floris weet gelijk wel hoe zijn schoonvader over hem denktquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:14 schreef Bluezz het volgende:
Is dit nou slim van Egbert ?
Als ie weet dat 'heel' NL naar de streams kijkt, en het dan over Floris met drugsprobleem te hebben?
Hij denkt, een sappig verhaal over mijn directe omgeving doet het goed bij het publiek thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:14 schreef Bluezz het volgende:
Is dit nou slim van Egbert ?
Als ie weet dat 'heel' NL naar de streams kijkt, en het dan over Floris met drugsprobleem te hebben?
Isa, volgens mij is Floris het vriendje van Marcia.
Zo oud is die toch nog niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert zit in een midlifecrisis volgens mij.
Even laten zien dat je toch een man van de wereld bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee E10 heeft ook ff zijn waardeoordeel![]()
Oh man oh man wat een gup
zet de streams maar weer aan.. Egbert klapt uit de school over de vriend van Marsha ( Floris en zijn drugs probleem)quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:16 schreef Isabeau het volgende:
Egbert hoopte eigenlijk dat Marcia over hem heen zou groeien als ze in het BB huis zou zitten...
die durft zich nou niet te laten zien bij de live showquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef Bluezz het volgende:
Floris, kom je ook nog ff het huis in morgen
Egbert denkt dat heel NL niet meer kijkt snachts denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef Coraatje het volgende:
die durft zich nou niet te laten zien bij de live show
'hoogstens 8 mensen'quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:20 schreef Bluezz het volgende:
Egbert denkt dat heel NL niet meer kijkt snachts denk ik
ja sorry ... ik zit er nog niet zo in.. Marcia (Dochter in huis)quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:23 schreef BB-King het volgende:
Maar is Marsha de zus van Marcia of ....???
Ik volg hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:25 schreef Felixje het volgende:
Isabeau: Voer voor psychologen discussie nu !
Volgens mij had hij deze dramatische verhalen al op zijn repertoire staan en is hij bang dat hij er morgen uitmoetquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Egbert denkt dat heel NL niet meer kijkt snachts denk ik
Tip 2 Pc's nemen 1 met streams en 1 op fok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Weet je, weet je wel, oooohhhh, weet je, ik heb zoiets van, weet je wel?
Wie is dit
ik hoor het verschilquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:26 schreef Felixje het volgende:
[..]
Tip 2 Pc's nemen 1 met streams en 1 op fok.
(had ik ook altijd maar 1 PC is kaduuk)
Het was een quiz, ik zie genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:26 schreef Felixje het volgende:
Tip 2 Pc's nemen 1 met streams en 1 op fok.
(had ik ook altijd maar 1 PC is kaduuk)
Hij kent alles ook alleen maar clichéesquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef ThaSandman het volgende:
E10 heeft niet echt veel in te brengen.
Ik ook nog van mijn exquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef Felixje het volgende:
Reden waarom egbert geen nieuwe relatie is begonnen: Ik wacht nog op de uitleg.
niet echt veel ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef ThaSandman het volgende:
E10 heeft niet echt veel in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |