Heel erg geslaagdquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:12 schreef DeSiever het volgende:
Hoe was de meet dan? Dat was toch afgelopen zaterdag of is het niet door gegaan?
Ik, Asmo, Stanley_Climbfall, Dartfanaat, ChrisJX, MaJo, Iamredleader, Daf, Neleos en 2 burgers(nu zit ik echt hard te denken of ik niemand vergeetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef DeSiever het volgende:
Kun je wat meer vertellen of geen zin in? Wie waren er allemaal?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Tinuviel het volgende:
Hallo de ene burger ben ik, wel een fokker, alleen wat minder actief de tijd voor de meet. Maak het nu weer helemaal goed.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Tinuviel het volgende:
Hallo de ene burger ben ik, wel een fokker, alleen wat minder actief de tijd voor de meet. Maak het nu weer helemaal goed.
Volgens mij waren er 3 burgers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik, Asmo, Stanley_Climbfall, Dartfanaat, ChrisJX, MaJo, Iamredleader, Daf, Neleos en 2 burgers(nu zit ik echt hard te denken of ik niemand vergeet)
Eerst gezellie in de Irish pub gezeten, wat gegeten en gequizzed. Daar naar Asmo's huisje en wat verder gedronken, gelachen en gequizzed en uiteindelijk nog even naar een lokale kroeg.
Er is Eisbär gezongen en whiskey gedronken![]()
Een zeer geslaagde avond dus. Allemaal hele fijne mensen![]()
non-fokkersquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef AntonDingeman het volgende:
"burger"?
Miriam en Marco waren dacht ik de enige 2 toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij waren er 3 burgers.
En het was zeker een geslaagde avond met allemaal heel fijne mensen
Dan moet je onderaan op REAGEER drukken in plaats van het kleine vak onder te gebruiken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Dartfanaat, Nembrionic en BwennieBren. Wilde ook zo'n smiley posten, maar kon ze niet vinden.
Hoi Tinufiel, Als je op "reageer" drukt zie je ze allemaal en een zwaaismiley is een dubbele punt met een hoofdletter W erachterquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Dartfanaat, Nembrionic en BwennieBren. Wilde ook zo'n smiley posten, maar kon ze niet vinden.
Zelfde vraag, geen antwoord. Er is ook geen hint. Dat zou wellicht helpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ontopic: Zijn we nog steeds bij dezelfde vraag? Niemand die er het antwoord op weet?
Neenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef macondo het volgende:
[..]
"Nog niet" ? Er zijn toch geen oude filmrolletjes in het spel hier??
dank jequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoi Tinufiel, Als je op "reageer" drukt zie je ze allemaal en een zwaaismiley is een dubbele punt met een hoofdletter W erachter
AntonDingeman +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef AntonDingeman het volgende:
rijping, heet het ook wel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |