Hij heeft zich weer bedacht. Het is toch beter voor zijn kansen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef ThaSandman het volgende:
Ownee, hij heeft op tijd door dat wij dat niet waarderen.
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje para met dat soort dingen
Misschien willen ze kijken of er nog een strijd komt wb het 'leiderschap' als hij eruit is?
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:51 schreef Felixje het volgende:
Zou wel een stunt zijn als die rode telefoon nu gaat rinkelen...
Eggbert is nog peinzend wakker en heeft al een paar keer z'n allerlaatste peuk opgestoken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef LuQas het volgende:
Is men nog wakker of kan ik gaan slapen? (ben net terug uit de kroeg)
Dat zou ook wel een stunt zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.
Zit wat in, was misschien meer zo dat ik dat zelf graag zou zienquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |