Aaaaah, echt niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:24 schreef TheArowana het volgende:
[edit] Nouja, weet je, dit was iig MIJN laatste woord hierin want ik heb geen zin dit te laten escaleren want we weten allebei waar dit soort dingen op fora kunnen uitdraaien.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Aaaaah, echt niet?
Het is namelijk ontzéttend vermakelijk leesvoer..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Bog het volgende:
ey megalomaniac, pik je dat?
kom op, zeg er wat van
![]()
nouhoeh, kwil relluh, kenkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zulk soort mensen kun je maar beter negeren.
Hmm ik wil met jou ook best een potje rellen hoorquote:nouhoeh, kwil relluh, kenker
hoeveel heb je er voor over?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef UncleSam het volgende:
Als er iemand nog een kaartje overheeft, ik houd me aanbevolen
Darkshines is eruit geknipt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Hmm ik wil met jou ook best een potje rellen hoor
En die setlist, nou, ik wens je succes bij het zoeken naar de setlist van dag 1. Je zult die, ben ik bang, enkel terugvinden in bootlegs. Maar ik denk dat er vrijwel geen bootlegs van te vinden zijn, aangezien dag 2 dus op dvd is uitgekomen. Rare jongen die dan nog naar een bootleg gaat luisteren, dus die zullen dus wel bijna geheel van het net verdwenen zijn.
Darkshines speelden ze iig dag 1 wel, en dag 2 niet voor zover ik weet, of zouden ze die gewoon uit de dvd geknipt hebben?
Maar waarom wil je alletwee de setlists precies hebben?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Darkshines is eruit geknipt.Staat wel op de japanse dvd versie en op youtube (natuurlijk
).
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:50 schreef Megalomaniac het volgende:
Brekend Nieuws: Matt is verloofd!!! xD
Ik denk dat die megalomaan dit gelezen heeft.quote:
Best leuk meisje en ze passen wel bij elkaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik denk dat die megalomaan dit gelezen heeft.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |