Weer een leuke vraag, Nem!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supersheep +1
De beste man was overigens Iers en vond de randjes uit in 1854, 14 jaar naar uitvinding van de postzegel.
De hints waren zo gemakkelijk dat ik een nieuwe vraag niet de beste optie vond
Damn, ik kon even niet op het engelse woord komen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supersheep +1
De beste man was overigens Iers en vond de randjes uit in 1854, 14 jaar naar uitvinding van de postzegel.
De hints waren zo gemakkelijk dat ik een nieuwe vraag niet de beste optie vond
Jaja, ik ben op dreefquote:
Laters!quote:En dit lijkt me een prima moment om te gaan slapen, dames en heren! Veel quizplezier nog en ik zie jullie vast morgen wel!(en voor de dames
)
Gewoon... *een*.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die hint best cryptisch vond!
Een oude veldslag.. welke? Waterloo, Nieuwpoort?
Wat een zielige schaapjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker slapen Asmoquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Weer een leuke vraag, Nem!
En dit lijkt me een prima moment om te gaan slapen, dames en heren! Veel quizplezier nog en ik zie jullie vast morgen wel!(en voor de dames
)
Sagittariusquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef geenaam het volgende:
Damn, ik kon even niet op het engelse woord komen..![]()
Of tussen een nietmachine stoppen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef geenaam het volgende:
Weet je wat je niet moet doen. Je tong in een ventilator steken.. Dat doet Auw.
Best.Zodiac.Sign.EVAR!quote:
Dat is dan weer in de astrologie.quote:
Dat valt nog wel mee. Maar moet je eens hard op de nietmachine slaan. Dan gaat het nietje er doorheen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of tussen een nietmachine stoppen.
Ik zou het niet weten. Wel ergens in de tweede helft van het jaar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
Best.Zodiac.Sign.EVAR!
(2x raden in welke maand ik jarig ben)
1. Aprilquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Best.Zodiac.Sign.EVAR!
(2x raden in welke maand ik jarig ben)
Same here.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |