En The Killers en Arctic Monkeys!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:57 schreef Bog het volgende:
[..]
wie maakt die lijstjes echt![]()
enige goeie is muse en system of a down
Ik heb vorig jaar een OoS shirt en twee posters van Muse via recordstore.co.uk besteld. Maar dat was wel een hoop gedoe..quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Weet iemand misschien waar je mooie posters van Muse kan kopen, en evt. ook plectrums?
Of gewoon http://www.microcuts.net/uk/multimedia natuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Uno
Uno [Version 2]
Muscle Museum
Sunburn
Unintended
Plug In Baby
New Born
Bliss / Making of 'Bliss'
Feeling Good
Hyper Music
Dead Star
In Your World
Stockholm Syndrome / Stockholm Syndrome [US Version]
Time Is Running Out / Time Is Running Out [US Version]
Hysteria / Hysteria [Director's Cut] / Hysteria [US Version]
Sing For Absolution
Butterflies & Hurricanes
Supermassive Black Hole
Knights of Cydonia
Starlight
Dat weet m'n opoe ook wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of gewoon http://www.microcuts.net/uk/multimedia natuurlijk.
Ben nog nie thuis...jij wel? (of je em wel al thuis hebt...)quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:25 schreef Innuendo het volgende:
Heb je Starlight al binnen grote vriend hierboven?
Neh.. alleen Supermasive DVD single nog maar. Trage lui daar bij BOL ook altijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ben nog nie thuis...jij wel? (of je em wel al thuis hebt...)
quote:I sat in the cupboard
and wrote it down in neat
they were cheering and waving
cheering and waving
twitching and a-salivating like with myxomatosis
but it got edited fucked up
strangled beaten up
used in a photo in Time magazine
buried in a burning black hole in Devon
Devon is een provincie, geen plaats. Ze komen uit Teignmouth.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef TheArowana het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of het volgende iets met Muse te maken had, your thoughts?
[..]
Radiohead - Myxomatosis (lyrics)quote:Op woensdag 27 september 2006 11:18 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Devon is een provincie, geen plaats. Ze komen uit Teignmouth.
En ik zie niet wat Muse ermee te maken zou moeten hebben.
Waar heb je het stukje vandaan?
quote:Teignmouth (IPA: [ˈtɪnmʊθ]) is a town on the north bank of the estuary mouth of the River Teign in south Devon, England.
Dat weet ik heus wel pik.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef TheArowana het volgende:
@ Megalomaniac
Jonge jonge jonge, Teignmouth ligt in Devon, know your trivia..
En omdat het idd van Radiohead is, Myxomatosis, van het album Hail to the Thief (een aanrader, zonde dat je die niet kent..) vroeg ik me af of Radiohead hiermee toevallig op de media wilden reageren die toendertijd een soort hetze tussen Muse en hen wilden creëren. Of juist zelf wilden afgeven op Muse. Ik heb die 2 bands eigenlijk nooit echt openlijk over elkaar horen oordelen. Hoewel ik van Radiohead eigenlijk sowieso geen interview materiaal ken, om heel eerlijk te zijn.
Devon kan idd naar zoveel dingen verwijzen, maar ik denk niet dat ze er zonder reden naar zouden verwijzen. Voor hetzelfde geld hadden ze een andere provincie genomen. Dus, nouja, ik suggereer niks, ik vroeg het me gewoon af.
Maar dat had je ook kunnen weten door even te googlen op Teignmouth OF op het stukje tekst
[edit] Nog mooier, kijk eens wat ik in de eerste twee regels van de tekst uit je eigen link vindt:
[..]
Jep, tis uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef LeonH het volgende:
Invincible![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het concert al uitverkocht? Kan niks meer selecteren via Ticketservice. Heb het jammer genoeg een beetje gemist dat ze zouden komen![]()
![]()
Invincible is inderdaad echt fenomenaal. Op eBay en Marktplaats staan nog de nodige kaarten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef LeonH het volgende:
Invincible![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het concert al uitverkocht? Kan niks meer selecteren via Ticketservice. Heb het jammer genoeg een beetje gemist dat ze zouden komen![]()
![]()
ik vind invincible juist het minste nummer van blackholesquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Invincible is inderdaad echt fenomenaal. Op eBay en Marktplaats staan nog de nodige kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |