quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
In Breda Eindhoven stonden er 2 agenten bij de Dancetour te kijken en er was niks aan de hand!
Je bent zeker al een tijd weg want Zuiderpark heeft nooit in de binnenstad gelegen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef pt0x het volgende:
GVD!
Kom ik helemaal naar de binnestad (zuiderpark)
...
schaam me op het moment nogal om een hageNEES te zijn
flauw hoor... heb het speciaal voor je aangepast..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je bent zeker al een tijd weg want Zuiderpark heeft nooit in de binnenstad gelegen.
Bedanktquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef pt0x het volgende:
[..]
flauw hoor... heb het speciaal voor je aangepast..
Niks mis met Hagenezen, wel met Asta volk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef chiren het volgende:! Typisch, ik bevond mijzelf gisteravond in Outland, waar ik een groepje tegen het lijf liep waarvan het meerendeel uit Den Haag kwam, aangezien ik hier vorige keer mee heb staan lullen op Darkraver Solo in de Asta. Dat groepje was toen al flink aan het knallen (letterlijk) in de Asta en herhaalde het kunstje gister opnieuw in Outland
Hagenaars![]()
Kom er net ook vandaan fokking 2 uur in de trein gezeten daarvoor man. Schulz was top, Armin draaide daar maar 20 minuutjes ofzo.}:|quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef pt0x het volgende:
GVD!
Kom ik naar Den Haag vanuit Leidschendam (45 min reizen) om daar Armin van Buuren te zien draaien op de DanceTour in het zuiderpark, zijn er een paar klote kinderen die het weer moeten verpesten, typetjes met bomberjacks en legerbroeken. ga lekker onder je steen rotten ofzo stelletje klootviolen..
echt dat soort klootzakken zorgen ervoor dat er NIETS meer naar den haag komt behalve ajax om een fucking clubhuis in de hens te steken.. ze lokken het zelf uit! ook al weet ik niet zeker of dit ADO was maar de kans is groot..
schaam me op het moment nogal om een hageNEES te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, dat jij nou naar de Asta gaat zegt genoeg over jou.
Ik zit er op school, daar is het best vertoevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef roque79 het volgende:
rondom station holland Spoor is het nooit pluis
tenminste ik voel me daar nooit op mijn gemak.
Verder zijn er ook lieve hagenezen hoorkom maar eens in houtwijk kijken
Darkraver verschilt tegenwoordig nog maar heel weinig van wat de Asta voor de rest van zn publiek en muziek gewend is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef chiren het volgende:
[..]
Weet je hoeveel verschillende feesten er in de Asta worden gehouden?
Nonsens, aangezien je er nooit komt blijkt dat je ook weinig verstand hebt wat er wel of niet gedraaid wordt. Het gaat daar van af en toe een hardstylefeest tot studentennights naar 80's feestenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Darkraver verschilt tegenwoordig nog maar heel weinig van wat de Asta voor de rest van zn publiek en muziek gewend is.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Zelfde uitgerangeerde publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |