'Bij ons', in Zeeuws Vlaanderen, is 'pik' in al zijn gebruiken het equivalent van 'lul', naast verwant aan 'klootzak' etc.. Het zal wel aan m'n afkomst liggen dan, maar zoals beloofd en gemeend dan iig m'n excuses voor de verkeerde interpretatie en al haar gevolgen (welke jij geheel had kunnen voorkomen door me eerder op de misinterpretatie te wijzen, áls je had gewild). En
nogmaals, wat ik over Hoodoo zei was geenszins aan jou gericht. Wat je met dat 'door de vingers zien' bedoelt is me overigens een raadsel, want voor zover ik weet heb jij geen enkel recht meer op dit forum dan ik. Mocht je er de volgende keer een modje willen bijhalen, dan grijp ik die kans iig met beide handen aan.
Wel jammer dat je nergens inhoudelijk op bent ingegaan en dat je, ondanks m'n nadrukkelijke verzoek dat niet te doen, tóch met sussende woordjes kwam.
En peace out
![]()
Ontopic:
Hoodoo is een geloof, Voodoo een mengeling van dat geloof met traditionele magie. Het kan ook net andersom zijn, maar dat denk ik niet. Wil je het zeker weten, raadpleeg even wikipedia.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheArowana op 04-10-2006 16:18:52 ]