abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41239175
GVD!

Kom ik naar Den Haag vanuit Leidschendam (45 min reizen) om daar Armin van Buuren te zien draaien op de DanceTour in het zuiderpark, zijn er een paar klote kinderen die het weer moeten verpesten, typetjes met bomberjacks en legerbroeken. ga lekker onder je steen rotten ofzo stelletje klootviolen..

echt dat soort klootzakken zorgen ervoor dat er NIETS meer naar den haag komt behalve ajax om een fucking clubhuis in de hens te steken.. ze lokken het zelf uit! ook al weet ik niet zeker of dit ADO was maar de kans is groot..

schaam me op het moment nogal om een hageNEES te zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door pt0x op 27-08-2006 22:57:05 ]
pi_41239218
Je schaamt je zo erg dat je het hier gaat zeggen?
and again.... Tsja
pi_41239252
Wat is er gebeurd dan?

Gister was Kane nog op het Malieveld, dus genoeg te beleven in Den Haag! ( !!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_41239255
Oh vandaar al die ME en politie
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41239296
In Breda stonden er 2 agenten bij de Dancetour te kijken en er was niks aan de hand !
pi_41239338
Armin was na 20 minuten gestopt met zijn set vanwegen rellen, ik weet dus ook niet precies wie of waarom maar het was ineens afgelopen in ieder geval.. het was een gratis feest en daarom was Kane waarschijnlijk niet zo idioot en daar komt wel een ander soort publiek natuurlijk..

klootviolen..
pi_41239361
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
In Breda Eindhoven stonden er 2 agenten bij de Dancetour te kijken en er was niks aan de hand !
pi_41239385
! Typisch, ik bevond mijzelf gisteravond in Outland, waar ik een groepje tegen het lijf liep waarvan het meerendeel uit Den Haag kwam, aangezien ik hier vorige keer mee heb staan lullen op Darkraver Solo in de Asta. Dat groepje was toen al flink aan het knallen (letterlijk) in de Asta en herhaalde het kunstje gister opnieuw in Outland

Hagenaars
(Y)
pi_41239451
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef pt0x het volgende:
GVD!

Kom ik helemaal naar de binnestad (zuiderpark)
...
Je bent zeker al een tijd weg want Zuiderpark heeft nooit in de binnenstad gelegen.
pi_41239498
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je bent zeker al een tijd weg want Zuiderpark heeft nooit in de binnenstad gelegen.
flauw hoor... heb het speciaal voor je aangepast..
pi_41239721
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef pt0x het volgende:

[..]

flauw hoor... heb het speciaal voor je aangepast..
Bedankt

Ennuh over die rellen: ja da's vervelend maar dat hoort wel een beetje bij Den Haag. Waren er nog charges van de ME?
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:29:11 #12
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41240956
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef chiren het volgende:
! Typisch, ik bevond mijzelf gisteravond in Outland, waar ik een groepje tegen het lijf liep waarvan het meerendeel uit Den Haag kwam, aangezien ik hier vorige keer mee heb staan lullen op Darkraver Solo in de Asta. Dat groepje was toen al flink aan het knallen (letterlijk) in de Asta en herhaalde het kunstje gister opnieuw in Outland

Hagenaars
Niks mis met Hagenezen, wel met Asta volk.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41241344
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Niks mis met Hagenezen
right
(Y)
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:40:43 #14
117776 OFfSprngr
pi_41241449
Tja, dat jij nou naar de Asta gaat zegt genoeg over jou.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_41241678
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef pt0x het volgende:
GVD!

Kom ik naar Den Haag vanuit Leidschendam (45 min reizen) om daar Armin van Buuren te zien draaien op de DanceTour in het zuiderpark, zijn er een paar klote kinderen die het weer moeten verpesten, typetjes met bomberjacks en legerbroeken. ga lekker onder je steen rotten ofzo stelletje klootviolen..

echt dat soort klootzakken zorgen ervoor dat er NIETS meer naar den haag komt behalve ajax om een fucking clubhuis in de hens te steken.. ze lokken het zelf uit! ook al weet ik niet zeker of dit ADO was maar de kans is groot..

Kom er net ook vandaan fokking 2 uur in de trein gezeten daarvoor man. Schulz was top, Armin draaide daar maar 20 minuutjes ofzo.}:|
Het schijnt dat die gasten eerst met elkaar gingen knokken, toen met de bewaking en vervolgens die hekken gingen openbreken waardoor de kans ontstond dat ze op het podium zouden komen.

En rondom station HS was het ook niet helemaal pluis

pi_41241806
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, dat jij nou naar de Asta gaat zegt genoeg over jou.
Weet je hoeveel verschillende feesten er in de Asta worden gehouden?
(Y)
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:49:21 #17
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_41241820
rondom station holland Spoor is het nooit pluis
tenminste ik voel me daar nooit op mijn gemak.
Verder zijn er ook lieve hagenezen hoor kom maar eens in houtwijk kijken
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_41241893
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef roque79 het volgende:
rondom station holland Spoor is het nooit pluis
tenminste ik voel me daar nooit op mijn gemak.
Verder zijn er ook lieve hagenezen hoor kom maar eens in houtwijk kijken
Ik zit er op school, daar is het best vertoeven
(Y)
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:54:12 #19
117776 OFfSprngr
pi_41242013
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef chiren het volgende:

[..]

Weet je hoeveel verschillende feesten er in de Asta worden gehouden?
Darkraver verschilt tegenwoordig nog maar heel weinig van wat de Asta voor de rest van zn publiek en muziek gewend is.
.
.
pi_41242501
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Darkraver verschilt tegenwoordig nog maar heel weinig van wat de Asta voor de rest van zn publiek en muziek gewend is.
Nonsens, aangezien je er nooit komt blijkt dat je ook weinig verstand hebt wat er wel of niet gedraaid wordt. Het gaat daar van af en toe een hardstylefeest tot studentennights naar 80's feesten
(Y)
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:08:21 #21
117776 OFfSprngr
pi_41242542
Zelfde uitgerangeerde publiek.
.
.
pi_41242597
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Zelfde uitgerangeerde publiek.

Ik zie het al, jij bent zo'n underground emo
*krassekrassekras*

als we het toch over vooroordelen gaan hebben
(Y)
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:18:14 #23
117776 OFfSprngr
pi_41242923
En jij bent een MTV-hoer.
.
.
pi_41263346
wat ik heb gehoort van iemand die bij de security zat is dat een DJ voor armin voor de stage langs liep en zich uit liet over 020 jojax waarna een hoop mensen van haagse afkomst zich helaas niet in bedwang konden houden, daarna is alle security opgeroepen en uiteindelijk is Armin gestopt met spinnen.
pi_41263407
Nou Schulz zou het niet geweest zijn... die kan geen Nederlands .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')