En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.
Oeh...! Nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Who knows? It's a mysteryquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.
Tsja... Had je er maar bij moeten zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oeh...! Nou word ik nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tsja... Had je er maar bij moeten zijn
Gek zeg...dat had ik ook. En alleen bij de fotos waar Asmo op staat. Hmmmquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.
It worked!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek zeg...dat had ik ook. En alleen bij de fotos waar Asmo op staat. Hmmm![]()
Je mist er nog 1.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet het niet, maar ik zie symbolen van Engeland, Frankrijk en Ierland terug...
St. George's Cross staat er WAARSCHIJNLIJK wel op maar is niet één van de vier symbolen die ik zoekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
(St. George's Cross, Fleur de Lys en het klavertje van St. Patrick)
Zie Asmo's poging. Je mist nog een land.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:34 schreef wyccie het volgende:
En een klaproos en een distel?
Dat is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef wyccie het volgende:
Schotland dan maar.
Dat is niet de Canadese vlag. Ook niet van de Canadese hoofdstad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
Ik roep maar wat: Canada?
Zie mijn verborgen hint.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Is het de vlag van een of andere familie? Of een huis?
Dat is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
De vlag van Montreal dan?
Montreal komt van Mont Royale en dus:quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:39 schreef Asmodian het volgende:
Hetgeen koninklijke berg betekent
Naar mijn weten moet het gewoon een roos voorstellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Maar ik wil nog weten of die bloem rechtsboven een klaproos is of niet.
Wellicht. Maar vroeger waren ze niet zo goed met tekenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Oh ja..... Goodbye England's rose.
Dan is het een lelijke roos.
Yay!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Montreal komt van Mont Royale en dus:
Asmodian +2
Dat eerste kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gokje:
Vaste baan om de zon
Eigen soort van aantrekkingskracht?
Ik ga dit goedrekenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef BwennieBren het volgende:
Moet rond zijn
Moet in een "schone" baan om de zon zitten
Bwen +2quote:Een planeet:
1. bevindt zich in een baan rond de Zon;
2. heeft een massa die groot genoeg is om hydrostatisch evenwicht te bewerkstelligen (een planeet is daardoor nagenoeg rond);
3. heeft de omgeving van haar baan schoongeveegd van andere objecten
Het is toch wat dat men nu opeens besluit dat Pluto gewoon geen planeet is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Sniff sniff. 't Is toch wel erg dat iets wat je op de basisschool als basisstof leert nu zomaar onwaar is
Niet direct, maar als het niet groot genoeg is zal het niet rond zijn en/of de baan niet schoongevaagd hebben...quote:
Ik weet't... Probeer het nog altijd te bevattenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Sniff sniff. 't Is toch wel erg dat iets wat je op de basisschool als basisstof leert nu zomaar onwaar is
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Ik begrijp niet dat ze dat gewoon kunnen doen. Ik denk dat ze gewoon tot de constatering zijn gekomen dat als Pluto een planeet is, Ceres dat ook zou moeten zijn en Xena ook. En daar hadden ze geen zin in, vooral in Ceres niet - daar zomaar tussen Mars en Jupiter inquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is toch wat dat men nu opeens besluit dat Pluto gewoon geen planeet is?
Destijds was het dus wél gewoon waar
Of dat Sinterklaas niet bestaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..
Dat vond ik nog erger..quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Waaaaaaat?! Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |