Whehe. Ik heb de volgende dag school zelfs, om zes uur opquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga er van uit dat als 't half 8 begint (voorprogramma dan), dat het 23.00 toch echt wel afgelopen is...
Al moen ze van mij door gaan tot diep in de nacht![]()
Een griepje heb je snel te pakken joh, helemaal in novemberquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb de volgende dag school zelfs, om zes uur op.
Whehe, alleen nog mijn moeder vertellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een griepje heb je snel te pakken joh, helemaal in november![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iLuYBGpjjUw&NR
creatief
ik vind muse toch wel ff wat belangrijker dan een zwaar belangrijke presentatiequote:Op woensdag 6 september 2006 13:27 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook nog naar het concert! Mag niet omdat ik de volgende dag een zwaar belangrijke presentatie moet geven op school
.
Prescies, je kan toch wel een nachtje van 5 uur ofzo overleven, als je maar de presentatie goed genoeg voorbereid.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef Bog het volgende:
[..]
ik vind muse toch wel ff wat belangrijker dan een zwaar belangrijke presentatie
en wtf, dan slaap je ff wat minder voor 1 keertje, als je t maar goed genoeg kent toch?
Preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Innuendo het volgende:
Juist. de klap komt toch meestal pas 2 dagen later(Ok, als het een afstudeerpresentatie is snap ik je)
je kan bv de DVD afspelen en ondertussen het geluid opnemen met Cool Edit Pro en dan in stukken knippen met een mp3cutterquote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Echoes het volgende:
Is er ergens de muziek van de dvd hullabaloo verkrijgbaar? En dan bedoel ik niet de al bestaande dubbel cd met bsides, maar het complete dvd concert. incl die andere nummers zoals Uno, Cave, Bliss etc. Of is er een mogelijkheid om muziek van een dvd af te rippen en te branden als audio?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
PreciesIk kan opzich best een nachtje doorgaan, zou wel een week zonder slaap gaan voor Muse
. Maarja, parents enzo he. Ik mag wel een keer naar een concert in the UK van ze, op hun kosten, als goedmakertje
Dom? Hoezo dat? Ze worden gewoon gek door m'n obsessie voor Musequote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
je ouders zijn best dom....en rijk...
waarom zeg je dat dan ook tegen je oudersquote:Op woensdag 6 september 2006 13:27 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook nog naar het concert! Mag niet omdat ik de volgende dag een zwaar belangrijke presentatie moet geven op school
.
heb je dan cd kwaliteit of gaat er kwaliteit verloren?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
je kan bv de DVD afspelen en ondertussen het geluid opnemen met Cool Edit Pro en dan in stukken knippen met een mp3cutter
Als je het opgenomen bestand (Wave) dan in CEP naar 320kbit MP3 codeert, het je goed geluidquote:Op donderdag 7 september 2006 18:26 schreef Echoes het volgende:
[..]
heb je dan cd kwaliteit of gaat er kwaliteit verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |