je vergeet het posten van tietenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling...![]()
Jij moet hier de boel regelen en als alles goed loopt nieuwe regeltjes bedenken en dan memo's uitdelen zodat iedereen de nieuwe policy tot zich kan nemen....en opnieuw...en opnieuw.....
Hmm...tussendoor rondgaan met drankjes en hapjes mag je ook wel.![]()
Volgens mij was dat vorig jaar echt véél erger, tijdens de SC.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste valt op zich wel mee hoor, het vervelende is alleen dat er voornamelijk in COS gepost wordt.
Dat is waar...er leek eindelijk een beetje een verhaal in te komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Gert het volgende:
En ik vond de uitzending van vandaag eindelijk een beetje te pruimen. Het begint nu pas.![]()
en toch wil ik hier weer eens op reageren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar echt véél erger, tijdens de SC.
Sinds de bewonertopics zijn gedecentraliseerd, wordt er best aardig in gepost.
Scanman tietuh loopt aardig.
Deze reeks ook wel.![]()
Kan slechter!
En ik vond de uitzending van vandaag eindelijk een beetje te pruimen. Het begint nu pas.![]()
Ik ging in op flugels opmerking dat er buiten COS nauwelijks gepost werd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch wil ik hier weer eens op reageren.
Vorig jaar werd de SC pas een-kliek toen er op de streams minder dan niets te beleven viel in mijn herinnering.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ging in op flugels opmerking dat er buiten COS nauwelijks gepost werd.
Dat staat verder los van het zwaaien, dat inderdaad pas later buitenproportionele vormen aannam.
Maar de SC werd wel degelijk al vrij snel het waterhoofd van dit subforum.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we díe discussie maar laten rusten?
Ik heb wel zin in een beetje discussie, maar geen trek in een rondje 'op de kast'
Als jij het doet wil ik ook nog ff...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch wil ik hier weer eens op reageren.
Vorig jaar werd de SC pas een-kliek toen er op de streams minder dan niets te beleven viel in mijn herinnering. Natuurlijk werd er gegroet en off-topic geleuterd, maar de grote hap ging echt over de streams en wat er in BB gebeurde. Tijdens de verbouwing van BB naar HBB en het daaropvolgende fiasco van HBB werd het er idd niet beter op. Maar het beeld dat er alleen maar ge-
werd klopt volgens mij echt niet.
Dit jaar ziojn de streams tot nu toe vrij saai, omdat BB zelf dit jaar tot nu toe vrij weinig doet. Vorig jaar om deze tijd hadden we de exit en terugkeer van TAFKAR al achter de kiezen. Dit jaar de "bijna exit" van Egbert. Da's nogal een verschil
Ehh.. ongetwijfeld heel erg off topic hier, maar ach. Je weet wel, newbie en zo. En het is toch rustig heb ik begrepen. Maar ik heb in jouw FOK! woordenboek (erg handig trouwens, dank!) UTFS, ROFL en RTFM opgezocht, omdat ik dat her en der op FOK! nog al eens tegenkom. UTFS stond er in, die andere niet. Tijd voor een update?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij heb ik vorig jaar in het begin zelfs amper gepost, ik keek niet eens.
Wat snap je hier niet van, prikkebeen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehh.. ongetwijfeld heel erg off topic hier, maar ach. Je weet wel, newbie en zo. En het is toch rustig heb ik begrepen. Maar ik heb in jouw FOK! woordenboek (erg handig trouwens, dank!) UTFS, ROFL en RTFM opgezocht, omdat ik dat her en der op FOK! nog al eens tegenkom. UTFS stond er in, die andere niet. Tijd voor een update?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:45 schreef Isabeau het volgende:
Het Officiële Fok!woordenboek:
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Cijfers & Tekens
Smiley's
Mis je iets, wil je graag een woord of usernaam vermeld zien, zie je een omschrijving die jij kan verbeteren of lees je iets dat niet klopt? Voor alle fokwoordenboekfeedback kan je terecht in het algemene feedbacktopic van dit forum.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat snap je hier niet van, prikkebeen ?
[..]
Voor jou blijbaar een hele opgavequote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En anders bemoei jij je er even mee zultkop! Ik vroeg het hier omdat ik de kans hoger inschatte dat ze hier rondhing dan in d'r eigen subforum...moeilijk he?
tnxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:04 schreef Gert het volgende:
ROFL = rolling on floor laughing
UTFM - use the fucking manual, soms ook messenger.
Slotje.
O nee.![]()
UTFS kom je volgens mij niet zoveel tegen op het net in het algemeen (google levert eerst twee Nederlandse links?), de andere twee daarentegen weer wel, vandaar dat ze niet in het FOK! woordenboek staan.quote:
Je steekt je rechterduim in je anus, je linker in je mond, en dan heeeeeel hard blazenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef haloII het volgende:
zwaaien naar iedereen! hoe doe je dat met zo'n smiley?
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:18 schreef Dagonet het volgende:
UTFS kom je volgens mij niet zoveel tegen op het net in het algemeen (google levert eerst twee Nederlandse links?), de andere twee daarentegen weer wel, vandaar dat ze niet in het FOK! woordenboek staan.
Dit knopjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef haloII het volgende:
zwaaien naar iedereen! hoe doe je dat met zo'n smiley?
gebruiken voor een reply en dan op de smiley klikken. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |