Ik heb ze vaak genoeg horen praten over het nomineren van Tanja. Joost wilde het zeker gaan doen op een gegeven moment. Als ze dat vantevoren verboden was, dan waren die discussies er niet geweest. Ik denk gewoon dat niemand het durfde omdat ze dachten dat ze dan de kijkers tegen zich in het harnas zouden jagen. Dat was volgens mij de enige reden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een bevalling kun je wel vaker meemaken. Ze mochten haar gewoon niet eruit stemmen, dat is toch duidelijk. Ze werd bovendien angstvallig in het huis gehouden door Hummie door haar allerlei dingen te beloven, geld enzo. Daarbij kwam ook nog dat er ontzettend reclame gemaakt was met ;"de eerste BB baby". Tja dan moet hij/zij daar wel geboren worden. Het is ook niet gek dat Tanja daarna snel uit huis was. Roel gaat hier natuurlijk niet inhoudelijk op reageren omdat er een contract is met Hummie. Simpel as that.
Ik blijf ervan overtuigd dat Hummie het programma precies zo stuurt als ze wil. Die bevalling moest-en-zou in het BB huis. Waarom krijgt Tanja anders een dot geld als ze zou blijven?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak genoeg horen praten over het nomineren van Tanja. Joost wilde het zeker gaan doen op een gegeven moment. Als ze dat vantevoren verboden was, dan waren die discussies er niet geweest. Ik denk gewoon dat niemand het durfde omdat ze dachten dat ze dan de kijkers tegen zich in het harnas zouden jagen. Dat was volgens mij de enige reden.
edit: ik lees nu dat Roel al geantwoord had op die vraag. Beetje overbodige post dus. Wel een handige tvp.
De meerderheid ergerde zich hier namelijk nogal aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. [zo leek het] Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar je mocht dus wel op haar stemmen? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
ja ja ja ...DIE was...onee IS en blijft goedquote:
LOL die eerste....dat was geweldig!! Met dat bijna pissen op bed en in baby kamerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk wilde Hummie dat ze erin zou blijven. En ze was ook niet weggestemd als ze wel een keer was genomineerd. Ik meen me te herinneren dat ze tijdens de laatste exit (toen ze er vrijwillig ook al uitging) bovenaan stond zelfs. Maar de bewoners konden haar gewoon nomineren, zonder twijfel. Hummie hield er denk ik ook rekening mee dat niemand het zou durven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik blijf ervan overtuigd dat Hummie het programma precies zo stuurt als ze wil. Die bevalling moest-en-zou in het BB huis. Waarom krijgt Tanja anders een dot geld als ze zou blijven?
Ik ga ook pitten dan maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Roel gaat slapen.
Moet ook werken morgen, net als wij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Roel gaat slapen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieske moet zich hier registreren.
Nee is een echte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |