vraag ik me ook afquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef Zody het volgende:
Wat weet niemand?
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front pagequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef Felixje het volgende:
Maar maar zegt Bridget dan: De Bewoner die heeft zitten roddelen en traumatiseren over ziin dochter MOET weg.. MOET weg
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee watquote:
Dat heeft ze ook niet gezegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front page
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Zody het volgende:
[..]
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee wat
ja preciesquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzo
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!
dat mag wel mis gaanquote:
ze zal waarschijnlijk denken: het is toch niet van IK.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft ze nog nooit een strijkplank uitgeklapt ofzo?
Dat ding gaat zo wel verrot
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |