abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 12:29:29 #51
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_70444162
Hoe zit het eigenlijk met het openbaar vervoer in Bulgarije? Ik ga dus over paar daagjes naar Goudstrand (hotel Gladiola) maar ben wel van plan om de omliggende steden ook te bezoeken.
пусть всегда будет солнце
pi_78136530
Even een schop in dit topic.

Is er iemand onlangs in Sofia geweest? Oude jeugdvriend van me pa woont in Sofia, wat voor mij gratis overnachtingen betekend.

Wat is er zoal te doen in Sofia? Bezienswaardigheden, stappen, kleine dorpjes nabij die gezien moeten worden? Tips en tricks voor het verblijven in Sofia?
pi_78203880
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Eirick het volgende:

Is er iemand onlangs in Sofia geweest? Oude jeugdvriend van me pa woont in Sofia, wat voor mij gratis overnachtingen betekend.

Wat is er zoal te doen in Sofia? Bezienswaardigheden, stappen, kleine dorpjes nabij die gezien moeten worden? Tips en tricks voor het verblijven in Sofia?
Medio april zit er ik 5 dagen, maar daar heb je nu nog weinig aan
pi_80286012
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Eirick het volgende:

Die zoek ik ook!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_81478135
Ook even een schopje!

Van de zomer ook naar Bulgarije, naar Sunny Beach... Is het aan te raden om een Visa card mee te nemen? Accepteren ze die daar? Of red je het met je pinpas ook wel?
  zondag 16 mei 2010 @ 18:39:45 #56
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81498606
Ik ben ook benieuwd naar Sofia! Moest bij een vorige trip kiezen tussen Kiev en Sofia (werd gecombineerd met Roemenië). Dat werd met voorsprong Kiev....maar het moet er toch een keer van komen.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:45:59 #57
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_81551756
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Sofia! Moest bij een vorige trip kiezen tussen Kiev en Sofia (werd gecombineerd met Roemenië). Dat werd met voorsprong Kiev....maar het moet er toch een keer van komen.
Ben er jaren terug geweest; het maakte niet veel indruk. Vond het niet echt een bijzondere stad destijds. Hoe was Kiev, daar wil ik in de zomer naar toe.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:12:38 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81553513
Dat kun je hier lezen

Misschien leuk topic voor je om te lezen, incl mijn reactie
Vond het heel bijzonder in ieder geval
pi_81861928
Ik vond Sofia leuk!
Gewoon lekker een beetje door de stad heen slenteren, af en toe ergens gaan zitten om het leven voorbij te zien trekken.

Verder is het absoluut een aanrader om naar het Rila Klooster te gaan. Kun je eenvoudig zelf regelen door met een bus te gaan of je doet het op de luie manier en regelt een tour bij je hostel. Mag je nog leuk door een grot heen kruipen ook.

Qua overnachten: www.hostelmostel.com is absoluut een aanrader! Handige lokatie, vriendelijke staf, gratis ontbijt (en diner, alhoewel ik dat niet helemaal begreep want je wilt toch wel gewoon leuk bulgaars gaan eten voor een paar euro) en toffe mensen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_82742781
Wij gaan in September naar Sunny beach.
Zijn alle restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden dan nog open?
En zijn er dan nog excursies te boeken?
pi_82770332
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef tessa95 het volgende:
Wij gaan in September naar Sunny beach.
Zijn alle restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden dan nog open?
En zijn er dan nog excursies te boeken?
Je zou via website www.rakla.info kunnen proberen te achterhalen, via menu item Contact.
Hun emailadres is rakla@abv.bg
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 15:18:16 #62
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_184241263
Iemand nog interesse in Bulgarije als vakantieland?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  One tough cookie zondag 6 januari 2019 @ 15:20:38 #63
169210 liesje1979
pi_184241292
quote:
6s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand nog interesse in Bulgarije als vakantieland?
Fles en ik gaan in januari 3 nachtjes naar Varna. :') :D
  zondag 6 januari 2019 @ 15:23:12 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184241338
Ja, vertel wat daar leuk is :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184241767
Ik ben in de lente van 2017 wat dagen in Sofia en Kardzhali geweest. Vanuit Kardzhali hebben we wat dagtripjes gemaakt naar o.a. Ustra Fortress en Dyavolski Most. Erg mooie omgevingen om te wandelen.
En bij Dyavolski Most kun je bbq'en. Zelf je eten, drinken en bestek (en een aansteker) meenemen; de rest ligt daar. :Y)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 6 januari 2019 @ 21:41:25 #66
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184249620
Ik zag weleens verhalen langs komen van "whuu we gaan naar Sunny Beach deze zomer alles naar de klotuuuhhh" en toen dacht ik "okee dat kan overal zijn WTF?" maar er is in Bulgafuckingrije dus echt een dorp dat "Sunny Beach" heet. Waar Oh oh Cherso een beetje het startpunt is :') Kee dan. Bijzonder. Eens zien wat wij er van gaan maken :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 4 juli 2021 @ 11:56:56 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_200198427
Wat een kick! Na bijna 1000 dagen :')

Ik overweeg naar Bulgarije te gaan nog deze zomer. Eigenlijk al over een kleine 2 weken...

Ik heb twee hotels op het oog en deze zijn best wel bij elkaar in de buurt gesitueerd in Obzor en in Burgas, afstand ondelring zo een 40 km.
Vreemd genoeg vermelden ze alletwee een behoorlijk verschil in aantal zonuren en trend in de zeewatertemperatuur. Dus ik vroeg mij nu af wat de juiste is....

Obzor
Zonuren: 9
Zeewatertemp juni --> juli: 17 --> 26

Burgas
Zonuren: 11
Zeewatertemp juni --> juli: 21 --> 27

Iemand die hier meer over weet?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')