Ik heb niks gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef mamapan het volgende:
In commentaren op de fakes #1, zijn mijn fakes, betreffende de mentalist, zonder opgave van reden niet meer aanwezig. Zelfs op xs.to-Hosting zijn ze wegIk kan begrijpen, dat de mentalist er niet zo blij mee was dat hij toch enigszins te kakken werd gezet
![]()
Dat foto'tje van beckham bedoel je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien.
Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat er ongevraagd foto's geplaatst worden....
en die zijn leeg, andere plaatjes die ik geplaatst heb kan ik wel zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien.
Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat er ongevraagd foto's geplaatst worden....
Edit: Ik snap het al, de host ligt plat. Als je het bericht quote kun je zien dat er plaatjes geplaatst zijn.
Ik weet toch niet wat zij verder geknutseld heeft?quote:
Misschien worden ze na een paar dagen verwijderdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef mamapan het volgende:
en die zijn leeg, andere plaatjes die ik geplaatst heb kan ik wel zien![]()
Die zitten in een tv programma waar ze meer dan 400.000¤ kunnen winnen.quote:De bewoners wordt toch ook niet gevraagd of hun foto's geplaatst mogen worden![]()
Nou weet je hoe het hier werkt, die kale heeft overal vriendjes zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef mamapan het volgende:
[..]
en die zijn leeg, andere plaatjes die ik geplaatst heb kan ik wel zien![]()
De bewoners wordt toch ook niet gevraagd of hun foto's geplaatst mogen worden![]()
Maar als jij gelukkig bent, dat ze weg zijn dan ben ik het ook![]()
Joh! Ben jij nou zo dom of .......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien worden ze na een paar dagen verwijderd
[..]
Ik ben het niet echt al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
....ben jij het?
Eentje doet het alweer.![]()
Laat maar lekker staan, ik zou niet weten waarom deze weg zouden moeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef mamapan het volgende:
Ze doen het alle twee weer, maar ze mogen wel weg als jij dat prettiger vindt![]()
sssssssssstttttt!... maak nou geen slapende honden wakkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Jongens jongens, dit kan écht niet hoor
Er zijn al bijna 18 uur geen reacties meer in dit topic gezet....
Ik moest drie keer kijken voor ik het wilde geloven![]()
Ik had het ook in de gaten.......maar niet alleen hier......het hele BB forum bloed langzaam maar zeker dood.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Jongens jongens, dit kan écht niet hoor
Er zijn al bijna 18 uur geen reacties meer in dit topic gezet....
Ik moest drie keer kijken voor ik het wilde geloven![]()
Dat laatste valt op zich wel mee hoor, het vervelende is alleen dat er voornamelijk in COS gepost wordt. Toch maar eens iets verzinnen om de boel wat op te leuken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het ook in de gaten.......maar niet alleen hier......het hele BB forum bloed langzaam maar zeker dood.![]()
Dat is ook helemaal niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
-maar écht kijken net als vorig jaar doe ik niet....
Als er op de streams niets gebeurt zal er hier ook weinig gebeuren geloof ik... Ik kan Rickmans en Knut vragen de banner te vergroten? Kunnen we tenminste nog ergens over discussiëren...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling...![]()
Jij moet hier de boel regelen en als alles goed loopt nieuwe regeltjes bedenken en dan memo's uitdelen zodat iedereen de nieuwe policy tot zich kan nemen....en opnieuw...en opnieuw.....
Hmm...tussendoor rondgaan met drankjes en hapjes mag je ook wel.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan Rickmans en Knut vragen de banner te vergroten? Kunnen we tenminste nog ergens over discussiëren...
Zo'n ding wat wegspringt zodra je op het kruisje wilt klikkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]Of beter, een banner die steeds door je beeld zweeft en je kan hem niet wegklikken
Krijg je zeker te weten prachtige feedback over![]()
Gaan jullie nou niet raar doen met zijn 2en over die banner....rickmans zit er bovenop...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef rickmans het volgende:
We laten banner wel random verschijnen in de forum index en tussen de posts..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef rickmans het volgende:
We laten banner wel random verschijnen in de forum index en tussen de posts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |