ze is echt dómquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
uhm....neequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
niet fikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef arneaux het volgende:
Gaat zon draad niet doorfikken dan? Van het strijkijzer?
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef Zody het volgende:
ik vond dr voorral irritant met de weekopdracht
ja volgens mij ook .....lekker van dat gesmolten platic op de strijk van de volgende!!quote:
cooooooooooooonncentraaaaaaaaaaaaaaaatie...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"![]()
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Zody het volgende:
Hilde: Moeten wij geen brood bakken
Janine: Neuh, vink niet nodig, ieder doet zn ding
Schoonmaakticquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
dat denk ik ook ja ( ergens hoop ik wel dat er straks iemand uit bed komt en dat die dan lekker gaat afluisteren)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
ongevraagd.... puur voor aandacht, ik vind dat ze wel een ontbijtje kunnen voorbereiden, dalijk is de broodbakker het huis uit en dan zal toch iemand anders het moeten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Mee eens, hij kan nog voor leuke situaties zorgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert er nog even in blijft. Van mij hoeft hij er tenminste nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |