proest!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
Als je geklap en schaapachtig gelach van onzichtbaar publiek hoort?
Jazeker telt dat. Die is het namelijk ook...quote:
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker telt dat. Die is het namelijk ook...
Al 17 seizoenen.
Supersheep +2
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisteren
Nog meer? Jongen, je reputatie is toch al aan gort. Heb je trouwens die webcams gisteren nog gevonden? En dat 0906-nummer afgezegd?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisteren
Nembrio +2!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Matt Groening, Futurama
Dat dacht ik ook van Michael Jackson, maar dat is ook niet waar gebleken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En wat durfde Stanley dan zoal?
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf denken dat Stanley een neger is. Een integere, dat wel.
Stanley stak gisteren zijn hand braaf op en wachtte geduldig af om aangewezen te worden ipv gewoon tegelijkertijd met z'n hand op te steken het antwoord te roepen zoals de rest van onsquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En wat durfde Stanley dan zoal?
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf denken dat Stanley een neger is. Een integere, dat wel.
Toch teveel gedronken gister? Je bent zo traag vandaagquote:
Ha zie je; integere neger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Asmodian het volgende:
Stanley stak gisteren zijn hand braaf op en wachtte geduldig af om aangewezen te worden ipv gewoon tegelijkertijd met z'n hand op te steken het antwoord te roepen zoals de rest van ons
Had ik dan een reputatie om te vernietigen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog meer? Jongen, je reputatie is toch al aan gort. Heb je trouwens die webcams gisteren nog gevonden? En dat 0906-nummer afgezegd?![]()
![]()
![]()
Ik ben waanzinnig moe en ben daarnaast ook nog een beetje aan't werken - multitasken en veel punten gaat niet goed samenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch teveel gedronken gister? Je bent zo traag vandaag
Zodra iedereen er toestemming voor verleentquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Wanneer komen de feuteaux van de meet?![]()
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Wanneer komen de feuteaux van de meet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |