Nice!! Zelfs voor moeders blijft ze even poseren!quote:
Ja duh!quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:38 schreef freud het volgende:
[..]
Nice!! Zelfs voor moeders blijft ze even poseren!
Hahaha, "stil staan, of geen zakgeld!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef -Marjo- het volgende:
Ja duh!
Was da'quote:
Tsss, opschieten jij!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was da'![]()
Ik loop nog een serie of 13 achter....het zou even kunnen duren voor ik met foto's kom
quote:
Dat is wel de bedoeling!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Laura heeft echt gevoel voor poseren, komt heerlijk spontaan over...die moet je houwe marjo
wat een wereldidee!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een kort serietje van Ties dat eigenlijk een Gifje moet worden
Thanxquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef snakelady het volgende:
Laura doet het idd goed op de foto, leuke meid.![]()
Die bovenstequote:
Phoentje !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hoewel ik eigenlijk een zekere bruidsserie even eerst wil afwerken, toch een klein resultaatje van zondag
[afbeelding]
Ik was niet echt ontevreden
Ze vind hem mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:07 schreef Phoenixx het volgende:
Hij is zeker mooi geworden P.!!
Bovenste of de onderste foto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Xilantof het volgende:
hm... Er lijkt een waas over je foto te zitten?
Niet erg scherp, of weinig contrast gok ik...
Ik zou haar iets meer links hebben gezet, die ruimte is een beetje zinloos imo. Dan komt de wapperende rok ook wat meer uit. Pola filter geeft wel mooiere pics! Toppie!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
Deze had iets scherper gemoeten, maar de compositie vooral de plaats van wolken/zee branding vind ik zelf erg goed gelukt.
*wacht vol ongeduldquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een kort serietje van Ties dat eigenlijk een Gifje moet worden
Van die bovenste weet ik nog steeds niet of ik hem nu te donker vind (de schaduw) of juist niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef freud het volgende:
Touwtrekken, maar dan anders...
[afbeelding]
Ik moet ze nog bewerkenquote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef An24 het volgende:
Komen er nog meer plaatjes? vind ze leuk. Goed gedaan mensjes![]()
Als P nou even dat toestel weg had gelegd was ie pas écht leukquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef freud het volgende:
Touwtrekken, maar dan anders...
[afbeelding]
Geen eerlijke wedstrijdquote:Op zondag 17 september 2006 18:19 schreef pea4fun het volgende:
Als P nou even dat toestel weg had gelegd was ie pas écht leuk
Jawel joh, P gebruikt zijn toestel als excuusquote:
Hé!quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Een appel-etende Xil
[afbeelding]
wil iedereen hem ff bewaren voor het geval hij hem niet mooi vind
Mooiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |