Yup, en om 12:00 slaat mn biologische klok altijdquote:
Ik zou zeggen 18 of 25 nov dan, de eerste 2 weekenden zitten al volquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten wel proberen voor eind november hoor. Die 65 euro voor een huisje kan er wel af hoorKoop je maar een spel minder
Bedankt voor de bloemenquote:
*Naar buiten kijktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Gijsssssssssssssssssssssssssssss
.
kom op, het leven is mooi
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Naar buiten kijkt
*niets ziet door harde regen
Nou, op dit moment is het niet echt mooi
Handige Harryquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
1. het regent hardquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
ik zoek nog een reisgenootje voor drie wekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZ![]()
Ja dat wel... maar niet op maandag morgen bij een stink bedrijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
1, 2 en 3: Correctquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
1. het regent hard
2. hij werkt met colega's die zich uber voelen
3. hij mist zijn vriendje een beetje![]()
maar wij hebben een xbox 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben gewoon een orkaan
mogguh![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug...... alleen zooooo fucking nat geregend![]()
![]()
![]()
![]()
oh vandaag nog vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |