leuke racescenes?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef cwk het volgende:
Die heb ik trouwens op dvd..thunderbolt. God weet waarom..
Dat is em ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef flyguy het volgende:
drunken master 2?
bijna door me titels heen
Heb em nog nooit afgekeken, kwam er niet doorheenquote:
Sokolsky +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef Sokolsky het volgende:
Die uit Junebug.
Inmiddels heb ik geloof ik alles gezien behalve Junebug en Tsotsi. Destijds had ik wat moeite om alle buitenlandse genomineerden te bekijken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef flyguy het volgende:
ik ook heb, heb ook zo'n 80% van alle nominaties gezien
Nee. Wel heel dicht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef RuneRose het volgende:
Australie toch?
Dat klopt. Wel grappig dat een deel van de docu draait over de rivaliteit tussen twee landen en dat er dan plots een heel ander land wint.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Doff het volgende:
Nieuw Zeeland
quote:
Da's snel. maar hij was ook niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef Sokolsky het volgende:
Jungfrukällan
Inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Sokolsky het volgende:
William Holden?
hmm kan zo snel even niks bedenken en ik zit op werkquote:
The Holy Mountainquote:Noem de titel van de enige film die geproduceerd is door Allen Klein en geregisseerd door Alejandro Jodorowsky
hoezo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef cwk het volgende:
Vergat ik UberSchwanz, die vraag is helemaal zijn straatje idd.
Grapjes d_h grapjes...quote:
ik had nog niet eens teruggelezen......quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef Sokolsky het volgende:
d_h is nog wat chagrijnig omdat 'ie William Holden niet herkende.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef Sokolsky het volgende:
d_h is nog wat chagrijnig omdat 'ie William Holden niet herkende.
daar is die Smiley toch voor?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Lastig altijd, zo'n smiley, want ik begrijp nu niet wat je wilt zeggen.
cwk + 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:51 schreef cwk het volgende:
Morgan Freeman?
Omigoto Patch-sama, pointo getto!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:20 schreef Patch het volgende:
dat er nog geen antwoord gegeven is...Paradise toch?
cwk + 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef cwk het volgende:
Taran en de toverketel?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef victorinox het volgende:
Nightmare on Elmstreet?
Weet zeker dat je films van hem hebt gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
niet iemand die ik ken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht even dat ik het wist, maar ik verwar hem met Bill Maher, waar hij heel vaagjes wat op lijkt.
op zijn CV staan heel wat vreemde figuren jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef cwk het volgende:
Op die tweede foto (tweede post) komt ie zwaar bekend voor. Krijgt t er niet uit.. Heeft ie ooit eens een idioot figuur gespeeld?
Noem d´r es eentje danquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef cwk het volgende:
Zal wel een muppets film zijn dan.
ok, de beste man is Brian Henson, zoon van Jim Henson, Brian regisseerde The Muppets Christmas Carol dus:quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef cwk het volgende:
Das een goeie. Was niet zon Muppet fanaat. The Muppets: A Christmas Carol?
Zonder WHM vond ik em weer te vaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef flyguy het volgende:
the cooler
Asap + 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:15 schreef Asap het volgende:
en anders 33 1/3
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:54 schreef Patch het volgende:
The Core toch?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef Asap het volgende:
Adrien Brody?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is 't Greta Scacchi die ook op de foto staat.
Dacht ik ook te zien idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is 't Greta Scacchi die ook op de foto staat.
quote:Once more,here comes back the fear of the neighbour:one of Roman Polanski 's favorite subjects ("Rosemary's baby" and "le locataire") it is given here a thriller treatment.Thanks to two peerless actors,this sometimes far-fetched plot remains absorbing and intriguing until the end.One regrets that ,once more,the female parts are underwritten:could have done wonders with her part of the Good Friend Next Door,always lending a helping hand.
Some scenes are really spooky:whencomes to the scouts camp,the faces of the adults are shown in a terrifying light;and when he arrives at
party,all the guest do not seem to bother,do not seem to care about what he's saying(very Polanskian,recalling the scene when Mia Farrow ("Rosemary's baby") comes into the room where the Devil worshipers are gathered .
The ending is everything but politically correct.It'd been a long time since a director had dared such an immoral conclusion.Although the director could have allowed some doubts about(it might have been paranoia,all might have happened only in his mind,and the actor was skilled enough to do that),the last pictures pack a real wallop.
Patch +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:32 schreef Patch het volgende:
Paul Rudd is dat
Dat was ook de bedoeling. Hoewel er toch wel een paar elementen in zitten die redelijke hints zijn vond ik. Die tweede over jou laatste vraag -tim robbins- was ook onduidelijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ik sta trouwens ook even te kijken dat Arlington Road het antwoord op die vraag was. Dat had ik er echt nóóit uit gehaald.
sweet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef Sokolsky het volgende:
Ook opgezocht en er nog nooit van gehoord. flyguy is wel een sadist zeg, wat een vraag.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:58 schreef Sokolsky het volgende:
Volver is alleen met vrouwen. Dit is met Cruz en eh... hoe heet die ander ook alweer... weet de titel niet.
plaats maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef flyguy het volgende:
ja
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
She's the Man?
Meteen raak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:35 schreef laurenzo85 het volgende:
Gloria Swanson?
Ah, ik ben niet alleenquote:
iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet alleen.
Een hintje zou dan wel prettig zijn.
nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef Doff het volgende:
Maak ik me gehaat met een tussendoorvraag?![]()
Volgens mij is Laurenzo weg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef Sokolsky het volgende:
North by Northwest?
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef Doff het volgende:
Niet Aidan Quinn toch?
Broertje nummer twee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:05 schreef Patch het volgende:
Of Bobby Farrelly
flyguy + 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef flyguy het volgende:
bladerunner
kramer vs kramer
soldaat van oranje
turksfruit
sin city
keetje tippel
blindfury
buffy
grijpstra & de gier
escape from sobibor