass maakt ook helemaal geen goede BB. Dus is maar goed ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?![]()
Ja, als je het zo bekijkt wel. Maar ik erger me al de hele tijd aan die gozer dus ik zou het niet erg vinden als die opdondert!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Etienne moet natuurlijk blijven. De 'storende' mensen moeten er nog wel een tijdje inblijven.
Mwah Marlies is me nog niet echt positief of negatief ogevallen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Niemand wéét dat in het huis. En ze zijn nu ook niet genomineerd. Het gaat alleen om Egbert vanavond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Milica weet het toch van Semih?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hallo, niemand weet van hun nominatie.
dan zit u 50 euro boven het bedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde gaat koken en bestellen bij BB
"Hallo BB met Hilde, mag ik 200 euri peuken 300 euro Vino en voor 300 euri kant en klaar maaltijden van Appie graag, ja hoor bedankt het, jahhhhh das het spel he"
dus hij houdt wel van meidenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Rik houdt van dikke meiden
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280869.jpg]afbeelding][/URL]
Uiteraard he, tis Hildequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan zit u 50 euro boven het bedrag
Da's de enige ja..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Milica weet het toch van Semih?
Dus eigenlijk weet ze nu dat E-10 zijn nominatie aan het vergooien is.quote:
Ahh.. maar daar heb je me ook niet over gehoord..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Upperclass maakt ook helemaal geen goede BB. Dus is maar goed ook.
Egbert is niet leuk genoeg om te winnen en niet vervelend genoeg dat hij de boel nog kan opleuken in het spel. Dus hij draagt qua kijkplezier niets bij en mag van mij wel het huis uit. Dat zorgt dan direct weer voor mooie tv (huilende mensen, marcia ineens alleen etc).quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is niet de ergste, maar omdat er echt iets moet gebeuren, hoop ik dat hij eruit moet.
Alleen is die kans héél erg klein.
En Etienne moet natuurlijk blijven. De 'storende' mensen moeten er nog wel een tijdje inblijven.
Milica weet het van Semih en Marlies weet het ook van Semih, zij heeft immers de enveloppe gelezen !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Milica weet het toch van Semih?
Klopt inderdaad jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef funkie-indo het volgende:
Marlies weet het ook van Semih, zij heeft de nominatiebrief van Semih gelezen!
[..]
Het is nu eenmaal makkelijker om een ander de schuld te geven dan de schuld te krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Het zijn wel lafbekken bij elkaar. Ze lopen de gehele week te zeiken tegen elkaar dat andere mensen ook wel willen koken en bestellen en nu het gevraagd word willen ze allemaal niet. wat een lafbekken zeg ! BAH
Dat hoop jij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand wéét dat in het huis. En ze zijn nu ook niet genomineerd. Het gaat alleen om Egbert vanavond.
Maar of Nederland zijn beltegoed over heeft voor die man is natuurlijk de vraag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Egbert is niet leuk genoeg om te winnen en niet vervelend genoeg dat hij de boel nog kan opleuken in het spel. Dus hij draagt qua kijkplezier niets bij en mag van mij wel het huis uit. Dat zorgt dan direct weer voor mooie tv (huilende mensen, marcia ineens alleen etc).
Maar ik denk dat Nederland hem er in wil houden; die kijken anders naar BB. Hij doet niets vervelends en hoeft dus ook niet weg.
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.quote:
Van mij mag hij er in blijven, maar ik ga zeker niet smsen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar of Nederland zijn beltegoed over heeft voor die man is natuurlijk de vraag.
quote:
Volgens mij had BB daarop gehoopt.. een fikse confrontatie tussen Semih en Miliciaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze mochten ook beide met elkaar praten over de nominatie, maar dat hebben ze niet gedaan volgens mij.
Vanavond gaat het alleen om Egbert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Dus staan Semih, Marlies en egbert genomineerd... simpel
Ik heb meer t idee dat Semih en Marlies alvast genomineerd staan voor de aankomende nominatieronde en dat Egbert gewoon net als Rob vorig jaar vandaag erin blijft of eruit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Precies en ik denk dat breezer sletjes nou ook niet gaan smsn voor een 45 jarige kale kerel die er uitziet als 60quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Van mij mag hij er in blijven, maar ik ga zeker niet smsen.
Ben niet bepaald met je eens hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond gaat het alleen om Egbert.
Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond gaat het alleen om Egbert.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef witste het volgende:
Semih was genomineerd, omdat hij als derde de DBK in ging. Milica wist dat de 3e die de DBK in zou gaan genomineerd zou worden, maar ze mocht daar niks over zeggen, anders was ze zelf genomineerd. Dus Milica weet het van Semih.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jellyrose het volgende:
Uhm.. maar Semih werd toch verteld dat hij DANKZIJ Milicia genomineerd stond?Of ben ik het spoor nu alweer bijster?
Moet je zelf weten, maar het is wel zo. Als er drie genomineerden waren, zouden we een week moeten bellen (meer inkomsten). Egbert loopt echter risico er vanavond uit te moeten, dus geen week bellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef witste het volgende:
[..]
Ben niet bepaald met je eens hoor...
Er wordt niet genomineerd door de bewoners deze week, maar de genomineerden zijn dus al wel bekend...
Just one more time:quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef witste het volgende:
Semih was de derde in de dagboekkamer, Marlies omdat ze de envelop van iemand anders las, en Egbert omdat ie de hotline opnam, isse simpel hoor...
Ja, maar BB vertelde dit toch ook aan Semih? Dus Semih weet dat het door Milica (aargh, spelling) komt dat hij genomineerd staat en hij mocht het er toch wel met haar over hebben?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih was genomineerd, omdat hij als derde de DBK in ging. Milica wist dat de 3e die de DBK in zou gaan genomineerd zou worden, maar ze mocht daar niks over zeggen, anders was ze zelf genomineerd. Dus Milica weet het van Semih.
Dat laatste. Semih staat voor de eerst komende nominatie ronde genomineerd omdat hij toevallig als derde de dbk inkwam. Milica heeft nergens schuld aan natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef jellyrose het volgende:
Uhm.. maar Semih werd toch verteld dat hij DANKZIJ Milicia genomineerd stond?Of ben ik het spoor nu alweer bijster?
Wat is er fout aan de zin "Vanavond gaat het alleen om Egbert"quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef witste het volgende:
Ben niet bepaald met je eens hoor...
Er wordt niet genomineerd door de bewoners deze week, maar de genomineerden zijn dus al wel bekend...
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar BB vertelde dit toch ook aan Semih? Dus Semih weet dat het door Milica (aargh, spelling) komt dat hij genomineerd staat en hij mocht het er toch wel met haar over hebben?
nou het is zo vreemd dat er ook genomineerde bekend zijn en dat ze daar dan niks mee doen ..quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er fout aan de zin "Vanavond gaat het alleen om Egbert"
Hoe kan je het daar niet mee eens zijn?
Juistquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef Anitra het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk?
Egbert staat niet genomineerd, egbert is gewoon de lul, net zoals Rob vorig jaar de lul was.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.
Dank je.. dat wilde ik dus wetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dit heeft hij voor zover ik weet niet gedaan.
Dat komt nog welquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef Coraatje het volgende:
nou het is zo vreemd dat er ook genomineerde bekend zijn en dat ze daar dan niks mee doen ..
Misschien laat Hummie ons doen geloven dat het alleen om Eggie gaat Isabeu....en dan hebben we nog een verrassing.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef berney het volgende:
Misschien laat Hummie ons doen geloven dat het alleen om Eggie gaat Isabeu....en dan hebben we nog een verrassing.
Eggie is niet alleen genomineerd.
groep * schok*
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Gek eigenlijk. Als ik Etiene aan een meisje zie frummelen dan denk ik: yuck!! Maar als Jeroen het zou doen dan denk ik:
Als ik Etienne aan Milica zie frummelen denk ik 'yuck' , maar ik hoop dat hij bij Sabrina succes heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Gek eigenlijk. Als ik Etiene aan een meisje zie frummelen dan denk ik: yuck!! Maar als Jeroen het zou doen dan denk ik:
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |