Klopt welquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert er nog even in blijft. Van mij hoeft hij er tenminste nog niet uit.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef arneaux het volgende:
Egbert gaat echt janken als hij eruit moet, hij wil zó graag meedoen aan Big Brodder. Zoals hij zelf zegt.
idd, toppertje, kopen wequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef arneaux het volgende:
Goed gezig die Mikiej.
dat zal de haan zo wel komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:30 schreef the_hunter het volgende:
Op alle streams nu de slaapkamers
Ben ik met je eens ja. Hij reageert tamelijk labiel, kan nog wel wat leuks geven later. Hij doet me trouwens steeds denken aan opa koos uit bb2 of 3.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt welIk heb me al rotgelachen om die actie van hem (leedvermaak is best ok) en de bijbehorende stress. Dus wat mij betreft is de telefoon al geslaagd. Vertrek is niet meer direct nodig dan kunnen we hem nog vaker zien stressen
![]()
Klopt, was trouwens BB2quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ja. Hij reageert tamelijk labiel, kan nog wel wat leuks geven later. Hij doet me trouwens steeds denken aan opa koos uit bb2 of 3.
Janine en Hilde hadden wel punten kunnen scoren als ze warme broodjes klaar hadden staan... helaas nu kost het stemmenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef puntoortje het volgende:
het is nu half 12....als de haan gaat heb je best grote kans dat hun denken een uur of 10...ik hoop iig dat ze (de slapers) er wel iets over zeggen dat er niet is begonnen aan het brood bakken
Hier geen lastquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:36 schreef Mike1964 het volgende:
en bufferen die streams
volgens mij heeft ze die ook elke dag aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:37 schreef Zody het volgende:
Dat slaapshirtje van Micheline zat op half 7
Niet te vertrouwen die Sjaan. Met haar zou ik het nog geen dag uithouden in dat huis. Maar ze zorgt wel voor een beetje vuurwerk en dat vind ik toch wel leuk. Die mag er zeker nog niet uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef Zody het volgende:
Janine zit nu te vertellen dat Hilde dr zooi gehad heeft... ze zou het toch niet vertellen?
Klopt, ze loopt de halve dag in die pyama die ze al een week aan heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze die ook elke dag aan
ja iets van een strip met pillen ( was te zien in het washok )quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Hilde gehad dan? Pijnstillers ofzo?
volgens mij waren het slaappillenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Hilde gehad dan? Pijnstillers ofzo?
Semih loopt ook al vanaf het begin van BB met die pyamaquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef frankium het volgende:
[..]
Klopt, ze loopt de halve dag in die pyama die ze al een week aan heeft.Zal lekker meuren daaro..
Semih kleedt zich altijd vrij snel aan toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Semih loopt ook al vanaf het begin van BB met die pyama
...volgens mij valt dat vies tegen!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih kleedt zich altijd vrij snel aan toch?
hij slaapt erin....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou volgens mij nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
(GIL)....schrikt hij daar nou van haar????quote:
Nee hij gaapt weer eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(GIL)....schrikt hij daar nou van haar????
das idd een goeie... voor het leuke moeten ze op de tv zeggen: over 60minuten begint de live uitzending.... en zie ze dan maar eens vliegenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ben benieuwd wanneer de bewoners te horen krijgen dat de liveuitzending begint. De vorige bewoners begonnen 's ochtends al met opmaken voor de uitzending, misschien weten deze het maar vijf minuten van tevoren!
Ja ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ben benieuwd wanneer de bewoners te horen krijgen dat de liveuitzending begint. De vorige bewoners begonnen 's ochtends al met opmaken voor de uitzending, misschien weten deze het maar vijf minuten van tevoren!
...zo ver ik me kan herinneren is hij nog niet gewassen ( tenzij het zaterdag was want toen was ik er niet)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef bb-millie het volgende:
please vertel mij dat die pyama's regelmatig gewassen worden en gewoon dezelfde avond weer aangetrokken worden....
vind het zo overdreven ..quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef arneaux het volgende:
Die vrouwen gaan nu dus gewoon de hele dag tutten, daar kun je vanuit gaan.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zo ver ik me kan herinneren is hij nog niet gewassen ( tenzij het zaterdag was want toen was ik er niet)
Ja ik vind t ook onzin. Maargoed, die mensen hebben heel de dag niets anders te doen en dat gelul van Egbert zullen ze wel zat zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
vind het zo overdreven ..
De hele dag ben je op de streams te zien.. loop je met dikke wallen enz
En dan ga je voor de liveuitzending een hele plamuurlaag aanbrengen
ja das waar ja, misschien eten ze erna, hoeven ze ook minder te delenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze komen denk ikook in de problemen met het eten.. want ze hebben geen idee dat het nu al bijna 12 uur is.. gaan nu brood bakken.. en dan gaan ze straks op lunch tijd dus ontbijten..
Dan zouden ze rond de tijd van de liveshow eigenlijk gaan avondetenwat dus niet kan...
ik sla vandaag effe over met die streams, ik hoor de zeikerige stem van plofkop en ik heb al geen zin meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zo ver ik me kan herinneren is hij nog niet gewassen ( tenzij het zaterdag was want toen was ik er niet)
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Zody het volgende:
[..]
ja das waar ja, misschien eten ze erna, hoeven ze ook minder te delen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef the_hunter het volgende:
Knap dat e10 zolang naar een naakte sjaan kan kijken, zonder kotsneigingen te krijgen.
last van schimmeltjequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:53 schreef Zody het volgende:
Milica heeft jeuk aan dr doos....
terug naar het oerwoudquote:
Er schieten honderd opmerkingen door mijn hoofd....maar ik hou me in.quote:
Ik moest lachen.quote:
Ze deed alleen dr bovenstukje aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:58 schreef Zody het volgende:
Mis ik nu net dat marcia dr bikini aantrekt? Kijk 1 seconde weg....
ik hou je niet tegen hoor....kop maar op...hihiquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Er schieten honderd opmerkingen door mijn hoofd....maar ik hou me in.![]()
en de modjes zijn ook nog niet gesignaleerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hou je niet tegen hoor....kop maar op...hihi
hij zegt dattie denkt dat hij er niet uit gaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Marrije het volgende:
Schakel net in, hoe voelt Egbert zich vandaag?
Hij heeft dus lekker geslapen? Goed gehumeurd opgestaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef Zody het volgende:
[..]
hij zegt dattie denkt dat hij er niet uit gaat
Ik hoop het!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft dus lekker geslapen? Goed gehumeurd opgestaan?
Ik denk ook dat ie mag blijven![]()
is big brother hard dit jaar? hoe uit zich dat dan want ik heb niks gemerkt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat hij er uit gaat en dat zo duidelijk wordt hoe hard Big Brother dit jaar is!
Ze zeggen van wel.. dus daarom, hop eruit met hemquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
is big brother hard dit jaar? hoe uit zich dat dan want ik heb niks gemerkt?
Het is juist de bedoeling dat je dat zo gaat merken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
is big brother hard dit jaar? hoe uit zich dat dan want ik heb niks gemerkt?
Ik voorspel eenzelfde achterlijke actie als vorig jaar, toen er voor Rob gesmst kon worden of hij mocht blijven of niet..... Uiteraard mag ie blijven...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef Zody het volgende:
[..]
hij zegt dattie denkt dat hij er niet uit gaat
Daarom, hop eruit met iemand die zich niet heeft kunnen voorbereiden, een Jeroen ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.. dus daarom, hop eruit met hem
Marcel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom, hop eruit met iemand die zich niet heeft kunnen voorbereiden, een Jeroen ofzo.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:11 schreef toxikon het volgende:
wat mij betreft mag de hele afdeling zwolle opzouten![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:10 schreef Zody het volgende:
hoor ik dat nu goed....
Egbert: Ik maak het heel vaak mee, meisjes van 13 die zwanger zijn
Sabrina: Dan ben je nog nieteens ongesteld
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat marcia wel eens leuk los kan komen zonder paps in de buurt! Laat hem dus maar vertrekken
Ik ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie ik nog niet gebeuren.
Ik ook niet helaasquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie ik nog niet gebeuren.
haar vader lult echt teveel over haarquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef SkeeZ het volgende:
Marcia is op zoek naar haar jeugd...in het BB huis????
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haar vader lult echt teveel over haar
ze heeft zelf helemaal geen inbreng zo
En ze hangt constant bij hem
Daardoor denk ik dat het goed is als Egbert eruit gaat
Ze heeft namelijk een hele duidelijke mening over dingen en ik wil dat wel eens horen
ja ze komt niet echt los, eggie is te dominant aanwezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft namelijk een hele duidelijke mening over dingen en ik wil dat wel eens horen
Tja, als je het zo bekijkt, is het misschien beter dat Egbert eruit gaat. Maar ik heb het gevoel dat Egbert ook nog wel voor leuke situatie's kan zorgen. Ik hoop dus toch dat Egbert blijft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
marcia valt nu eigenlijk niet op/te weinig als papa weg is dan kan ze zelf praten en hoeft papa dat niet voor haar te doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
GRAAG!!!!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
marcia valt nu eigenlijk niet op/te weinig als papa weg is dan kan ze zelf praten en hoeft papa dat niet voor haar te doen
Ik kan die griet echt niet langer verdragen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik zo irritant aan Janine vind is dat ze constant "Schat" en "Lieverd" zegt
Maar wat ik ook mega irritant vind is dat ze alles 3x herhaald
Nee zij mag er van mij ook echt nu uit..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan die griet echt niet langer verdragen...![]()
Zow lulligquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pullup het volgende:
Rik spreekt ook Hilde er op aan dat ze zomaar sigaretten gepakt heeft.
Hilde: "Tsja ik ga niet niet roken als iemand anders gepakt heeft. Dan ga ik dus echt geen nee zeggen."
...geeft dus lekker janine de schuld ( ik weet eigenlijk niet wie nou eerst had gepakt )quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef pullup het volgende:
Rik spreekt ook Hilde er op aan dat ze zomaar sigaretten gepakt heeft.
Hilde: "Tsja ik ga niet niet roken als iemand anders gepakt heeft. Dan ga ik dus echt geen nee zeggen."
Het was echt het toppunt van schijnheiligheid jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zow lullighahaha
Want Hilde zei tegen Janine, pak maar (ofzoiets)
Janine had het eerst gepakt (zie sv)quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geeft dus lekker janine de schuld ( ik weet eigenlijk niet wie nou eerst had gepakt )
Gatverdamme.....dit wil ik helemaal niet weten....quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:48 schreef witste het volgende:
Hilde: Ik wil wel gelikt worden als ik jeuk aan me doos heb.....
Nee, dan vraaaag je eromquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:50 schreef pullup het volgende:
Dat lijkt me niet de goede tactiek van Egbert om de hele dag te verkondigen dat hij er zeker niet uit gaat.![]()
Rik heeft gelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies vond Janine gisteren erg leuk in een discussie over emancipatie.
Rik vindt Janine onredelijk, als je haar geen gelijk geeft.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:48 schreef witste het volgende:
Hilde: Ik wil wel gelikt worden als ik jeuk aan me doos heb.....
Weet Marlies inmiddels al dat Janine een groot probleem heeft met haar manier van doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies vond Janine gisteren erg leuk in een discussie over emancipatie.
Dat ben ik ook wel met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch voegt Janine erg veel toe in huis.
Ongeveer 1000 procent meer dan Jeroen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch voegt Janine erg veel toe in huis.
Ongeveer 1000 procent meer dan Jeroen.
Ja, lief he, van Janinequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
Zal wel niet. Janine heeft dat tegen allerlei mensen lopen roepen behalve tegen Marlies zelf.
komt omdat ze een geheugen als een vergiet heeft en ze geen namen kan onthouden, dus wordt dat op deze manier opgelost... 2 dagen geleden noemde ze Hilde ' dingetje' ... whaha sufkutquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik zo irritant aan Janine vind is dat ze constant "Schat" en "Lieverd" zegt
Maar wat ik ook mega irritant vind is dat ze alles 3x herhaald
Ik zie haar wel in staat om een keer frontaal de aanval te zoeken, maar dan moet ze wel het gevoel hebben dat ze medestanders heeft. Dat is ze nu aan het uitvissen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:58 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En maar zeggen dat ze een hekel heeft aan achterbaks gelul. Zelf doet ze niks anders...
Vanmorgen was Millica van opzij in beeld en deed ze haar hoofd iets naar beneden, zodat ze een klein beetje onderkin had. Toen kon ik heel duidelijk zien dat ze de dochter was van Hilde. Niet alleen door die onderkin, maar gewoon in het geheel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:52 schreef the_hunter het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Hilde de echte moeder van Milica is. Dat kan gewoon niet als je naar beiden kijkt.
pfffff... ik vind het echt niet meer leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:57 schreef Fikkert het volgende:
[..]
komt omdat ze een geheugen als een vergiet heeft en ze geen namen kan onthouden, dus wordt dat op deze manier opgelost... 2 dagen geleden noemde ze Hilde ' dingetje' ... whaha sufkut![]()
Ik kan me er wat bij voorstellen, dat ze moeite heeft met die manier van doen, ik vond het ook een rotstreek en zou dan ook snel klaar zijn met zo iemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet Marlies inmiddels al dat Janine een groot probleem heeft met haar manier van doen?
Zal wel niet. Janine heeft dat tegen allerlei mensen lopen roepen behalve tegen Marlies zelf.
Ik heb het "incident" zelf niet gezien, maar naar ik begrepen heb "keek Marlies raar" naar het kapsel van Sjaan. Wie denkt die Marlies wel dat ze is, om zo naar een Model te kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, dat ze moeite heeft met die manier van doen, ik vond het ook een rotstreek en zou dan ook snel klaar zijn met zo iemand.
Dat klinkt niet alleen zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef anneja het volgende:
Die zus met die hond klinkt echt asociaal
Ik dacht dat het nog om die jokerstreek ging dat haar dwarszatquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het "incident" zelf niet gezien, maar naar ik begrepen heb "keek Marlies raar" naar het kapsel van Sjaan. Wie denkt die Marlies wel dat ze is, om zo naar een Model te kijken.![]()
Dan heb je die hond nog niet gehoord...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef anneja het volgende:
Die zus met die hond klinkt echt asociaal
Wat een verschil in captures zeg. Die onderste is weerquote:
Dat speelt natuurlijk ook mee, daar is het mee begonnen. En dat is ook wel een concreet voorval waar je pissig om zou kunnen worden. Maar Janine was vanochtend een stuk vager over waarom Marlies niet OK zou zijn:quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog om die jokerstreek ging dat haar dwarszat![]()
Nee je ziet hem wel roken, maar hij rookt niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
E10 rookt weer?
Je moet ook heel erg je best doen om een slechte cap van haar te maken, dat kind is waanzinnig fotogeniek!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een verschil in captures zeg. Die onderste is weer
En toch begrijp ik Sjaan welquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook mee, daar is het mee begonnen. En dat is ook wel een concreet voorval waar je pissig om zou kunnen worden. Maar Janine was vanochtend een stuk vager over waarom Marlies niet OK zou zijn:
"Die zit op een bepaalde manier uit haar ogen te kijken. Bepaalde vragen te stellen."
En even later:
Janine haalt een situatie van gisteren aan. Zij had het idee dat Marlies haar zat te pesten met haar haar.
“Dan komt ze de kamer in lopen, die blik in haar ogen.” Later voegt ze toe: ‘Ik krijg kippenvel als ze langs me loopt.”
Het is stiekem een man.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch begrijp ik Sjaan wel![]()
![]()
Ik heb hetzelfde, ik moet die Marlies ook niet, vind het 3 x niks, en los van die jokerstreek kan ik ook niet goed uitleggen waarom niet. Nog voooor de jokerstreek had ik dat trouwens al, dat ik dacht hmm, die Marlies, wat ís daar toch mee.
Tijn en Semih?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef pullup het volgende:
Wie liggen er zo te fluisteren in dat onderste stapelbedje ?
Ah, vandaar ze zijn aan het mopperen dat Janine gisteren hun grap bedorven heeft blijkbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig fluisterend gesprek, maar ik hoor oa heel duidelijk: JANINE GODVERDOMME
ze willen de meiden laten schrikken natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Semih lag echt ONDER het stapelbed
Ik denk met TIjn.
Maar waarom?
Ruud in BB1 zat zich toch te rukken onder het bed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk met TIjn.
Maar waarom?
Gisteren wilden ze een grap met die zusjes uithalen. En nu ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk met TIjn.
Maar waarom?
heb je daar een link van?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef LuQas het volgende:
Heb net dat filmpje van vannacht van Egbert gezien... wat een sukkel zeg, hij is zich echt overbewust van de camera's in het huis. Daarom: eruit vanavond!
op 4 niet, al is Semih daar ook zichtbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Mike1964 het volgende:
kutzooi...die cam is beslagen...
zit er niet in met die micheline, arme sem die staat zwaar op rantsoenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wordt dit seks in de badkamer??
Preuts kind is dat inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
zit er niet in met die micheline, arme sem die staat zwaar op rantsoen
Was Semih zelf niet naakt te zien, eigenlijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
zit er niet in met die micheline, arme sem die staat zwaar op rantsoen
Mét een mooi kontje op de eerste cap....quote:
Ja, maar ik betwijfel of iemand dàt gecapt heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Was Semih zelf niet naakt te zien, eigenlijk?![]()
![]()
...vlak daarna ging ze d'r broek aan doen en ging ergens op staan.....met d'r kont dichtbij voor de camera...toen draaide die wegquote:
Ga je mond spoelen joh....niks mis mee..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef LuQas het volgende:
Ik heb iets tegen die kop van Milica, enorm vervelend type.
Van hem is het vooralsnog nog onbekend hoe hij geschapen is... dit zou de kans geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar ik betwijfel of iemand dàt gecapt heeft.
Ik probeerde het écht, maar mijn vinger weigerde dienst...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar ik betwijfel of iemand dàt gecapt heeft.
Inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen joh....niks mis mee..
Zet ze even onder elkaar of zo, je verneukt de hele layout..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Fskin het volgende:
Keequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zet ze even onder elkaar of zo, je verneukt de hele layout..
hahahahaquote:
Mischien denkt hij na over WO2...........maar dat zal het wel niet zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Mike1964 het volgende:
Het lijkt wel of hij ergens over nadenkt, maar in zijn geval....
[afbeelding]
Ik heb zo maar het idee dat hij daar niets van af weet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mischien denkt hij na over WO2...........maar dat zal het wel niet zijn![]()
Verdomd! Dat zijn de mooiste caps die ik tot nu toe heb gezien van haar,machtigquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280813.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280815.jpg]afbeelding][/URL]
heb je haar naakt caps gemist danquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Verdomd! Dat zijn de mooiste caps die ik tot nu toe heb gezien van haar,machtig![]()
ze zit goed in het vlees hoor, eigenlijk iets te goed zegt ze zelfquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
heb je haar naakt caps gemist dan![]()
Dat is voor mij nog altijd deze:quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Verdomd! Dat zijn de mooiste caps die ik tot nu toe heb gezien van haar,machtig![]()
Hoe maak jij je caps scanman.. met dat progje van BBstream??quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog altijd deze:
[afbeelding]
De mooiste van álle caps die ik gemaakt heb zelfs.
Ik klik de stream die ik wil capturen full screen... en dan capture ik met screenhunter (klikken op F6 en het beeld wordt automatisch gesaved). Later even verkleinen naar 580 breed voor de fok layout.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe maak jij je caps scanman.. met dat progje van BBstream??
thanks, i'll give it a tryquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik klik de stream die ik wil capturen full screen... en dan capture ik met screenhunter (klikken op F6 en het beeld wordt automatisch gesaved). Later even verkleinen naar 580 breed voor de fok layout.
Getver....doe nou niehiet....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef kukeleku het volgende:
Hilde over ochtendsex: He Nee bah, dan ruikt m'n doos.....nee, ik vind het toch lekkerder als ik mijn benen uit elkaar doe en het daar lekker fris ruikt![]()
daar zal ze geen ervaring mee hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Janine wordt graag wakker terwijl haar vriend al met haar bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |