ga dan naar je eigen k*****land jij IQloze vakkenvullerquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:08 schreef got.rice het volgende:
kankerweer. kankernederland.
Waar zit jij in R'dam dan, want in het deel waar ik zit, onweerde het een uur / anderhalf uur geleden, maar nu niet. Het is nu zelfs droog.quote:
Altijd maar zeiken over de warmte he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:52 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het regent zoveel omdat de zee zo warm is van afgelopen juli. Dus.......
Westblaak. Het rommelt hier, en het is niet mijn maag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zit jij in R'dam dan, want in het deel waar ik zit, onweerde het een uur / anderhalf uur geleden, maar nu niet. Het is nu zelfs droog.
Ontopic: ik heb liever dit weer, je kan tenminste dingen doen zonder compleet weg te smelten en je slaapt 's nachts tenminste fatsoenlijk.
Iets minder regen zou op zich wel tof zijn, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel last van.
boohooquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:10 schreef marq het volgende:
[..]
ga dan naar je eigen k*****land jij IQloze vakkenvuller![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Westblaak. Het rommelt hier, en het is niet mijn maag.
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:50 schreef Ringo het volgende:
IK was niet degene die klaagde toen iedereen bij 35 graden Celsius op sterven lag.
Welkom terug, gelijk weer met de neus op de feiten gedruktquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:13 schreef Dark_Prince het volgende:
jah ik weet het nog wel (gister terug gekomen uit griekenland met iedere dag 35+)
Post je ze dan wel in je FOBO?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef little_pussy het volgende:
Waarom moesten er ook zoveel mensen klagen, nu zien jullie wat er gebeurt en kunnen we allemaal wegspoelen in deze klote-regen
Ik wil lekker op strand liggen, smelten van de hitte en bruine tietjes krijgen van het topless zonnen![]()
Vakantie? Oh ja laat maar terugkomen; dan kan ik dit jaar alsnog wel naar Lowlands..quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij mag de zon ook wel weer terug komen inclusief mijn vakantie graag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |