Wat is je taak (op dit uur) ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Werken in de nacht is saai...
Zit hier nu al sinds 18.00 uur een beetje in een keet langs de snelweg...
Ja, ik ben zo'n knuppel die nooit heeft geleerd en nu in het oranje gehuld ervoor zorgt dat het werkend gepeupel overdag vanAnaarBeter kan
Ik mag pas om 10 uur straks weg dus moet ik nog wat uurtjes wachten/fokken.
Alleen fok is in de nacht bijzonder saai. (overdag ook)
Samenvatting: Ik verveel me in dit hok!
Wat verdient zo'n iemand nu eigenlijk? Lijkt me heerlijk ontspannen werkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:12 schreef Mauro het volgende:
Werken in de nacht is saai...
Zit hier nu al sinds 18.00 uur een beetje in een keet langs de snelweg...
Ja, ik ben zo'n knuppel die nooit heeft geleerd en nu in het oranje gehuld ervoor zorgt dat het werkend gepeupel overdag vanAnaarBeter kan
Ik mag pas om 10 uur straks weg dus moet ik nog wat uurtjes wachten/fokken.
Alleen fok is in de nacht bijzonder saai. (overdag ook)
Samenvatting: Ik verveel me in dit hok!
Mwoah, best redelijk, ik stop met studerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:14 schreef Mauro het volgende:
uitvoerder
¤ 14,82 per uur ex toeslagen
Met de uren die ik nu maak is het redelijk idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:15 schreef chiren het volgende:
Mwoah, best redelijk, ik stop met studeren!
100 uren in een keet met Internet langs de A zoveel zitten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:17 schreef Mauro het volgende:
Met de uren die ik nu maak is het redelijk idd.
vorige week ruim 100 uren...![]()
Gelukkig niet alle uren in een keet met internet langs de A zoveel (28) zitten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:18 schreef r_one het volgende:
100 uren in een keet met Internet langs de A zoveel zitten?![]()
In een keet met internet langs de A zoveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:20 schreef oor het volgende:
heb je koffie en waar zit je op dit moment?
en gewoon fucking internet langs de wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:28 schreef r_one het volgende:
Wegwerkers, uitvoerders, projectleiders, cateraars, keten, Internet, gebakken aardappeltjes, spinazie, worstjes, koffie, thee, ...
Goh komt behoorlijk wat bij kijken bij een paar kilometer asfalt leggen zeg ...
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:32 schreef Mauro het volgende:
de werkplek
[afbeelding]
de koffie
[afbeelding]
En dan zelfs wirelessquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:29 schreef oor het volgende:
[..]
en gewoon fucking internet langs de weg
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?
ik zie fok op de andere laptopquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zwarte stoel bovenaan van jou is ?
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:
nee maar ik had dat echt nooit gedacht. ik dacht meer aan een schaftkeetjequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, best gevaarlijk.
Dat blikje cola daar linksmiddel is best duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |