quote:apparently this week (songs from films), each act will sing two songs; one slow, one up-tempo. Should please those people looking for more variety in certain acts.
Also, this week there is no judges' vote - the act with the lowest viewer score will be eliminated
Ben!!quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben!!
Leona is veel te Mariah Carey, maar wel een poepie.
eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Leona is wel geschikter voor Kelly Clarkson's ' A moment like this '![]()
Heerlijke nummer btw
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona: I will always love you
Eindelijk laat Leona eens zien dat ze ook mooi kan zingen. Gewoon met een volle stem ipv dat op haar keel zingen met al die intervalletjes en valse uithalen omdat ze net te hoog zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 03:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://youtube.com/watch?v=vbuvLJnAysM
Ja, volgens mij kan ze ook alleen maar 'Mariah' achtige nummers zingen. De uptempo nummers doet ze wat mij betreft veel minder goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona deed een uptempo nummer en iets van Mariah. heel goed natuurlijk maar uberstom om Mariah te doen, het was een 1 op 1 kopie.
wacht met smart op de filmpjesquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
This Week's Song Choices
Leona - I Have Nothing
Somewhere Over The Rainbow
Geen idee! Totaal onbegrijpelijk. Hoewel ik moet zeggen dat deze aflevering de minste was waar Ben in zat. Hij heeft niet zo goed gezongen als alle voorgaande afleveringen. Gebaseerd op zijn performance is het dan ook terecht dat ie eruit ligt. Maar dat babyface en Jantje Smit look-a-like Ray erdoor is vind ik tenenkrommend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3.5 miljoen stemmen
Finale is Leonavs Ray
![]()
Hoe kan dat?
Katarine McPheequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Somewhere Over The Rainbow
Kan wel een stream vanaf de satelliet online gooienquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef superhero87 het volgende:
Kun je de finale ook ergens online zien?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA, Pleasepleasepleasequote:Op donderdag 14 december 2006 18:35 schreef oYo het volgende:
[..]
Kan wel een stream vanaf de satelliet online gooien
quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:09 schreef oYo het volgende:
Vanavond zijn er special guests Take That en West Life.
Jaaaa zucht, ik ben pas rond 23.30 thuisquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De uitzending is van 20.00 tot 21.30 en 22.30 tot 23.30 Nederlandse tijd trouwens.
Laat ons hopen dat het gewoon een foute Simongrap was en ze andere acts uitnodigen.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef superhero87 het volgende:
Take That en Westlife hahaha,
konden ze beter de Sugababes en Girls Aloud uitnodigen![]()
je kan haar nu ook al zienquote:Op zondag 17 december 2006 18:58 schreef superhero87 het volgende:
Leona![]()
![]()
![]()
![]()
Even wachten tot ze beroemd wordt in NL en dan ga ik naar dr optreden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UPV0cvDmwFU&mode=related&search=
All by myself
ja, in Engelandquote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan haar nu ook al zien
http://www.ticketmaster.co.uk/artist/932602?tm_link=tm_home_g7&hot_ticket_brand=home
een maxicruise naar newcastle is 125 euro... en je heb vaak aanbiedingen, dus het valt wel meequote:
Zoveel heb ik er ook niet voor overquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een maxicruise naar newcastle is 125 euro... en je heb vaak aanbiedingen, dus het valt wel mee
Ja, Simon Cowell. Duh.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:58 schreef sanni het volgende:
Zo zie je maar weer welke X-Factor de meeste invloed heeft voor
een potentiele carriere/doorbraak in het buitenland.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |