Dat zou ik wel eens willen horen uit haar mond....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Hoe komen de eerste mensen op de aarde dan? "
Janine: "Moet ik de hele evolutie gaan vertellen dan?"
Niks mis met haar uiterlijk! Veruit de mooiste is het huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef rubstar het volgende:
ze heeft ook aanleg om dik te worden.. wel leuk om haar op der uiterlijk aan te vallen.. iemand die een lening neemt voor nep tieten is sowieso al onzeker
Volgens mij totaal niet. En volgens Milica zelf dus ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef rubstar het volgende:
ze heeft ook aanleg om dik te worden.. wel leuk om haar op der uiterlijk aan te vallen.. iemand die een lening neemt voor nep tieten is sowieso al onzeker
Dat vind jij dan weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis met haar uiterlijk! Veruit de mooiste is het huis
Ja klopt. Is mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan weer... De meeste mensen die op de poll hebben gestemd, vonden toch iets anders.
Dat ontkracht dan weer een vooroordeel bij mij, dat die twee dat boek hebben gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben het over dat boek "Er komt een vrouw bij de dokter".
Zowel Marcel als Milica vinden het een goed boek.
Jeroen kent het niet.
Ze vindt het een prachtig boek. Enthousiasme wordt soms verward met doorslaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
Milica slaat nu wel een beetje door hoor
Bijna alsof ze er trots op is dat ze het kent.
Jeroen is abuis. Staan alleen maar half naakte vrouwen in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Je vind wel dat ik in dat ene blad kan met die naakte vrouwen?
Jeroen: "De Donald Duck bedoel je?"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280819.jpg]afbeelding][/URL]
en elke keer hetzelfde liedje.. ben benieuwd wanneer ze weer over dr moeder begintquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Kinga het volgende:
Janine is echt zo'n......Blegh. Die denkt serieus dat de wereld om haar draait. Jezus!
Ja briljant gewoon. Bevestigd weer alles wat ik dacht over die kwek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Stream 1 is echt lachen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280824.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280825.jpg]afbeelding][/URL]
Ach, een "gesprek" tussen Etiënne en Janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Stream 1 is echt lachen
Ze is weer lekker aan het zwartmaken ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef the_hunter het volgende:
Gadver de gadver wat is die Sjaan toch een smerig wijf zeg. Bah, bah en nog eens bah
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is weer lekker aan het zwartmaken ja.
Ik wil ook geen CAPS meer van dat mens zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat mens is echt het spoor finaal bijster.
ik probeer het te volgen maar wat ik hoor is roddel roddel roddel...bla bla bla...voor al janine is aan het woord en e10 geeft har (bijna) overal gelijk in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Kinga het volgende:
Volgt iemand stream 1 en 2?
Inderdaad. Vies wijf.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik wil ook geen CAPS meer van dat mens zien.
Boycott Janine CAPS![]()
Leuk, en ik dacht nog wel dat je bij Talpa voor die filmpjes moest betalen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef Kinga het volgende:
Dat ruzietje tussen Rik en Janine staat op BB site btw. Geweldig hoe Rik zo lekker kalm blijft..
welk ruzietje??quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef Kinga het volgende:
Dat ruzietje tussen Rik en Janine staat op BB site btw. Geweldig hoe Rik zo lekker kalm blijft..
Ow ja! Ik hoop het!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er ook weer net als vorig jaar een Internet uitzending is na de liveshow
nou ruzie....het ging over dat ze zomaar peuken had gepakt...toen ze daarmee werd geconfronteerd(!) vloog ze vet in de verdedeging...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef ThaSandman het volgende:
Heb ik weer een ruzie gemist. Damn zeg.
Als je de Inet uitzending erbij rekent wel jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef Kinga het volgende:
Uurtje live show vind ik nie lang, was vorig jaar toch anderhalf uur?
Misschien de verkeerde streams? Ik kijk deze streams: http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Tazmaniac het volgende:
@ scanman: Als ik een cap van een full screen maak krijg k een super slechte kwaliteit foto.. ligt dat dan aan mijn pc ofwa??
de stream is 700 kb/s ja maar zodra ik hem full screen klik krijg k van die blokjes ipv van het scherpe beeld dat er normaal is (ik kijk met mediaplayer maar dat heeft iedereen toch?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde streams? Ik kijk deze streams: http://www.nowlive.eu/
Onder iedere stream staat info. Let eens op of daar 700 k/s staat!
Is vreemd ja. Ik heb nog redelijk goed beeld full screen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
de stream is 700 kb/s ja maar zodra ik hem full screen klik krijg k van die blokjes ipv van het scherpe beeld dat er normaal is (ik kijk met mediaplayer maar dat heeft iedereen toch?)
Dan moet je hem opslaan als JPG...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
de stream is 700 kb/s ja maar zodra ik hem full screen klik krijg k van die blokjes ipv van het scherpe beeld dat er normaal is (ik kijk met mediaplayer maar dat heeft iedereen toch?)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef the_hunter het volgende:
Wie niet sterk is moet vals zijn?
Zei ze dat nou?
ohwjaaa sorry beetje offtopic het gaan hier haha excuses!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef Gert het volgende:
Hier is een topic over streams & caps:
Q&A - Streams en Caps BB6 (2)
My God die meiden worden wel continu beledigt door Marcel en zoon.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Marcel zegt tegen Milica dat ze aanleg heeft om dik te worden. Milica is het er niet mee eens.
Marcel: "Jawel, dat zie ik"
Milica: "Ja, aan m'n moeder. Maar ik lijk meer op m''n vader"
Ik vind haar ook niet lelijk hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis met haar uiterlijk! Veruit de mooiste is het huis
Zow.. dat joch is pas 19 en nu al zo'n vormeloos en uitgezakt hoofd. Best zielig eigenlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Etienne ligt nu gewoon op Sabrina's borst
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280843.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft in ieder geval gelijk, maar werd alleen janine aangevallen? want Hilde deed ook meequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
welk ruzietje??
ow wacht ik kijk wel ff op de BB site. hmm, daar is een filmpje.. welke ik niet kijken kan.
ging het over het jatten van sigaretten van janine?
[POLL] Wie is de lekkerste BB6-dame?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet lelijk hoor.
waar is die poll?
Ik denk dat dat meer gebaseerd is op dat de meeste haar niet mogen.
hilde is er later ook op aangesprokenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval gelijk, maar werd alleen janine aangevallen? want Hilde deed ook mee
Beetje Mohammed Ali in zijn nadagenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Zow.. dat joch is pas 19 en nu al zo'n vormeloos en uitgezakt hoofd. Best zielig eigenlijk![]()
En wat is de naam van die sjampoo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia heeft een champoo waar ze een orgasme van krijgt
Ik dacht eerder aan:quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje Mohammed Ali in zijn nadagen
lol dan hoef je alleen maar de COS topics te lezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[POLL] Wie is de lekkerste BB6-dame?
Ik snap niet hoe je erop komt dat de meesten haar niet mogen trouwens.
In de favorieten poll scoort ze ook goed.
Herbal Essences natuurlijk - van die reclames waarin vrouwen inderdaad een orgasme krijgen van het insoppen van hun (hoofd)haarquote:
...op z'n "karin's"...hurbal essens volgens mijquote:
goed zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hilde is er later ook op aangesproken
Jeroen durft zich totaal niet uit te spreken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen komt niet echt uit zn woorden.. ehm jaaa weet je wel ehhh weet je![]()
ik zit ook niet echt te wachten op een douchende Semih.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat douchen, de camera switcht, in tegenstelling tot eerder vandaag, weg.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef puntoortje het volgende:
tijn (of is dat nou rik )(ik bedoel iig die kapper)doe je mond dicht...dat ziet er een stuk slimmer uit
Hou hem dan ook maar dicht, dan klinkt het ook een stuk slimmerquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef puntoortje het volgende:
tijn doe je mond dicht...dat ziet er een stuk slimmer uit
Nee, volgens mij nog nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Egbert zijn koffer eigenlijk alvast ingepakt?
Ik zit op het puntje van mijn stoel jaquote:
Nieuw dieptepunt van BB volgens mij. Wel een beetje typerend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel ja
Tja, hopelijk verzinnen ze iets leuks in de live (weekopdracht ofzo) naast het mogelijke vertrek van Egbertquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt van BB volgens mij. Wel een beetje typerend.
Helemaal nietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef the_hunter het volgende:
Mijn baas zit nu ff bij me op kantoor, dus ik heb de streams even uitgezet. Ik mis niet veel?
De kijkers konden iets verzinnen wat de bewoners moeten doen (stond o de talpa site geloof ik). Dus er zal idd wel iets gaan gebeuren qua opdracht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, hopelijk verzinnen ze iets leuks in de live (weekopdracht ofzo) naast het mogelijke vertrek van Egbert
he, krullebol is je moeder ook thuis!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280856.jpg]afbeelding][/URL]
ik vind het wel aardig dat zie je de laatste tijd wel meer dus dat zal wel in zijn denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Marlies heel erg mooi, maar dit kapsel is geen verbetering. Iets te duidelijk krullen van een rolletje.
vond ik ook al de dames mogen hun haren los,vast,recht overeind doen maar vlechtjes bij een man ....dat vind hummie niksquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Canisfire het volgende:
Wat een onzin Jeroen zijn haar moest terug en Hilde zit nu in de kappers stoel?
Er gebeurt echt geen zak. Behalve dat de dames vrij open over veel zaken praten, gebeurt er aan onderlinge verhoudingen echt bitter weinig. We springen al bijna op als Janine een beetje flipt als Rik haar beschuldigt een paar sigaretten te hebben gerookt. Daar moeten we het tot nu toe mee doen. Verder hadden we de hotline.... en ook nog, ehm ..... ehm..... kan verder niets verzinnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef itsme het volgende:
Sorry maar ik vind het (alweer) zo saai.![]()
Wat is er nu allemaal gebeurd? weinig eigenlijk.![]()
Ik hou trends niet zo erg bijquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef Coraatje het volgende:
ik vind het wel aardig dat zie je de laatste tijd wel meer dus dat zal wel in zijn denk
Het stond hem overigens erg goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Coraatje het volgende:
vond ik ook al de dames mogen hun haren los,vast,recht overeind doen maar vlechtjes bij een man ....dat vind hummie niks
Ja compleet krom natuurlijk,quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vond ik ook al de dames mogen hun haren los,vast,recht overeind doen maar vlechtjes bij een man ....dat vind hummie niks
mooie bank!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef Mike1964 het volgende:
Dan gaan we maar weer eens een bankstel posten...
[afbeelding]
Ach nee er is nu sprake van groepjes vorming, Dat gaat zich nog wel uiten tijdens een oprdacht of discussie,Geef ze wat tijd ze zijn ook pas net een week bezig he,quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Bridget moet vanavond in de live echt de boel keihard gaan wakkerschudden, want dit slaat echt nergens meer op. Het was een leuk idee dat BB zich zo weinig mogelijk met de bewoners zou gaan bemoeien, maar met deze bewoners blijkt dat toch geen goed idee te zijn geweest. Verander het maar in The Battle ofzo. De enige manier om het nog een beetje te redden ben ik bang.
Ik denk echt dat ze de kant van BB1 weer op wilden gaan... en ze dus zo veel mogelijk aan hun lot overlaten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
Ik snap er ook geen hol van dat ze niet wat meer reuring in de tent gooien, ik denk dat het de bedoeling is om de bewoners eerst even een tijdje aan elkaar te laten snuffelen en dat dan de boel los gaat. Althans dat hoop ik.
O gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er gebeurt echt geen zak. Behalve dat de dames vrij open over veel zaken praten, gebeurt er aan onderlinge verhoudingen echt bitter weinig. We springen al bijna op als Janine een beetje flipt als Rik haar beschuldigt een paar sigaretten te hebben gerookt. Daar moeten we het tot nu toe mee doen. Verder hadden we de hotline.... en ook nog, ehm ..... ehm..... kan verder niets verzinnen
sorry off topic jij gebruikt dezelfde streams als mij zag ik ,maar bij mij blijven ze iedere keer hangen heb jij daar geen last van dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne kruipt weer bij Milica. Jawel: ACTIE!!!
Inderdaad. De groep kan elk moment ontploffen en al die kleine dingetjes die nu gebeuren zijn alleen maar een steviger voedingsbodem daarvoor. En dan komt het roddelen en de gemene acties ook wel losquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef Canisfire het volgende:
Ach nee er is nu sprake van groepjes vorming, Dat gaat zich nog wel uiten tijdens een oprdacht of discussie,Geef ze wat tijd ze zijn ook pas net een week bezig he,
Er is geen duidelijke leider in de groep, zelfs niet in de twee semi groepjes die zich gevormt hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach nee er is nu sprake van groepjes vorming, Dat gaat zich nog wel uiten tijdens een oprdacht of discussie,Geef ze wat tijd ze zijn ook pas net een week bezig he,
Met zijn worsten vingertjes over der knie,quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Etienne kruipt weer bij Milica. Jawel: ACTIE!!!
Nee, de streams gaan goed vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sorry off topic jij gebruikt dezelfde streams als mij zag ik ,maar bij mij blijven ze iedere keer hangen heb jij daar geen last van dan ?
Die haarband is zo schattig van Etienne...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280857.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. De groep kan elk moment ontploffen en al die kleine dingetjes die nu gebeuren zijn alleen maar een steviger voedingsbodem daarvoor. En dan komt het roddelen en de gemene acties ook wel los
met de vraag zal ik even in je tieten bijten ..de hormonen gieren door dat ventjequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:17 schreef puntoortje het volgende:
E10 zit aan de borsten van milica
Dat heet opdringerig op een sneaky wijzequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:17 schreef Canisfire het volgende:
Hoe krijgt die dikke het toch de hele tijd voor elkaar![]()
![]()
Ellende is het juiste woord ja. Mag die viezerik ook al aan haar borsten voelen.quote:
Opdringerig, jaaaaa!! dat was het woord wat ik zocht bij Etiene. Hij doet alsof het allemaal heel onschuldig is, maar ondertussen is hij heel erg opdringerig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Dat heet opdringerig op een sneaky wijze
Nee Nou wordt ie mooi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ellende is het juiste woord ja. Mag die viezerik ook al aan haar borsten voelen.
Milica, WAKE UP !!!
But it works for him. Hoewel ik hem ook niet mag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Opdringerig, jaaaaa!! dat was het woord wat ik zocht bij Etiene. Hij doet alsof het allemaal heel onschuldig is, maar ondertussen is hij heel erg opdringerig.
zo'n iemand die het woord NEE niet verstaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Opdringerig, jaaaaa!! dat was het woord wat ik zocht bij Etiene. Hij doet alsof het allemaal heel onschuldig is, maar ondertussen is hij heel erg opdringerig.
Helaas hoor ik geen van de dames NEE zeggen tegen die vetklep.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zo'n iemand die het woord NEE niet verstaat
ja gisteravond zag ik hem z'n koffer inladenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Egbert zijn koffer eigenlijk alvast ingepakt?
hmmquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze de kant van BB1 weer op wilden gaan... en ze dus zo veel mogelijk aan hun lot overlaten.
nee maar zo een typje vind ik het wel ,nee etienne ,en dan gewoon doorgaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas hoor ik geen van de dames NEE zeggen tegen die vetklep.![]()
idd, Hij praat ze gewoon naar de mond, het maakt hem niet uit welk onderwerp het overgaat. De inhoud van het gesprek is totaal onbelangrijk. Vertel wat de dames willen horen, stel je kwetsbaar op, probeer leuk te doen en stel dubbelzinnege vragen, maar het belangrijkste is praat ze naar de mond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is nou juist het stomme, niemand zegt NEE!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zo'n iemand die het woord NEE niet verstaat
a. Ze denken een Bart & Sabine te doen en dat dat thuis heel populair overkomtquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef XiChico het volgende:
But it works for him. Hoewel ik hem ook niet mag.
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar werkte voor geen meter!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
idd, Hij praat ze gewoon naar de mond, het maakt hem niet uit welk onderwerp het overgaat. De inhoud van het gesprek is totaal onbelangrijk. Vertel wat de dames willen horen, stel je kwetsbaar op, probeer leuk te doen en stel dubbelzinnege vragen, maar het belangrijkste is praat ze naar de mond.
dquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
a. Ze denken een Bart & Sabine te doen en dat dat thuis heel populair overkomt
b. Ze durven er niets van te zeggen omdat ze geen conflict willen veroorzaken
c. Ze durven er niets van te zeggen, bang dat dát thuis slecht overkomt
d. Ze vinden Etiene oprecht grappig, leuk en lief
e. Ze zijn braindead.
Maar als D de reden is dan telt E automatisch ook mee.quote:
Beter dan die van Milica ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef jellyrose het volgende:
Jongens, er MOET toch iets interessanters en minder braak-opwekkend aan de hand zijn dan die hormonale pafferige lapzwans die aan een plastic tiet voelt??Alsjeblieft? Ah toe? Zelfs Janine's theezakjes zijn beter, echt!
![]()
Helemaal mee eens. Alleen Jeroen mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Als het om groepen gaat, waar neigen jullie dan naar? Van mij mag die vlieger groep echt oprotten.
En het ergste is: ls je als vrouw dat BB huis uitkomt nadat je met Etiene hebt gezoend/geneukt dan ben je echt de lul. Half Nederland lacht je uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Terreros85 het volgende:
Dikke 10 zoenen met een BB-bewoonster. Dat zie ik helemaal niet zitten. Ze zijn allemaal een stuk ouder dan E10 en hij is gewoon een loser eerste klas. Dat ze dat niet inzien
ontopic: er gebeurt echt heel weinig
wie is de vlieger groep dan? heb ik wat gemist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Als het om groepen gaat, waar neigen jullie dan naar? Van mij mag die vlieger groep echt oprotten.
Zou je wel denken ja... maar misschien heeft Etienne hier ook nooit een kans gehad. Eigenlijk hadden we onze mening al klaar voordat het programma begon. Zulke verschrikkelijke dingen heeft hij nou ook weer niet gedaan. Etienne is wat mij betreft LANG niet zo erg als Janine bv.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar als D de reden is dan telt E automatisch ook mee.
De vlieger groep is wel de meest interessante tvquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Ja van mij ook alleen Jeroen en dochter Hilde vind ik dan wel tof maar het omgaan met de rest van die groep stoort mij. Verder vind ik Semir ook niet meer zo tof.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
De kamper groepquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wie is de vlieger groep dan? heb ik wat gemist?
Mee eens!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Dat gaat hem met Milica nooit lukken. ALS het hem gaat lukken, dan met Sabrina.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Sonique het volgende:
E10 heeft natuurlijk een wedje met die 'gabbers' van hem gemaakt dat hij zo snel mogelijk iemand zal palen in het huis...
Ik mag hem gewoon niet. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je wel denken ja... maar misschien heeft Etienne hier ook nooit een kans gehad. Eigenlijk hadden we onze mening al klaar voordat het programma begon. Zulke verschrikkelijke dingen heeft hij nou ook weer niet gedaan. Etienne is wat mij betreft LANG niet zo erg als Janine bv.
Ja, nu je het zegt, dat zou een heel leuk stel zijn ja. Hopelijk gaat vanavond de tuin open met een fijne jacuzzi erin, en wordt Egbert weggestemd zodat Jeroen vrij spel bij Marcia heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Terreros85 het volgende:
Jeroen en Marcia...Dat lijkt me wel een leuk stel, maar volgens mij zijn ze allebei te schijterig om de eerste move te maken. Dan maar met veel drank in het bubbelbad![]()
ik neig naar de vliegergroep, samen met Sabrina en Moniquequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Nee en dat snap ik dus niet hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef Gert het volgende:
Jeroen kan wel los komen, dat hebben we wel gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Terreros85 het volgende:
Jeroen en Marcia...Dat lijkt me wel een leuk stel, maar volgens mij zijn ze allebei te schijterig om de eerste move te maken. Dan maar met veel drank in het bubbelbad![]()
Dan is ze toch echt een blonde doos.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat hem met Milica nooit lukken. ALS het hem gaat lukken, dan met Sabrina.
Er is gewoon iets 'vervelends' aan Etiene en dat komt voor een groot deel door de combinatie leeftijd & zijn houding. Het past niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef the_hunter het volgende:
Ik mag hem gewoon niet. Kan er niks aan doen.
Uhm ja.. als je het zo leest..quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter dan die van Milica ?![]()
![]()
.... Voel jij dan maar lekker aan die van Janine dan
Semih omdat hij de derde was die de dagboekkamer binnenging. Marlies omdat ze een brief las die niet voor haar bestemd was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
Waarom zijn Semih en Marlies eigenlijk al genomineerd ?
Wat heb ik gemist.
Volgens mij passen ze wel bij elkaar. Ze moeten alleen allebei loskomen, maar dat komt wel goed. Ik zie ze allebei ook wel ver komen. Zij zitten er echt nog wel een maand of 2 inquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeroen kan wel los komen, dat hebben we wel gezienMaar ik weet niet of ze wel bij elkaar passen. Eerst maar wat ouders dat huis uit
Oke bedanktquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Semih omdat hij de derde was die de dagboekkamer binnenging. Marlies omdat ze een brief las die niet voor haar bestemd was.
En de manier waarop hij zich presenteerde bij de kickoff...ik was toen al helemaal klaar met die knul.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is gewoon iets 'vervelends' aan Etiene en dat komt voor een groot deel door de combinatie leeftijd & zijn houding. Het past niet.
Toch raar eigenlijk dat alle nominaties zijn gevallen omdat er iemand enig initiatief toonde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Semih omdat hij de derde was die de dagboekkamer binnenging. Marlies omdat ze een brief las die niet voor haar bestemd was.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch raar eigenlijk dat alle nominaties zijn gevallen omdat er iemand enig initiatief toonde.
Nog even en ze blijven echt gewoon suf op de bank liggen omdat er anders nominatie dreigt.
Dat heb ik niet zo snel bij zoiets. Wel bij iemand die zo'n site heeft als Etienne. Dan is het meteen over en sluiten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En de manier waarop hij zich presenteerde bij de kickoff...ik was toen al helemaal klaar met die knul.
Kom op scan, ze zijn beide verschrikkelijk op hun persoonlijke manier. Die Janine is een verschrikkelijke EGO met een veels te hoge zelf dunk. En Etienne is een PLAYER eerste klas die alleen maar stoere praatjes in dat huis heeft en totaal niet oprecht is. Ik wil ze beide behoorlijk op hun bek zien gaan. Dat EGO moet op dr plats gezet worden en de PLAYER gaat het nog moeilijk krijgen in the real world.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je wel denken ja... maar misschien heeft Etienne hier ook nooit een kans gehad. Eigenlijk hadden we onze mening al klaar voordat het programma begon. Zulke verschrikkelijke dingen heeft hij nou ook weer niet gedaan. Etienne is wat mij betreft LANG niet zo erg als Janine bv.
Nee, dan krijgen ze een nominatie vanwegen "hangen op de bank"quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch raar eigenlijk dat alle nominaties zijn gevallen omdat er iemand enig initiatief toonde.
Nog even en ze blijven echt gewoon suf op de bank liggen omdat er anders nominatie dreigt.
Die site gaf mij ook de rillingen en dan krijg je toch snel het 'oh, zo'n type' gevoel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat heb ik niet zo snel bij zoiets. Wel bij iemand die zo'n site heeft als Etienne. Dan is het meteen over en sluiten.
Volgende keer 15 vrijgezellen in het huis. En maar batsenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft zitten er maar 4 mensen in het huis waar ik wel mee zou willen omgaan (geen idee bij welke groep die horen) en dat zijn Milica, Semih, Micheline en Jeroen.
Milica en Jeroen zie ik ook wel als stelletje, maar helaas heeft Milica dus een beetje een vriendje thuis.
Dat had ik nou ook. Al na de eerste paar secondes in beeld trok ik hem slecht (om in E10 taal te blijven) en toen hij eenmaal over dat pad huppelde met z'n vader wist ik het zeker:quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En de manier waarop hij zich presenteerde bij de kickoff...ik was toen al helemaal klaar met die knul.
Verschil is dat ik dat 'player' gedrag in het BB huis wel kan waarderen. Dat gedrag van Janine vind ik echt té storend om aan te kunnen zien of horen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kom op scan, ze zijn beide verschrikkelijk op hun persoonlijke manier. Die Janine is een verschrikkelijke EGO met een veels te hoge zelf dunk. En Etienne is een PLAYER eerste klas die alleen maar stoere praatjes in dat huis hebt en totaal niet oprecht is.
Dat batsen hoeft ook niet, maar ik snap idd niet waarom er niet sowieso alleen maar vrijgezellen in het huis worden gezet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgende keer 15 vrijgezellen in het huis. En maar batsen![]()
Dat begrijp ik heel goed. Herinner je even de fantastische beelden tussen Ferdi en Hieke in BB2. Fantastisch was dat. En Ralph en Nathalie natuurlijk vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat batsen hoeft ook niet, maar ik snap idd niet waarom er niet sowieso alleen maar vrijgezellen in het huis worden gezet.
PRECIES! Ik vind het wel storend dat de meiden er nog in trappen ook, maar ik vind zijn pogingen wel geinig om te zien. En wat je al zegt: het past bij een 19 jarige.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die site gaf mij ook de rillingen en dan krijg je toch snel het 'oh, zo'n type' gevoel.
In het huis heeft hij nog niet zoveel verkeerd gedaan. Alle meisjes besnuffelen om te kijken waar hij de meeste kans maakt past wel bij een 19-jarige
't is inderdaad een hoog camping Bakkum gehalte ja....quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het ook zo jammer dat er zo veel mensen uit precies hetzelfde sociale milieu bij elkaar het huis in zijn gestopt. Milica & Hilde, Marcel & Etienne, Sabrina & Monique... Je ziet ze zo naast elkaar op de camping staan. Wat meer verscheidenheid zou fijn zijn geweest.
Als het oprecht zou zijn dan zou je mij niet horen, maar dit is gewoon van die loverboys taktiek en die bevalt mij totaal niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschil is dat ik dat 'player' gedrag in het BB huis wel kan waarderen. Dat gedrag van Janine vind ik echt té storend om aan te kunnen zien of horen.
Klopt.. maar ook heel vaak zit gewoon de rem erop en gebeurt er onderling niets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed. Herinner je even de fantastische beelden tussen Ferdi en Hieke in BB2. Fantastisch was dat. En Ralph en Nathalie natuurlijk vorig jaar.
zo snel mogelijk weg die vlieger groep, met jeroenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen Jeroen mag blijven.
Dat vind ik persoonlijk deze editie wel meevallen. Dat was vorig jaar helemaal erg. Dat waren 15 vrijwel identieke personen. Allemaal uit hetzelfde niveau. Roel, Dido, Naat, het been, Joost, Menno en Liesje waren bijna allemaal upperclass. Nu valt dat op zich wel mee. Er zijn nu zelfs weer allochtonen in het huis. Ik heb vorig weekend de finale van de Engelse BB gezien. Dat is pas kampervolkquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het ook zo jammer dat er zo veel mensen uit precies hetzelfde sociale milieu bij elkaar het huis in zijn gestopt. Milica & Hilde, Marcel & Etienne, Sabrina & Monique... Je ziet ze zo naast elkaar op de camping staan. Wat meer verscheidenheid zou fijn zijn geweest.
fantastiche beelden van Natlaie en Ralph?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed. Herinner je even de fantastische beelden tussen Ferdi en Hieke in BB2. Fantastisch was dat. En Ralph en Nathalie natuurlijk vorig jaar.
Iedereen slijmde toch met meisjes toen ze 19 waren??? Ik heb dat ook gedaan. Hij zit in de 'neuk-leeftijd' zeg maar. Veel jongens willen gewoon zo veel mogelijk scoren. Dat schijnt er een beetje bij te horen. Wat Etienne doet, kun je ieder weekend in overvloed zien in alle disco's en kroegen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Als het oprecht zou zijn dan zou je mij niet horen, maar dit is gewoon van die loverboys taktiek en die bevalt mij totaal niet.
Wat is de vlieger groep dan???quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef itsme het volgende:
[..]
zo snel mogelijk weg die vlieger groep, met jeroen
Ja, nu je het zegt. Hoewel ik het been niet in dat rijtje zou scharen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk deze editie wel meevallen. Dat was vorig jaar helemaal erg. Dat waren 15 vrijwel identieke personen. Allemaal uit hetzelfde niveau. Roel, Dido, Naat, het been, Joost, Menno en Liesje waren bijna allemaal upperclass. Nu valt dat op zich wel mee. Er zijn nu zelfs weer allochtonen in het huis. Ik heb vorig weekend de finale van de Engelse BB gezien. Dat is pas kampervolk![]()
Dit is volgens Hummie een afspiegeling van de samenlevingquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef LuQas het volgende:
Voor mij gewoon zichtbaar hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef BorTheWolf het volgende:
F*CK waar is me avater Grrrrr
Om te janken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is volgens Hummie een afspiegeling van de samenlevingTel uit je winst.
Echt wel, dat was wel zo'n quasi-geslaagd persoon. Behalve dat been danquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Hoewel ik het been niet in dat rijtje zou scharen.
Rob upperclass?? Huh? Ik vind Rob sterkere gelijkenissen hebben met iemand als Marcel dan met een uhm.. uhm.. Micheline (dit jaar vrijwel alleen maar mensen van de onderkant van de samenleving geplukt, lijkt het wel)?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Allemaal uit hetzelfde niveau. Roel, Dido, Naat, het been, Joost, Menno en Liesje waren bijna allemaal upperclass.
Daar heeft e10 dan weer gelijk inquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:48 schreef Canisfire het volgende:
Keek E-10 nou zo boos naar Marcel?,
Zo ja dan zag ik hem denken wat doet mijn vader met zijn arm om die aap.
Ik snap wat je bedoeld, maar vind het niet gepast het zo op TV te doen, Ik krijg sterk het gevoel dat hij het allemaal doet om stoer bij z;n vriendjes over te komen. sterker nog ik denk zelfs dat ie er weddenschappen over heeft afgesloten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen slijmde toch met meisjes toen ze 19 waren??? Ik heb dat ook gedaan. Hij zit in de 'neuk-leeftijd' zeg maar. Veel jongens willen gewoon zo veel mogelijk scoren. Dat schijnt er een beetje bij te horen. Wat Etienne doet, kun je ieder weekend in overvloed zien in alle disco's en kroegen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef BorTheWolf het volgende:
God behoeden het, maar al zal Hilde als laatste overblijven dan zou hij nog vragen of ie bij dr in dr tiet mag bijten.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
God behoeden het, maar al zal Hilde als laatste overblijven dan zou hij nog vragen of ie bij dr in dr tiet mag bijten.
Nu je zo kijkt ergens wel jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Terreros85 het volgende:
Ze heeft wat weg van Hirsi Ali trouwens
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:48 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Rob upperclass?? Huh? Ik vind Rob sterkere gelijkenissen hebben met iemand als Marcel dan met een uhm.. uhm.. Micheline (dit jaar vrijwel alleen maar mensen van de onderkant van de samenleving geplukt, lijkt het wel)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |