Moet je Darkshines(van de cd) ook toevoegen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef Echoes het volgende:
weet ik niet, ga ik vd week doen, iets van 90mb denk
Moet dat? Zou ik niet doen, het is een doorlopende set. Dan krijg je horten.quote:Tussen Citizen en Showbiz.
Als je een beetje kan mixen is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Moet dat? Zou ik niet doen, het is een doorlopende set. Dan krijg je horten.
Ik zou persoonlijk Darkshines aan het eind toevoegen, dan onderbreekt hij het verloop van de show niet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef Zyggie het volgende:
Muse is niet het beste wat er is. Niet gestemd dus.![]()
Uberhaupt gezien wie er tegenover staan?quote:
Ik vind 't zo vreemd dat ze bij Large echt helemaal niks van muse hebben (naast cd's)quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Weet iemand misschien waar je mooie posters van Muse kan kopen, en evt. ook plectrums?
Large heeft alleen maar van die gare metal en goth posters, truitjes en pakjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't zo vreemd dat ze bij Large echt helemaal niks van muse hebben (naast cd's)
Large heeft alleen maar van die gare metal en goth posters, truitjes en pakjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't zo vreemd dat ze bij Large echt helemaal niks van muse hebben (naast cd's)
wie maakt die lijstjes echtquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Uberhaupt gezien wie er tegenover staan?![]()
En pr0n-posters inderdaadquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Large heeft alleen maar van die gare metal en goth posters, truitjes en pakjes.![]()
Best beperkt als het gaat om variatie.
Muse heeft geen eigen plectrums, gewoon gele tortex .73 van jim dunlopquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Weet iemand misschien waar je mooie posters van Muse kan kopen, en evt. ook plectrums?
Heb een keertje een optreden van ze gezien(volgens mij op microcuts) en daar hadden ze plectrums met dat MUSE logo erop. Leek me opzich wel leuk om te hebben, als het niet te duur is. Dan maar gewone aanschaffen..quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Muse heeft geen eigen plectrums, gewoon gele tortex .73 van jim dunlop
Hm, nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Uberhaupt gezien wie er tegenover staan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |