Je was me net voor !quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef avonne het volgende:
Monique en Sabrina (over het motiveren van nominaties)
(monique?) "Wij zijn niet presidentieel (ze bedoelt waarschijnlijk diplomatiek). Wij zijn de Monica Lewinski's. Maar de Monica Lewinski's komen ook ver hoor, vergis je niet. Dan heb je zo een eigen tassenlijn"
(sabrina?) "Maar ik vind die tassen van Monica Lewinski helemaal niet mooi"
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef schizolientje het volgende:
De zusjes hebben wel gelijk, accepteren het roken, drinken enz., moeten ze niet gaan zeuren over bodylotion. Egebert zou gezegd hebben dan baad je maar een keer zonder badschuim;
Over mijn lijk, ik doe nog liever liposuctie en dan maken ze daar maar zeep van. Aldus de zusjes
Soms vragen wij ons af, waar halen ze het vandaan. Overigens ga zo door, je zit in een dip, je gaat dit lezen, en het is weer lachen gieren brullenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique over hamsteren van boodschappen:
"Ik houd niet van voorraadkasten, dat is zoooo jaren 40.."
"Ja, als de oorlog uitbreekt, dan ga ik gelijk naar de Konmar.."
![]()
![]()
![]()
Is hier in Den Haag een normale uitdrukking voor een bastaardhond hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:57 schreef Lady-night het volgende:
Sa over haar hond: een asbakkenras
Bij ons ook!! Niks vreemds aan dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is hier in Den Haag een normale uitdrukking voor een bastaardhond hoor.![]()
Allebei even gangbaar hoor..quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef Terreros85 het volgende:
vuilnisbakkenras is het elders in het land, of is dat alleen plaatselijk bij mij ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |