Mijn favo's; absoluut op #1 Ben, daarna Leona.
Leona past niet in mijn muziekstijl, ze zal geen liedjes maken die ik echt leuk zal vinden vrees ik; maar dat neemt niet weg dat ze ontzettend goed kan zingen en nog een lekker wijf is ook. Beetje jammer dat haar stem hetzelfde blijft, in wat voor soort nummer dan ook.
Ben vind ik gewoon ontzettend leuk. Leuke vent, en kan lekker zingen. Ik kan echt heel lang naar hem luisteren en kijken. Hij heeft wat ik leuk vind en ik vind 'm echt leuker dan Leona. Bijkomstigheid dat ie gevarieerder kan zingen.
Derde plek voor Eton Road. Leuk groepje, samen zijn ze ontzettend leuk om naar te kijken en te luisteren, ze hebben er echt plezier in.
De rest vind ik beetje standaard, niks echt bijzonder.
---------
Ashley; vind ik echt niets bijzonders. Standaard stem. Niet erg dat ie eruit is.
Nikitta; erg leuk meisje, goede stem. Jammer van week 4, maar de jury heeft gelijk, ze staat er onzeker bij.. Wel stukken leuker met dat losse haar.
Eton Road; Wat een emo's, is het eerste wat in me opkomt
![]()
. Zingen doen ze eigenlijk nog best okay, vooral, klinkt helemaal niet verkeerd en ze hebben er echt plezier in. Die Anthony is idd erg 'odd', lijken wel vrouwenkleding wat ie aanheeft bij de shows.
![]()
. Leuk dat ze Macky Messer zongen bij de Big Band
![]()
.
Robert; Vind 'm niet zo bijzonder, een beetje standaardneger eigenlijk net als Ashley. Gewone okaye soulstem, maar meer niet..
McDonald Brothers: Pfoeh wat een softies, qua stem en qua uiterlijk en qua optredens. Waarom zijn die er niet uit.
![]()
.
Leona; Wat een stem! Erg fijn om naar te luisteren, en naar te kijken. In een woord geweldig! Veruit een favoriet.
Raymond; Ronan Keating 2?
![]()
. Wat een softie. Tandpastalach, semiromantischeliedjes. Doet me denken aan Jan Smit op de aan of andere manier.
![]()
. Afgerijselijk.
Ben; Wat een verschijning! Sexy man, jammer van zn neus en als ie zn haar nou ff knipt, is ie nog veel leuker
![]()
! En wat een lekkere stem, ik kan hier heel lang naar luisteren, performances komen uit zn hart lijkt het wel. Favo #1!