ga dan naar je eigen k*****land jij IQloze vakkenvullerquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:08 schreef got.rice het volgende:
kankerweer. kankernederland.
Waar zit jij in R'dam dan, want in het deel waar ik zit, onweerde het een uur / anderhalf uur geleden, maar nu niet. Het is nu zelfs droog.quote:
Altijd maar zeiken over de warmte he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:52 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het regent zoveel omdat de zee zo warm is van afgelopen juli. Dus.......
Westblaak. Het rommelt hier, en het is niet mijn maag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zit jij in R'dam dan, want in het deel waar ik zit, onweerde het een uur / anderhalf uur geleden, maar nu niet. Het is nu zelfs droog.
Ontopic: ik heb liever dit weer, je kan tenminste dingen doen zonder compleet weg te smelten en je slaapt 's nachts tenminste fatsoenlijk.
Iets minder regen zou op zich wel tof zijn, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel last van.
boohooquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:10 schreef marq het volgende:
[..]
ga dan naar je eigen k*****land jij IQloze vakkenvuller![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Westblaak. Het rommelt hier, en het is niet mijn maag.
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:50 schreef Ringo het volgende:
IK was niet degene die klaagde toen iedereen bij 35 graden Celsius op sterven lag.
Welkom terug, gelijk weer met de neus op de feiten gedruktquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:13 schreef Dark_Prince het volgende:
jah ik weet het nog wel (gister terug gekomen uit griekenland met iedere dag 35+)
Post je ze dan wel in je FOBO?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef little_pussy het volgende:
Waarom moesten er ook zoveel mensen klagen, nu zien jullie wat er gebeurt en kunnen we allemaal wegspoelen in deze klote-regen
Ik wil lekker op strand liggen, smelten van de hitte en bruine tietjes krijgen van het topless zonnen![]()
Vakantie? Oh ja laat maar terugkomen; dan kan ik dit jaar alsnog wel naar Lowlands..quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij mag de zon ook wel weer terug komen inclusief mijn vakantie graag..
Lowlands is al voorbijquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vakantie? Oh ja laat maar terugkomen; dan kan ik dit jaar alsnog wel naar Lowlands..
Ja maar als de vakantie terugkomt komt Augustus ook terug... en dus Lowlands. (nu moest ik van iedereen aanhoren hoe gezellig ze t hadden gehad..)quote:
Bruine tietjes met gloeiende roze harde tepels, dampend van het zweet met plakkerig zand, ingesmeerd met smeuige zonnebrandolie...quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef little_pussy het volgende:
Waarom moesten er ook zoveel mensen klagen, nu zien jullie wat er gebeurt en kunnen we allemaal wegspoelen in deze klote-regen
Ik wil lekker op strand liggen, smelten van de hitte en bruine tietjes krijgen van het topless zonnen![]()
Ik heb liever juli terug eigenlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja maar als de vakantie terugkomt komt Augustus ook terug... en dus Lowlands. (nu moest ik van iedereen aanhoren hoe gezellig ze t hadden gehad..)![]()
gewoon de hele zomervakantie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb liever juli terug eigenlijk![]()
.
vertaling: Ik had best die neukgeyle buikglijdende topless chicks willen zien en mee uit willen vragen.. maar ik had geen geld voor een kaartjequote:Op maandag 28 augustus 2006 09:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja maar als de vakantie terugkomt komt Augustus ook terug... en dus Lowlands. (nu moest ik van iedereen aanhoren hoe gezellig ze t hadden gehad..)![]()
Nee, ik zit meestal op het terras achter mijn krant met 2 kijkgaten erin.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:31 schreef NOOB-Inc. het volgende:
PDOA raakt een beetje van slag. Jij bent zo'n mannetje wat de hele dag met een donkere zonnebril zit te koekeloeren? Beetje de hele dag op je buik liggen, anders valt het op zeker?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Bruine tietjes met gloeiende roze harde tepels, dampend van het zweet met plakkerig zand, ingesmeerd met smeuige zonnebrandolie...
Waarom staat mijn bureau zo schuin opeens?
Heel slim. Daar zal je de meeste meiden wel mee over de brug krijgen. Ik zou als een blok voor je vallen iig.quote:Nee, ik zit meestal op het terras achter mijn krant met 2 kijkgaten erin.
95% fzo jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd80% van Augustus regen ofzo
![]()
Ook leuk om maandag altijd zo vroeg op te staan
Dat is mooi. Neuken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:50 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Heel slim. Daar zal je de meeste meiden wel mee over de brug krijgen. Ik zou als een blok voor je vallen iig.
Ja, ik ben op dreef vandaag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:56 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Goh, zoveel romantiek op de maandagmorgen.
Daar had Michael Jackson ook last van ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef ioor het volgende:
Ik wil terug naar Kreta, al mijn bruin spoelt eraf.
Welnee joh, dat roest wel bij van de regenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef ioor het volgende:
Ik wil terug naar Kreta, al mijn bruin spoelt eraf.
Kut joh, werken bij de plantsoendienstquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef Beach het volgende:
Het onweert en regent keihard en straks moet ik de hele middag buiten werken![]()
postbode, niet schoffelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:17 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Kut joh, werken bij de plantsoendienst![]()
Ik had voor vandaag lekker een ATV dag gepland, krijg nu soms hatelijke smsjes van collega's.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef Beach het volgende:
Het onweert en regent keihard en straks moet ik de hele middag buiten werken![]()
Doen we een gemiddeldequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:15 schreef Lod het volgende:
Ja, en ik heb liever dit weer dan die hitte.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:13 schreef Dark_Prince het volgende:
jah ik weet het nog wel (gister terug gekomen uit griekenland met iedere dag 35+)
En nu is het weer lekker koud!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:30 schreef arneaux het volgende:
Het was in ieder geval fuckin heet.
zeker omdat je lekker achter de pc kan blijven zitten; kantoorslaafquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Het regent hier al een paar uur en ik hoop dat het nog dagen achter elkaar zal gaan regenen.
Heerlijk dit weer.
Nope, omdat ik zo ff lekker moet gaan schijten, luisterend naar de regen die op het dak valt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Beach het volgende:
[..]
zeker omdat je lekker achter de pc kan blijven zitten; kantoorslaaf
quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:08 schreef got.rice het volgende:
kankerweer. kankernederland.
Ja precies... de temperatuur is gewoon goed. Ik heb toch liever dit dan die klotehiitegolf. Ik was toen mn huis aan het verbouwen en verhuizen van 4 hoog appartement naar 3 hoog appartement in die f*cking hiite.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit beter zookee iets minder harde buien, maar verder mag het van mij altijd wel zo blijven, inclusief deze temperatuur.
Lekker zinnige verhuizing, 1 verdiepinkje naar beneden.quote:verhuizen van 4 hoog appartement naar 3 hoog appartement in die f*cking hiite.
Meisjes die niet gekleed zijn op het weer waardoor het straatbeeld bepaald wordt door 1 grote wet-Tshirt-contest, de warme lichamen waar de stoom langzaam van omhoog stijgt door de natte kleding. Een garantie voor dampende sex.........quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Bruine tietjes met gloeiende roze harde tepels, dampend van het zweet met plakkerig zand, ingesmeerd met smeuige zonnebrandolie...
Waarom staat mijn bureau zo schuin opeens?
Nee, buiten werken met 35+ graden is lekker zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Beach het volgende:
[..]
zeker omdat je lekker achter de pc kan blijven zitten; kantoorslaaf
En ik doe mee!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef deedeetee het volgende:
Ik mag lijen dattut daar pijpestelen regent of liever nog, dat er een orkaan langskomt waaien
Dan doen wij ook allemaal van :![]()
![]()
![]()
![]()
Ja 4 verdiepingen naar beneden en 3 omhoog en 3 kamers + aparte keuken, goede lokatie, etc erbij. En ging van huur naar koop. Dus...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Lekker zinnige verhuizing, 1 verdiepinkje naar beneden.
Gisteren gedaan. In de tuin. Heerlijk!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten werken met 35+ graden is lekker zeker
Ja kut is dat he, net komt hier de sneeuwschuiver voorbij, gelukkig maar, want ik moet zo nog weg met de auto... Hopen dat hij startquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef brood_korst het volgende:
Ja echt man jezus
Klote sneeuw de hele tijd hier ik word het echt zat, der ligt nu al bijna een meter !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak me gek maak me gek!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef little_pussy het volgende:
Brrr... je bent gek! De gevoelstemperatuur staat hier op -20C.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:02 schreef Bruinbrood het volgende:
jah ik heb er ook vette last van,, maja ik ga nu snel eten dan kan ik tenminste schaatsen bij ons voor op de vijver:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |