Ja, je staat nu wel laatste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:11 schreef broer het volgende:
En ik weet het antwoord niet. Kut.
Oeps, bustedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb toevallig een vraag gesteld, maar het voldoet volgens mij niet aan de eisen van een trivia-vraag.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ja, je staat nu wel laatste.
Hoe is het ondertussen met de patiënten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was met Stanley Brouwn bezig, broer
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik heb maar één verzamelbundel van Belcampo en daar staat hij niet in. En op internet mag ik niet zoeken.
Mja, dan kom ik niet verder dan Edgar Allen Poe. En die is het vast niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef wyccie het volgende:
Gokken staat vrij.
Die slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Hoe is het ondertussen met de patiënten?
ZomerDagDromer +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
Die slapenEn geen mensen met gaten in het hoofd, verstuikte enkels, ademhalingsproblemen, pijn op de borst of gebroken neuzen.
Je enkelbanden versterkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?
Ik kan me van Poe nog een heel spannend verhaal herinneren over een man die zijn vrouw had vermoord. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik het morgen maar eens ga herlezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef wyccie het volgende:
Poe was de tweede die in mij opkwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rue morgue ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |