Pas je dit keer wel op wat je zegt eend ? Ik ben nog wakker en mijn zusjes lezen mee...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet weeer filosoforen he?
eens...was ook mijn taktiek...maar dan gebeurd het en flip je toch...je hebtook gelijk een kutweek snappie...spanningquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie roepen toch massaal dat een nominatie niet persoonlijk is en dat je nou eenmaal iemand moet nomineren. Als dat zo is, dan zou je je dus ook een nominatie niet moeten aantrekken.
Ik snap wel dat je je het toch aantrekt hoor, zonder meer. Maar het is sterker als je dat niet doet.
Ja, het is wel goed met je hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, dit soort posts zijn zeer storend
Je was niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar het mocht dus wel? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
heb ik gemistquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand E10 gecapt onder de douche ?
nee niet ben, het is wasquote:
Hij stond naakt, maar zag werkelijk niks hangen daar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef intoyou het volgende:
[..]
heb ik gemistof hij kwam niet op mijn stream..
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....quote:
als je dik wordt door overmatig bier drinken of ander alkohol en je loopt er mee te showen alsof je schwartzennekkert bent dan vind ik dat walgelijk. puntquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Mij vriend? ? ach ja waarom ook niet.![]()
Ik vind jou opmerking kan lullig naar mensen zijn die wel dik zijn, zo van goh wat goor, dat gebeurt mij niet, dus je kunt mensen daar mee kwetsen en de opmerking van Roel vind ik persoonlijk niet kwetsend.
En daar ligt voor mij het verschil
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
eens...was ook mijn taktiek...maar dan gebeurd het en flip je toch...je hebtook gelijk een kutweek snappie...spanning
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....
Het was niet de bedoeling dat jij dat zou lezen jappie, dat was zo offtopic dat had ge-edit motten wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas je dit keer wel op wat je zegt eend ? Ik ben nog wakker en mijn zusjes lezen mee...![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij stond naakt, maar zag werkelijk niks hangen daar.
maar dan mogen mensen die dik zijn door te veel eten niet in badpak of bikiniquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
als je dik wordt door overmatig bier drinken of ander alkohol en je loopt er mee te showen alsof je schwartzennekkert bent dan vind ik dat walgelijk. punt
ben je ziek of komt het door medicijnen hoor je mij niks zeggen, dus zo'n lul ben ik nou ook weer niet![]()
Dat deed ze ook niet echt, maar ze onderging het wel wat beter ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Scanman doelt op Lieske, die dapper glimlachte na elke massale stemming op haar
Gelukkig ligt het niet aan jou. Zat andere topics om in te lullen, dit is het stream-topic.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....
Liever zo als naakt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dan mogen mensen die dik zijn door te veel eten niet in badpak of bikini?
Laten we maar ophouden, is ook offtopic![]()
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet aan jou. Zat andere topics om in te lullen, dit is het stream-topic.
Lieskequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Scanman doelt op Lieske, die dapper glimlachte na elke massale stemming op haar
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja,
-knip-
Heb het in het roel SC topic ook veranderd geloof ik. Klopte idd niet helemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
Sorry, dit kan ik niet voorbij laten gaan
[..]
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoer
Niet iedereenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar het mocht dus wel? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |