abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41272512
Dat geeft "familiekiekjes" toch wel weer een hele andere betekenis
pi_41274340
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat overigens niet zou gebeuren als mensen niet hard op de rem hoeven omdat ze niet te hard rijden.
Doen de meeste ook niet, maar sommige gaan gewoon, om het safe te spelen, dan maar 80 rijden. Logisch toch? Je wordt in dit land toch genaaid waar je bij staat, dus vind hun redenering niet eens zo gek.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:01:22 #53
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41274412
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je vader zal PLAE@ maar zijn
hihi je papa is flitser
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:04:10 #54
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41274538
Ik zou me zo vreselijk schamen

Zwaaien met een lasergun vanachter een afvalbak is nog 1 ding, maar in de berm naast de a2 in de schaduw van je multanova een dutje doen vind ik letterlijk nog verachterlijker dan bolletjes smokkelen.
Vampire Romance O+
pi_41274576
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:27 schreef Wadloper het volgende:
TS, doe niet zo zielig man...

Als je politie nodig hebt, sta je te janken omdat ze naast de weg staan te flitsen, wel altijd kankeren op ze, maar zelf geen haar beter zijn (lees: zelf gewoon normaal rijden)

En ja, helaas moeten ze dit doen, omdat er vreselijk veel gekken in het verkeer rond rijden
1. Waar staat dat hij niet normaal rijdt? Hij zegt zelf geen bekeuring gehad te hebben (in ieder geval niet waardoor hij dit topic opent).
2. Je laatste zin klopt niet, dat moet zijn "En ja, helaas moeten ze dit doen, omdat er anders te weinig geld de staatskas binnen komt rollen voor de nieuwe BMW van Balkenende en de aankomende Veluwe route, de opvolger van de Betuwe route."

Als ze de echte gekken willen pakken gaan ze de weg OP en niet ernaast staan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41274586
Damn ik zou echt graag flitser willen worden....
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:09:57 #57
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41274798
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

hihi je papa is flitser
Pas maar op, ik stuur m achter je aan hoor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41274895
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als ze de echte gekken willen pakken gaan ze de weg OP en niet ernaast staan.
Niet bekend met programma's als wegmisbruikers en "blik op de weg" ?
pi_41274938
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Pas maar op, ik stuur m achter je aan hoor
Flitsers staan stil, langs de weg en voeren het liefst zo min mogelijk uit onder het genot van een krantje en een cup-a-soup. Denk niet dat hij echt veel te vrezen heeft
pi_41275053
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Niet bekend met programma's als wegmisbruikers en "blik op de weg" ?
Wel degelijk, wat doen die flitsers dan nog langs de weg? Dat was mijn punt namelijk.

Enige eerlijke boetesysteem vind ik de traject controles, die mogen ze van mij overal neer plempen. Alleen dan zonder 80KM zone. Verder is dat gewoon een eerlijker systeem dan het meten op 1 punt.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:16:03 #61
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41275094
Gaan huilen als je een boete krijgt terwijl je het zelf schuld bent, dat vind ik pas trieste
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41275131
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wel degelijk, wat doen die flitsers dan nog langs de weg? Dat was mijn punt namelijk.

Enige eerlijke boetesysteem vind ik de traject controles, die mogen ze van mij overal neer plempen. Alleen dan zonder 80KM zone. Verder is dat gewoon een eerlijker systeem dan het meten op 1 punt.
Die flitsers staan langs de weg omdat sommige mensen slimmer denken te zijn enzo....
Maar goed zelfs dan heb je nog tig mogelijkheden om niet geflitst te worden....
pi_41275151
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik denk dat ze het eerst Speciale Opsporings Ambtenaar hebben genoemd maar nader inzien toch maar hebben gewijzigd

mijn ex-stiefmoeder was zo'n NSB-er elke keer bij het avondeten trots vertellen hoeveel onschuldige mensen ze nu wel niet had bekeurd met fout parkeren of geen vergunning hebben voor wat dan ook..

kots spuw braak
Zum kotsen zulke mensen! Get a fucking life!
pi_41275168
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan huilen als je een boete krijgt terwijl je het zelf schuld bent, dat vind ik pas trieste
Weet je wat triest is?

Ach laat ook maar.

Hoi Maikuuul
pi_41275183
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Maar beste jongen, daar gaat het hele topic niet over?

Ik heb nog 0 (nul) boetes, in 3 jaar tijd... maar dat wil niet zeggen dat ik me niet erger aan het flitsbeleid hier in NL, iets wat TS blijkbaar ook heeft.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:18:17 #66
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41275197
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Weet je wat triest is?

Ach laat ook maar.

Hoi Maikuuul
Er een topic over openen ook nog
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:19:30 #67
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41275230
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb nog 0 (nul) boetes, in 3 jaar tijd... maar dat wil niet zeggen dat ik me niet erger aan het flitsbeleid hier in NL, iets wat TS blijkbaar ook heeft.
Als iedereen zich perfect aan de regels houd is er niks aan de hand, maar wanneer je je hieraan niet houd en je word geflitst of iets dergelijks, das dan jammer.

Alsof ik ga huilen als ik een boete krijg voor me brommer kom nou benk toch zelf bij
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41275258
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Die flitsers staan langs de weg omdat sommige mensen slimmer denken te zijn enzo....
Maar goed zelfs dan heb je nog tig mogelijkheden om niet geflitst te worden....
Hmm, da's waar.

Weet eigenlijk iemand hoe dat zit als jij netjes 120 rijd en er komt op dat moment iemand voorbij stuiven met 150 en er wordt op dat moment een foto gemaakt? Kan het dan ook zo zijn dat jij perongeluk de boete krijgt of wordt de te snelrijdende auto gemarkeerd oid.?
pi_41275280
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

0 in 3 jaar, ik 3 in 1 maand
pi_41275312
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

0 in 3 jaar, ik 3 in 1 maand
Doe je goed Alleen maar snelheid?
pi_41275328
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hmm, da's waar.

Weet eigenlijk iemand hoe dat zit als jij netjes 120 rijd en er komt op dat moment iemand voorbij stuiven met 150 en er wordt op dat moment een foto gemaakt? Kan het dan ook zo zijn dat jij perongeluk de boete krijgt of wordt de te snelrijdende auto gemarkeerd oid.?
Ja dan krijg je, die netjes 120 rijdt, niet de bekeuring omdat ze dan kunnen aflezen op de foto....
Afgelegde afstand tussen de 2 flitsen.... er wordt namelijk altijd 2 keer geflitst.
pi_41275379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doe je goed Alleen maar snelheid?
Yep! allemaal tussen de 0 en 5 km te hard

Dat maakt het totaal sinds mijn rijbewijs: 28 bekeuringen
pi_41275427
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

er wordt namelijk altijd 2 keer geflitst.
Kijk, dat wist ik niet weer wat geleerd!
pi_41296150
Als je pa flitser is staat ie mooi voor paal
(een flitspaal hahahaha )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:51:03 #75
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41296201
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
Als je pa flitser is staat ie mooi voor paal
(een flitspaal hahahaha )
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties