ik had haar al 2 keer klaar late komen, maar ze was weer/nog geil dus liet ik het haar zelf doen, mijn hand was moequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Keiichi het volgende:
De volgende keer vinger je haar gewoon.
Zij bewijst jou een dienst, dan mag jij haar ook een dienst bewijzen![]()
Nogmaals, heeft ze alleen een beetje aan de clit geslingerd of er ook vingers in gestoken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik had haar al 2 keer klaar late komen, maar ze was weer/nog geil dus liet ik het haar zelf doen, mijn hand was moe![]()
Maar volgens mij had ze haar hand wel eerst ff afgeveegd, dus de kans is niet zo groot dat er iets is gebeurt neem ik aan?
rond de 15e meestal zei ze, dus dat duurt nog ffquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef crosby het volgende:
als je weet wanneer ze ongesteld moet worden, dan zou je kunnen uitrekenen wat de kans is, maar ja dan weet je alleen de kans als er echt wat mis gegaan zou zijn.
Dit is zeker niet altijd het geval hoor. Sommige meisjes merken er niks. En ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef DonSauza het volgende:
De Morning after pil slikken is niet zomaar wat.
Het meisje wordt er goed misselijk van.
Het is dus niet zo van oohhh ik haal die pil wel even en klaar.
nope dat is et niet, is allemaal nieuw voor me en wil graag het zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Jimbo het volgende:
niet eens int gat , zwaar kleine kans dus , geen zorgen maken
btw verkap **kijk ik heb een vriendin die geyl doet topic**
Bwehhe PWNEDT !!111quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
btw verkapte ''kijk ik heb geen vriendin en ben jaloers post''
Nee, wel platjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:12 schreef Ringo het volgende:
Interessant topic! Zo vroeg ik me laatst af of je aids kan krijgen als je gaat zitten op andermans toiletbril...
Je bent niet echt bij de tijd hequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef slindenau het volgende:
Had je deze vraag niet beter naar de breakout SPAM kunnen sturen?
Jongens,quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Mn vriendin had me vandaag gerukt, en toen was ik klaargekomen enzo, en toen ging ze zichzelf vingeren. Hoe groot is de kans nou dat ze bijvoorbeeld hierdoor zwanger raakt ofzo? Is allemaal nog redelijk nieuw voor ons, en waren misschien niet echt slim bezig, maarja. Ik maak me wel een beetje zorgen, mijn vriendin heeft de pil vorige week gehaald en die mag ze gaan slikken als ze weer ongesteld wordt, dus die gebruikt ze nu nog niet. Zij denkt overigens dat er niks kan gebeuren. Heeft iemand hier meer info over oid?
Ik heb hem 2 keer gehad en beide keren helemaal nergens last van gehad...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef DonSauza het volgende:
De Morning after pil slikken is niet zomaar wat.
Het meisje wordt er goed misselijk van.
Het is dus niet zo van oohhh ik haal die pil wel even en klaar.
Tja de jeugt van tegenwoordig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer gehad en beide keren helemaal nergens last van gehad...
Ze zijn vernieuwdvroeger werd je er doodziek van.
Ik had toen nog geen anticonceptie..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Tja de jeugt van tegenwoordig.
Ja kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je hem niet nodig heb,
1) anticonceptie pil -> Maar dan niet vergeten he![]()
2) condooms
3) optie 1 en 2
4) geen van de boven staande optie.
Vriendin van een vriend van me heeft hem ook onlangs gehad, die was er wel degelijk kapot van. Ik denk dat het sterk verschilt per persoon hoe je erop reageert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo leuk voor d'rquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van me heeft hem ook onlangs gehad, die was er wel degelijk kapot van. Ik denk dat het sterk verschilt per persoon hoe je erop reageert.
toen ik jouw post las dacht ik echtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef Appelsappucino het volgende:
Toen ik de eerste post las dacht ik echt
"Lieve Fancy"...
ok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
toen ik jouw post las dacht ik echt
''ok''
En geen van beide keren was ik de redenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij dictator!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef NanKing het volgende:
Leuk, die ORLY grapjes.
oleee, das bijna een uitnodigingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:33 schreef NanKing het volgende:
Kun je jezelf toch niet bedwingen, heb je een note erbij. [/b]
Zaad sterft toch bijna onmiddelijk af wanneer het blootgesteld wordt aan de lucht?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik had haar al 2 keer klaar late komen, maar ze was weer/nog geil dus liet ik het haar zelf doen, mijn hand was moe![]()
Maar volgens mij had ze haar hand wel eerst ff afgeveegd, dus de kans is niet zo groot dat er iets is gebeurt neem ik aan?
Oeps, was even vergeten dat het hier geen ONZ isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:33 schreef NanKing het volgende:
De breakoutgrapjes blijven vanaf nu achterwege.
TS, stelt een vraag en als je hier geen antwoord op weet reageer je niet!
Kun je jezelf toch niet bedwingen, heb je een note erbij.
Nee, niet echtquote:
Het kan nog zo'n een paar uur overleven als ik 't goed heb.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zaad sterft toch bijna onmiddelijk af wanneer het blootgesteld wordt aan de lucht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |