Wat is je taak (op dit uur) ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Werken in de nacht is saai...
Zit hier nu al sinds 18.00 uur een beetje in een keet langs de snelweg...
Ja, ik ben zo'n knuppel die nooit heeft geleerd en nu in het oranje gehuld ervoor zorgt dat het werkend gepeupel overdag vanAnaarBeter kan
Ik mag pas om 10 uur straks weg dus moet ik nog wat uurtjes wachten/fokken.
Alleen fok is in de nacht bijzonder saai. (overdag ook)
Samenvatting: Ik verveel me in dit hok!
Wat verdient zo'n iemand nu eigenlijk? Lijkt me heerlijk ontspannen werkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Ja, ik ben zo'n knuppel die nooit heeft geleerd en nu in het oranje gehuld ervoor zorgt dat het werkend gepeupel overdag vanAnaarBeter kan
Mwoah, best redelijk, ik stop met studerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:14 schreef Mauro het volgende:
uitvoerder
¤ 14,82 per uur ex toeslagen
Met de uren die ik nu maak is het redelijk idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:15 schreef chiren het volgende:
Mwoah, best redelijk, ik stop met studeren!
100 uren in een keet met Internet langs de A zoveel zitten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:17 schreef Mauro het volgende:
Met de uren die ik nu maak is het redelijk idd.
vorige week ruim 100 uren...![]()
Gelukkig niet alle uren in een keet met internet langs de A zoveel (28) zitten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:18 schreef r_one het volgende:
100 uren in een keet met Internet langs de A zoveel zitten?![]()
In een keet met internet langs de A zoveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:20 schreef oor het volgende:
heb je koffie en waar zit je op dit moment?
en gewoon fucking internet langs de wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:28 schreef r_one het volgende:
Wegwerkers, uitvoerders, projectleiders, cateraars, keten, Internet, gebakken aardappeltjes, spinazie, worstjes, koffie, thee, ...
Goh komt behoorlijk wat bij kijken bij een paar kilometer asfalt leggen zeg ...
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:32 schreef Mauro het volgende:
de werkplek
[afbeelding]
de koffie
[afbeelding]
En dan zelfs wirelessquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:29 schreef oor het volgende:
[..]
en gewoon fucking internet langs de weg
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?
ik zie fok op de andere laptopquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:
nee maar ik had dat echt nooit gedacht. ik dacht meer aan een schaftkeetjequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, best gevaarlijk.
Dat blikje cola daar linksmiddel is best duur.
Dat is het meestal ook wel, ik verbaas me ook eigelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:34 schreef oor het volgende:
[..]
nee maar ik had dat echt nooit gedacht. ik dacht meer aan een schaftkeetje
ik mag hopen dat ze heel de keet wegnemen... volgens mij hou je dat echt niet heel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het meestal ook wel, ik verbaas me ook eigelijk
Maar TS ?
Je neemt die laptop en andere draagbare dure spullen toch wel mee weg uit die keet als je vrij bent?
We moeten natuurlijk wel ff goed voor onszelf zorgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, best gevaarlijk.
Dat blikje cola daar linksmiddel is best duur.
nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:41 schreef oor het volgende:
potverdomme. owja en nog een vraagje. hoe kom je er als je met het openbaar vervoer moet?
Nachtwerk sux...quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:44 schreef oor het volgende:
serieus volgens mij heb je wel een leuke nachtbaan ....
Ik moet vanaf 11 spetember van 8:30 tot 17:00, maandag tot en met vrijdag, stage lopen... De computers waar ik mee aan de slag moet hebben maximaal (de server) Windows 95... Meeste, ik dus helemaal, heb dan een lagere (heb computers gezien van 3.1 en 3.11). Tevens duurt het reizen minimaal een uur. Maar er zal zeker veel vertragingen komen, of ik mis 1 en dus op de volgende wachten duurt +30min. Ik krijg 250euro PER MAAND. En dat voor 5 maanden. Daarna krijg ik een nieuwe plek aangewezenquote:
Precies. Ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:56 schreef oor het volgende:
mgoed 16 uur waarvan je toch gauw 10 uur aan het fokken bent en 3 uur eten en drinken en 1,5 uur babbeltje en 1,5 uur echt wat doen.... dat zou ik wel willen
let wel.. 6 dagen in de week hè!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:56 schreef oor het volgende:
mgoed 16 uur waarvan je toch gauw 10 uur aan het fokken bent en 3 uur eten en drinken en 1,5 uur babbeltje en 1,5 uur echt wat doen.... dat zou ik wel willen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef oor het volgende:
en natuurlijk ook nog eens midden in de nacht rick luisteren.. bellen op de kosten van de zaak.. eigen parkeerplaats.. dik salaris.. eten.. drinken...
Wie is Rick?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef oor het volgende:
en natuurlijk ook nog eens midden in de nacht rick luisteren.. bellen op de kosten van de zaak.. eigen parkeerplaats.. dik salaris.. eten.. drinken...
Radio 538.. Tofste nacht programma van maandag op dinsdag nacht tot donderdag op vrijdag nacht.quote:
Kan je het niet veranderen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:02 schreef Mauro het volgende:
Hier staat Radio Veronica met hun jaren 80 en 90 hitrommel aan
Neem anders (als die lap van jouw is) een portable game meequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Mauro het volgende:
13 aktieve topics.....
Beetje laat nu. Vind je niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan je het niet veranderen dan?
00:00 tot 03:00 538 opzetten?
Amenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef oor het volgende:
ik zou jouw baan wel over willen nemen... ook al is het maar voor een jaar of 10... dat moet wel vol te houden zijn... dikke spaarrekening... niet het geld op kunnen maken omdat de winkels dicht zijn als jij wakker bent. goede voorzieningen. mensen onder je hebben. (heb je de tering erin dan laat je dat merken)
Nostromo speedpad mee en WoW-en maar door de nachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:03 schreef Qunix het volgende:
Neem anders (als die lap van jouw is) een portable game mee
ik kan deze week alleen nog maar luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je werkt toch snachts?
Ik luister het vaak (binnenkort dan helaas niet)
Ik dacht aan een spel van weinig geheugen, Outrun bv...quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nostromo speedpad mee en WoW-en maar door de nacht
Best kudt jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef oor het volgende:
[..]
ik kan deze week alleen nog maar luisteren... 4 sept begin ik ook op een kantoor dat van half 9 tot 5 werkt
Da's standaart meuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:07 schreef Mauro het volgende:
Pinball FTW ^^
Of patience of hartenjagen
Koop ook de game LocoRoco en je hebt zeker veel plezierquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Om hem dan na 1 week een topic te openen:
[TK] psp, 1 week oud
Ik nog die week en dan is het afgelopen.... IK GA HET MISSEN DANquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:12 schreef oor het volgende:
ik blijf voor het laatst van mijn leven 1 keer tot morgen 3 uur op
Dat is hier 30 minuten vandaan of zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
niet
De keet staat in Haren bij het Mercure hotel op de parkeerplaats..
nee dat bedoel ik niet (deze hele week luister ik nog wel) maar ik ben dan 1 nacht wakker en dan nog 1 nacht tot 3 uur... snap jequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik nog die week en dan is het afgelopen.... IK GA HET MISSEN DAN![]()
Ow okequote:Op maandag 28 augustus 2006 05:15 schreef oor het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet (deze hele week luister ik nog wel) maar ik ben dan 1 nacht wakker en dan nog 1 nacht tot 3 uur... snap je
Ik heb je wel gezien met je nachtelijke fietstocht van Assen naar Groningen om onderweg ff een pakje peuken te scoren bij het Mercure hotelquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is hier 30 minuten vandaan of zo![]()
Ik ben net een week of 2 gestoptquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb je wel gezien met je nachtelijke fietstocht van Assen naar Groningen om onderweg ff een pakje peuken te scoren bij het Mercure hotel
Ja morgen werk ik ook. van 18 uur tot ver in de volgende morgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:21 schreef Sebasser het volgende:
Werk je mogen ook, dan kom ik misschien wel even langs
En kijk niet verbaast als je opeens een kratje mist of zo
Ja, met je rug naar de deur toe om te Fok!ken zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja morgen werk ik ook. van 18 uur tot ver in de volgende morgen
En de deur staat open en ik heb er zicht op
Die dozen zijn lekkerder dan die gevulde braakballenquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:24 schreef Mauro het volgende:
p.s. we hebben ook dozen met gevulde koeken hier
De rug van de klapjap staat naar de deur gerichtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, met je rug naar de deur toe om te Fok!ken zeker.
Ik weet hoe je werkplek er uit ziet![]()
Oh, nou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
De rug van de klapjap staat naar de deur gericht
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Tijd genoeg dus om er eens lekker een slinger aan te geven!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef Mauro het volgende:
Nog maar 3 kwartier en dan mag ik die keet uit
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef The_Terminator het volgende:
TT fix, even wat duidelijker zo.
Damn, en hoe/waar wil je gaan eten danquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Mauro het volgende:
Shit...
Snel boodschappen doen en weer aan het werk
Net wakker dus![]()
Ha, een stiekeme roker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben net een week of 2 gestopt![]()
Wie is de TS? Sebasser of ik?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef john6 het volgende:
[..]
Ha, een stiekeme roker.
Je peuken liggen op je bureau. Trouwens moet jij dan niet het goede voorbeeld geven met het roken op een werkplek?
sorry, te vlug gelezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wie is de TS? Sebasser of ik?
Volgens mij ben ik dat en ja, we roken gewoon op de werkplek
Ja dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Schiet toch eens op joh....
Deed jij gisteren een vrachtwagen laten kantelen zodat heel Noord-Nederland vast stond ?
In de file staan is pas saai.
En meteen gaat het mis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan
Nee, ik heb gisteren eindelijk eens de hele dag geslapen![]()
Daar heb ik helemaal niks over te zeggen gelukkig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En kunnen jullie eens opschieten met die A10 bij Amsterdam? Ben ik tenminste van al dat extra verkeer op de A9 af.
Ik doe volgende keer wel heel hard boos toeteren ter hoogte van Haren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks over te zeggen gelukkig.
En @ deugnietje, idd. Zodra ik er niet ben gaat het helemaal mis hier
Kom maar eens een bakkie leut halen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe volgende keer wel heel hard boos toeteren ter hoogte van Haren.
Zo van ; "ik ben boos en wil koffie !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom maar eens een bakkie leut halen dan
538quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo van ; "ik ben boos en wil koffie !"
Kan toch helemaal niet.... 538... ik wil kinkFM.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |