Eb en vloedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Saco het volgende:
uitspraak van Rik ( excuus als dit niet in deze catagorie thuishoort ):
"It's not the size of the ocean, but the motion of the ocean "
3x raden waar dat over ging...
Okee, de derde gok dan: plasseks?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Saco het volgende:
uitspraak van Rik ( excuus als dit niet in deze catagorie thuishoort ):
"It's not the size of the ocean, but the motion of the ocean "
3x raden waar dat over ging...
Na bovenstaande zin 8 uur achter elkaar , 10 x in een uur gezegt te hebben zegt Hilde erachteraan: "maar het boeit me niet "quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:27 schreef mspoez het volgende:
Hilde:"Mijn vrienden en vriendinnen weten dat ik anders ben zoals ik me voordoe, want zo ben ik."
Ja, maar dit zei ze in een context waarin het wel duidelijk was wat ze bedoelde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef bn1970 het volgende:
Monique: Ik weet niet eens of het vandaag gisteren of eergisteren is.
Sabrina: "deden jullie dat nooit dan?? anus kijken als je een scheet laat."quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:12 schreef dl3b het volgende:
Marcel ligt winden te laten in bed.
Sabrina:" die gaat de hele kamer door, dan komt het laatste nubje bij ons uit".
Monique:"maar dan is tie niet zo krachtig meer".
Sabrina:"deze was anders krachtig zat".
Daar voegde ze ook nog aan toe: "Dat is grappig, want dan zie je zo dat sterretje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sabrina: "deden jullie dat nooit dan?? anus kijken als je een scheet laat."![]()
Legendarischquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "M'n broek zakt steeds af. Ik zit in m'n blote poes. Dat ding is zo zwaar. Ik zag ineens me kutje"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |