en je aan de snelheid houden was geen optie he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
muahhahaah dan wens je toch ook dat je nooit geboren was![]()
Het laagste van het laagste![]()
Dat boa's stuk voor stuk een langzame en pijnlijke dood mogen sterven!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn klacht is dat zulke mensen zich mogen voortplanten terwijl eigenlijk de overgrootopa er al een knoop in had moeten leggenzo'n kansloos kind verzuip je toch ook in een plastic zak met wat bakstenen zodra je doorhebt dat het zo'n nsbér wordt?!
Ze kunnen gebruikt worden als slecht voorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn klacht is dat zulke mensen zich mogen voortplanten terwijl eigenlijk de overgrootopa er al een knoop in had moeten leggenzo'n kansloos kind verzuip je toch ook in een plastic zak met wat bakstenen zodra je doorhebt dat het zo'n nsbér wordt?!
Ja, moraal ridder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je maar niet te hard rijden loser.....
wat is daarmeequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
ook een kwestie van normaal parkeren en braaf betalen, dan steft ook dat beroep uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
Idd, en dat terwijl nog geen 5% van de ongevallen door hard rijden worden veroorzaakt. Het is gewoon een manie rom de kas te spekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben niet geflitst en heb geen boete maar moet wel elke keer een beetje die flitsmeldingen luisteren op de radio en opletten langs de weg. Ik hou nou eenmaal van hard rijden en laat van huis weggaan. Een boete vind ik ook niet zo'n ramp maar die ovedreven controles irriteer ik me wel aan. En dat zogenaamd om de verkeersveiligheid te verbeteren.
Je volwassen zoon zal maar een 'kindervriend' zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef Kindervriend het volgende:
Je moeder zal maar hoer zijn. Kut, of niet TS?
Nee gij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je volwassen zoon zal maar een 'kindervriend' zijn.![]()
Waaromquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef Kindervriend het volgende:
Je moeder zal maar hoer zijn. Kut, of niet TS?
Laat maar, het betekent Branche Organisatie Arbodiensten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef BB-King het volgende:
Een boa is toch een slang?
Ik zie het verband niet tussen een boa constrictor en een flitser.
Noem ze dan vuurvliegjes ofzo!
die agent staat er duidelijk voor de showquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk als je nou in een woonwijk staat te laseren kan ik nog begrip voor je opbrengen
[afbeelding]
Maar als m'n pa een boa was die de hele dag langs de A28 bij hectometerpaaltje 120.5 staat te tellen hoeveel mensen hij al met 125 heeft kunnen flitsen dan zou ik blij zijn als hij voor m'n neus in een kippenbotje zou stikken.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Ach, dat er een quotum gehaald moet worden zegt al genoeg toch? Als het echt om veiligheid zou gaan zouden ze beter moeten controleren op aso gedrag, afsnijden, geen richting aangeven, je auto er tussen proppen en inderdaad voorrang verlenen. Maar goed, dan moeten ze de weg op, en dat is teveel werk, en daar houden ze niet van. Daarbij kost dat brandstof. Langs de snelweg staan levert meer op als je een hele rij op 5KM te hard kan pakken. Daarom gaan ze ook niet binnen de bebouwde kom staan, levert ook niks op want iedereen ziet dat ding op tijd staan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Idd, en dat terwijl nog geen 5% van de ongevallen door hard rijden worden veroorzaakt. Het is gewoon een manie rom de kas te spekken.
Controleren op voorang verlenen, dat gaat helaas niet, maar dat zorgt wel voor ruim 2 derde van het aantal (dodelijke) ongevallen!
Hoeft niet altijd. Op de A15 staat regelmatig de hele opstelling open en bloot, met als gevolg dat iedereen boven op de rem gaat staan, er een file komt en gevaarlijke situaties zich gaan voordoen. Stuk veiliger die flitscontrolesquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die agent staat er duidelijk voor de shoween echte agent zou nooit zo open en bloot controleren; die verstopt zich achter een boom, container, etc.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laat maar, het betekent Branche Organisatie Arbodiensten...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te duur. Haarspray van Wella doet de trick. Flink inspuiten. Wel de waterproof versie nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef Kill_em_all het volgende:
Koop dan van die reflecterende nummerplaten. Daarbij kan je het nummer alleen lezen als je er recht achter staat en flitspalen en van die lompe politie video auto's kunnen je nummerbord dus niet opnemen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je maar niet te hard rijden loser.....
Wat overigens niet zou gebeuren als mensen niet hard op de rem hoeven omdat ze niet te hard rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd. Op de A15 staat regelmatig de hele opstelling open en bloot, met als gevolg dat iedereen boven op de rem gaat staan, er een file komt en gevaarlijke situaties zich gaan voordoen.
Het enige wat die agenten doen is hun bonnenquotum halen. Rot toch een eind op met je kutargument, dat het voor de veiligheid is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:27 schreef Wadloper het volgende:
TS, doe niet zo zielig man...![]()
![]()
Als je politie nodig hebt, sta je te janken omdat ze naast de weg staan te flitsen, wel altijd kankeren op ze, maar zelf geen haar beter zijn (lees: zelf gewoon normaal rijden)
En ja, helaas moeten ze dit doen, omdat er vreselijk veel gekken in het verkeer rond rijden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:27 schreef Wadloper het volgende:
![]()
Als je politie nodig hebt, sta je te janken omdat ze naast de weg staan te flitsen, wel altijd kankeren op ze, maar zelf geen haar beter zijn (lees: zelf gewoon normaal rijden)
Ja die reactie kun je ook heel goed zien he vanuit je bosje.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik doe dat wel vaker met een fototoestel in de bosjes langs de weg !11 !!11
Zoe lachen he die reakties van mense
ik denk dat ze het eerst Speciale Opsporings Ambtenaar hebben genoemd maar nader inzien toch maar hebben gewijzigdquote:
Doen de meeste ook niet, maar sommige gaan gewoon, om het safe te spelen, dan maar 80 rijden. Logisch toch? Je wordt in dit land toch genaaid waar je bij staat, dus vind hun redenering niet eens zo gek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat overigens niet zou gebeuren als mensen niet hard op de rem hoeven omdat ze niet te hard rijden.
1. Waar staat dat hij niet normaal rijdt? Hij zegt zelf geen bekeuring gehad te hebben (in ieder geval niet waardoor hij dit topic opent).quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:27 schreef Wadloper het volgende:
![]()
En ja, helaas moeten ze dit doen, omdat er vreselijk veel gekken in het verkeer rond rijden
Pas maar op, ik stuur m achter je aan hoorquote:
Niet bekend met programma's als wegmisbruikers en "blik op de weg" ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ze de echte gekken willen pakken gaan ze de weg OP en niet ernaast staan.
Flitsers staan stil, langs de weg en voeren het liefst zo min mogelijk uit onder het genot van een krantje en een cup-a-soup. Denk niet dat hij echt veel te vrezen heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Pas maar op, ik stuur m achter je aan hoor![]()
Wel degelijk, wat doen die flitsers dan nog langs de weg? Dat was mijn punt namelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet bekend met programma's als wegmisbruikers en "blik op de weg" ?
Die flitsers staan langs de weg omdat sommige mensen slimmer denken te zijn enzo....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel degelijk, wat doen die flitsers dan nog langs de weg? Dat was mijn punt namelijk.
Enige eerlijke boetesysteem vind ik de traject controles, die mogen ze van mij overal neer plempen.Alleen dan zonder 80KM zone. Verder is dat gewoon een eerlijker systeem dan het meten op 1 punt.
Zum kotsen zulke mensen! Get a fucking life!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik denk dat ze het eerst Speciale Opsporings Ambtenaar hebben genoemd maar nader inzien toch maar hebben gewijzigd
mijn ex-stiefmoeder was zo'n NSB-erelke keer bij het avondeten trots vertellen hoeveel onschuldige mensen ze nu wel niet had bekeurd met fout parkeren of geen vergunning hebben voor wat dan ook..
kotsspuw
braak
Weet je wat triest is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan huilen als je een boete krijgt terwijl je het zelf schuld bent, dat vind ik pas trieste
Maar beste jongen, daar gaat het hele topic niet over?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan huilen als je een boete krijgt terwijl je het zelf schuld bent, dat vind ik pas trieste
Er een topic over openen ook nogquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je wat triest is?
Ach laat ook maar.
Hoi Maikuuul![]()
Als iedereen zich perfect aan de regels houd is er niks aan de hand, maar wanneer je je hieraan niet houd en je word geflitst of iets dergelijks, das dan jammer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar beste jongen, daar gaat het hele topic niet over?
Ik heb nog 0 (nul) boetes, in 3 jaar tijd... maar dat wil niet zeggen dat ik me niet erger aan het flitsbeleid hier in NL, iets wat TS blijkbaar ook heeft.
Hmm, da's waar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die flitsers staan langs de weg omdat sommige mensen slimmer denken te zijn enzo....
Maar goed zelfs dan heb je nog tig mogelijkheden om niet geflitst te worden....
0 in 3 jaar, ik 3 in 1 maandquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar beste jongen, daar gaat het hele topic niet over?
Ik heb nog 0 (nul) boetes, in 3 jaar tijd... maar dat wil niet zeggen dat ik me niet erger aan het flitsbeleid hier in NL, iets wat TS blijkbaar ook heeft.
Doe je goedquote:
Ja dan krijg je, die netjes 120 rijdt, niet de bekeuring omdat ze dan kunnen aflezen op de foto....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, da's waar.
Weet eigenlijk iemand hoe dat zit als jij netjes 120 rijd en er komt op dat moment iemand voorbij stuiven met 150 en er wordt op dat moment een foto gemaakt? Kan het dan ook zo zijn dat jij perongeluk de boete krijgt of wordt de te snelrijdende auto gemarkeerd oid.?
Yep! allemaal tussen de 0 en 5 km te hardquote:
Kijk, dat wist ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
er wordt namelijk altijd 2 keer geflitst.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
Als je pa flitser is staat ie mooi voor paal
(een flitspaal hahahaha)
trajectcontrole das toch bij utrechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dan krijg je, die netjes 120 rijdt, niet de bekeuring omdat ze dan kunnen aflezen op de foto....
Afgelegde afstand tussen de 2 flitsen.... er wordt namelijk altijd 2 keer geflitst.
Eh ja. en?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
trajectcontrole das toch bij utrecht
Of je houdt je gewoon aan de regels en loopt niet zo te janken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Kwam je niet verder dan de OP?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:07 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon aan de regels en loopt niet zo te janken.
en wat is er zo fout gegaan tijdens jouw jeugd dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb net daadwerkelijk een sollicitatie de deur uit gedaan voor deze functie
Totaal niets....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en wat is er zo fout gegaan tijdens jouw jeugd dan?
160 rijden tussen nijmegen en apeldoorn wil nog wel eens voorkomen. Schrok al dat ze wellicht op de a50 ook hadden staanquote:
BWAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
Als je pa flitser is staat ie mooi voor paal
(een flitspaal hahahaha)
we hebben een winnaar!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
De politie is geen bedrijfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Totaal niets....
Geld verdienen voor het lezen van een krant, drinken van cup-a-soup en het instellen van een apparaat?
En het rijden van een bedrijfs-auto?
Auto van onze belasting centen dan.quote:
Het laagste van het laagste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Totaal niets....
Geld verdienen voor het lezen van een krant, drinken van cup-a-soup en het instellen van een apparaat?
En het rijden van een bedrijfs-auto?
Ik geloof het wel... of ik wordt aangenomen is een tweede natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het laagste van het laagste.
Ik geloof niet dat je gesolliciteerd hebt
je kijkt dr zeker wel naar uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... of ik wordt aangenomen is een tweede natuurlijk
* Checkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je vriendin (mocht je die kunnen krijgen)
Alvast gefeliciteerd als je wordt aangenomen
Yep, die kom je steeds vaker tegen, vanochtend ook. Rij je lekker rustig 120 (dus niet eens te hard) en ja dan rijdt er dus zo'n figuur met 110KM/u links terwijl er rechts niks rijdt... dat zes auto's hem rechts passeerde deed hem ook weinig want zelfs toen ging hij niet naar rechts. Vervolgens kom ik bij een rij vrachtwagens die netjes rechtsrijden. Komt er zo'n Opa Astra ineens ertussen vandaan (zonder richting en zonder te kijken) waardoor ik, en de rij achter me op de rem moeten, vervolgens bleef meneer ook nog iets van 100 rijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het laagste van het laagste.
Ik geloof niet dat je gesolliciteerd hebt
Het flitsbeleid in NL is van de zotte... helemaal met maximumsnelheden op snelwegen die stammen uit 1970 toen 120 nog loeihard was... Laat ze linksplakkers en geitenwollensokken van de weg halen, dan kan ik tenminste doorrijden
Dan ga je hoop ik niet over het velperbroek circuit. Dat is namelijk ook al een maand traject controle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
160 rijden tussen nijmegen en apeldoorn wil nog wel eens voorkomen. Schrok al dat ze wellicht op de a50 ook hadden staan
Ik denk dat hij eerlijk gezegd niet zo heel ver naast de waarheid zitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Check
En voor de rest: Niet je eigen fantasie botvieren op een andere users hè![]()
Ik weet zeker van wel! Maar jij mag denken wat jij wil.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerlijk gezegd niet zo heel ver naast de waarheid zit
Traject controles!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan ga je hoop ik niet over het velperbroek circuit. Dat is namelijk ook al een maand traject controle.
En de A50 van Arnhem tot aan A1 moet binnen een paar jaar ook zo worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |