Medio april zit er ik 5 dagen, maar daar heb je nu nog weinig aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Eirick het volgende:
Even een schop in dit topic.
Is er iemand onlangs in Sofia geweest? Oude jeugdvriend van me pa woont in Sofia, wat voor mij gratis overnachtingen betekend.
Wat is er zoal te doen in Sofia? Bezienswaardigheden, stappen, kleine dorpjes nabij die gezien moeten worden? Tips en tricks voor het verblijven in Sofia?
Die zoek ik ook!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Eirick het volgende:
Even een schop in dit topic.
Is er iemand onlangs in Sofia geweest? Oude jeugdvriend van me pa woont in Sofia, wat voor mij gratis overnachtingen betekend.
Wat is er zoal te doen in Sofia? Bezienswaardigheden, stappen, kleine dorpjes nabij die gezien moeten worden? Tips en tricks voor het verblijven in Sofia?
Ben er jaren terug geweest; het maakte niet veel indruk. Vond het niet echt een bijzondere stad destijds. Hoe was Kiev, daar wil ik in de zomer naar toe.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Sofia! Moest bij een vorige trip kiezen tussen Kiev en Sofia (werd gecombineerd met Roemenië). Dat werd met voorsprong Kiev....maar het moet er toch een keer van komen.
Je zou via website www.rakla.info kunnen proberen te achterhalen, via menu item Contact.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef tessa95 het volgende:
Wij gaan in September naar Sunny beach.
Zijn alle restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden dan nog open?
En zijn er dan nog excursies te boeken?
Fles en ik gaan in januari 3 nachtjes naar Varna.quote:Op zondag 6 januari 2019 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand nog interesse in Bulgarije als vakantieland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |