Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:59 schreef geenaam het volgende:
Vraag! Ik moet nog een uurtje hier blijven voordat ik wegkan.
krantenwijk lijkt mequote:
U is ook Ram?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:59 schreef geenaam het volgende:
Om overdag voor je werk fit te zijn moet je je krachten goed verdelen, door afwisselend ontspanning en concentratie te oefenen. Positief denken zal op alle gebieden een gunstige invloed op je hebben. Plan geen grote uitgaven..
Bwennie & Geenaam's Horoschoop voor vandaag.
Ik moet in de ochtend altijd andere mensen blij maken door het dagelijkse nieuws langs te brengen zodat mensen op de hoogte blijven. "Chief news" klinkt wel mooi maar ben eigenlijk gewoon krantenbezorger.quote:
BB +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
Avocado
De gezelligste zijn dat toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
U is ook Ram?Wat zijn wel leuk he geenaam
NRC is ook in de morgen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef wyccie het volgende:
Dan breng ik liever de NRC rond. Ik zou dat nooit kunnen, zo vroeg opstaan. Knap hoor.
[..]
BB +1
Neeeehhhh, dat kan niet waar zijn....quote:
ab-so-lutelyquote:
NRC is in de middag en de ochtend. NRC Next is dat geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neeeehhhh, dat kan niet waar zijn....Maar het is toch een middagkrant? Krijgen ze die dan gewoon een dag later? Da's sneu. Oud nieuws.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:07 schreef wyccie het volgende:
Of nee, hallucineren!!!
geenaam +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef geenaam het volgende:
Reese Witherspoon toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |