Toch nog! Al met al redelijk snel, vind ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Uitverkocht!
je komt er wel meid!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Ik ga naar de Brabanthallen, ook al woon ik in Amsterdam. Ik heb nog niet echt een idee over hoe ik dit ga doen
Richting amsterdam zijn er toch wel nachttreinen neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef Aventura het volgende:
Dat denk ik ook wel, tis alleen lastig qua tijd, misschien moet ik dan een uurtje eerder weg van mijn werk. Terug is wel jammer, ik moet dan ws. erder weg om de trein te halen.
Wow, een echte fanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Vrieskist het volgende:
van Sneek naar den Bosch eind November.
Ja. Vanaf Utrecht, niet vanaf 's Hertogenbosch. Maar de laatste naar Amsterdam / Utrecht gaat om 0:00, zijn de Brabanthallen ver vanaf het station? Anders ga ik lekker met de auto.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Richting amsterdam zijn er toch wel nachttreinen neem ik aan?
Tot hoe laat duurt het dan denk je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Vanaf Utrecht, niet vanaf 's Hertogenbosch. Maar de laatste naar Amsterdam / Utrecht gaat om 0:00, zijn de Brabanthallen ver vanaf het station? Anders ga ik lekker met de auto.![]()
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar de Brabanthallen vanaf het stationquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Vanaf Utrecht, niet vanaf 's Hertogenbosch. Maar de laatste naar Amsterdam / Utrecht gaat om 0:00, zijn de Brabanthallen ver vanaf het station? Anders ga ik lekker met de auto.![]()
Muse deel 6quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Als jullie delen 6, 7, 8 en 9 kunnen vinden, ff hier melden!!
Dank u!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef keijz het volgende:
[..]
Muse deel 6
Muse deel 7
Muse deel 8
MUSE deel IX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |