Ja liefstequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Newsie doe eens je niet zo druk maken.
Jammer dat de strekking van mijn verhaal compleet aan je voorbij gaat.. toch weer die rode waas he..quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Trouwens.. wat heeft dat er mee te maken? je gaat echt helemaal afwijken van de hele discussie joh.. het ging hier over leeftijd.. niet of ik dood met een libelle boekie in me handen naast de plee pot gevonden word.. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Je vergeet daarbij dat het Fok! isquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja liefste, krijg je als je alle reacties leest.
![]()
Jah joh..! tuurlijk joh.. helemaal gelijk joh..!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:37 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jammer dat de strekking van mijn verhaal compleet aan je voorbij gaat.. toch weer die rode waas he..
Lees het morgen gewoon nog eens rustig terug.
Ja, sorry, ik heb flashbacks, je ziet ruikt en bent weer in dat moment, ff wat asprine erin donderen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je vergeet daarbij dat het Fok! is
Was het bij de Zaanse Schansquote:
Damn... laat het los... hoe moeilijk het ook is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb flashbacks, je ziet ruikt en bent weer in dat moment, ff wat asprine erin donderen.
Is wel het verstandigste om te doen tegenwoordigquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga niet elk fietspad in NL bijhouden.![]()
Kon ik het maar, na zoveel jaar, toen ik stond bij het ongeluk, zei ik, ik vergeet dit niet, net zoals andere momenten, heb veel gezien, nu al op mijn 36 ste, oke heb klappen opgelopen, maar ja, ik denk soms dat iedereen dat heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn... laat het los... hoe moeilijk het ook is.
Wel de zebrapaden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga niet elk fietspad in NL bijhouden.![]()
awww newsman.. van mij krijg je geen klappen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Kon ik het maar, na zoveel jaar, toen ik stond bij het ongeluk, zei ik, ik vergeet dit niet, net zoals andere momenten, heb veel gezien, nu al op mijn 36 ste, oke heb klappen opgelopen, maar ja, ik denk soms dat iedereen dat heeft.![]()
Als je direct of indirect betrokken bent bij ongelukken is het moeilijk om het van je af te zetten ik weet het, ben ooit 5 familieleden tegelijk verloren door een verkeersongeval... toch is het de moeite waard om te proberen het achter je te laten en door te gaan met je leven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Kon ik het maar, na zoveel jaar, toen ik stond bij het ongeluk, zei ik, ik vergeet dit niet, net zoals andere momenten, heb veel gezien, nu al op mijn 36 ste, oke heb klappen opgelopen, maar ja, ik denk soms dat iedereen dat heeft.![]()
Ik zie meestal de zwarte strepenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn dat die gladde witte strepen op de weg?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:49 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
awww newsman.. van mij krijg je geen klappen hoor
Ik raak 't echt kwijt nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie meestal de zwarte strepen
Je kent duidelijk het "gat" niet waar ik woonquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik raak 't echt kwijt nu.De weg is al zwart toch?
![]()
Ik ben ervan overtuigd dat de automobiliste zich niet fijn voeltquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Maar goed, mensen hadden een leven die wij niet kende, misschien waren ze even uit voor een dagjje, nu zijn ze dood, ik zou leven met een kut gevoel, als ik twee mensen had doodgereden.
Tsja zelfs als je er niets aan kunt doen is 't klote om 2 nonnen dood in de sloot te zien liggen die je even daarvoor nog al zwaaiend ingehaald hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Maar goed, mensen hadden een leven die wij niet kende, misschien waren ze even uit voor een dagjje, nu zijn ze dood, ik zou leven met een kut gevoel, als ik twee mensen had doodgereden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |