Nee hoor, ik had hem bewerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teering...die zonnebank is levensgevaarlijk...
Uit de huidige bewoners ook niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar er kwam geen zinnig woord uit
Heb het in het roel SC topic ook veranderd geloof ik. Klopte idd niet helemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
Sorry, dit kan ik niet voorbij laten gaan
[..]
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoer
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Bij mij ook... en dan is het al helemaal moeilijk om tv te kijen, streams te volgen, te Fok!ken en op msn te praten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Zo jammer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen en Marcel lullen lekker mee met Janine... ze zijn gewoon bang voor d'r grote bek.![]()
Die monique is altijd zo in gedachten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708144.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die monique is altijd zo in gedachten...
Janine moet fijn ophouden met dat overdrijven de hele tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Zeik niet over MIJN Moniquequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |