ik had haar al 2 keer klaar late komen, maar ze was weer/nog geil dus liet ik het haar zelf doen, mijn hand was moequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Keiichi het volgende:
De volgende keer vinger je haar gewoon.
Zij bewijst jou een dienst, dan mag jij haar ook een dienst bewijzen![]()
Nogmaals, heeft ze alleen een beetje aan de clit geslingerd of er ook vingers in gestoken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik had haar al 2 keer klaar late komen, maar ze was weer/nog geil dus liet ik het haar zelf doen, mijn hand was moe![]()
Maar volgens mij had ze haar hand wel eerst ff afgeveegd, dus de kans is niet zo groot dat er iets is gebeurt neem ik aan?
rond de 15e meestal zei ze, dus dat duurt nog ffquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef crosby het volgende:
als je weet wanneer ze ongesteld moet worden, dan zou je kunnen uitrekenen wat de kans is, maar ja dan weet je alleen de kans als er echt wat mis gegaan zou zijn.
Dit is zeker niet altijd het geval hoor. Sommige meisjes merken er niks. En ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef DonSauza het volgende:
De Morning after pil slikken is niet zomaar wat.
Het meisje wordt er goed misselijk van.
Het is dus niet zo van oohhh ik haal die pil wel even en klaar.
nope dat is et niet, is allemaal nieuw voor me en wil graag het zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Jimbo het volgende:
niet eens int gat , zwaar kleine kans dus , geen zorgen maken
btw verkap **kijk ik heb een vriendin die geyl doet topic**
Bwehhe PWNEDT !!111quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
btw verkapte ''kijk ik heb geen vriendin en ben jaloers post''
Nee, wel platjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:12 schreef Ringo het volgende:
Interessant topic! Zo vroeg ik me laatst af of je aids kan krijgen als je gaat zitten op andermans toiletbril...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |