joh! hoe wist je dat? opnieuw een openbaring van Asmo's kennis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Boogschutter
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens ook mijn mandje in. Morgen een drukke dag
Yayquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
joh! hoe wist je dat? opnieuw een openbaring van Asmo's kennis.
Asmo +1!
jajajajaja maar je moet nog blijven want je hebt de vraag goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Asmodian het volgende:
Ram is Maart/April, Steenbok is December/Januari
Dank jequote:
Helemaal juistquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef wyccie het volgende:
Radiohead?
ja jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist
En daarom ga ik dan toch echt nu slapen. Welterusten iedereen!
Wyccie +1
Neeeeen! Nu zal ik mijn karakter nooit weten tenzij ik geld betaal!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Supersheep het volgende:
Uw grootste behoefte is dat iemand van u houdt om wie het in al uw eerlijkheid (of lompheid) bent. Eerlijkheid is een van uw belangrijkste eigenschappen. Uw behoefte aan kameraadschap is onuitputtelijk. Als je niet aardig tegen u bent, is uw dag niet helemaal goed meer.
Als iemand u ....
De rest van de uitgebreide beschrijving van uw karakter als boogschutter leest u voor ¤ 1.30 => Klik hier
trusten!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist
En daarom ga ik dan toch echt nu slapen. Welterusten iedereen!
Wyccie +1
Alles ja, behalve tactloos want dat is ook jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken ram zijn:
-actief -sportief -ondernemend
-tactloos -spontaan -geestdriftig
-agressief -impulsief -moedig
-ongeduldig -egocentrisch -heethoofdig
Welterusten Sheep, lekker schaapjes tellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
trusten!![]()
en ik duik ook plat, trusten mensen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |