quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme, klinkt als aids.
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef mrPanerai het volgende:
regelmatig je tandjes poetsen en spoelen met een ontsmettend spoelmiddel zou al veel kunnen verhelpen
En als Elmex failliet gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!
Sterkte TS!![]()
Ieuw.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Devrim_ het volgende:
Holy motherfucker
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/jrmaften.htm
Ik kan op dit moment echt nergens over lachen, aften gaan er nog eens voor zorgen dat mijn vriendin het uitmaakt omdat ik een zuurpruim zou zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hehe, ik moest lachen toen ik de TT zag![]()
Ik eet altijd een paar appels als ik er een hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef DuranK het volgende:
Bij mij helpt het als ik dan Jus d 'orange ofzo drink. Komt volgens mij ook door vitamine terkort zoals NanKing zegt. En het is echt kut ja, zeker als je er dan ook nog op bijt![]()
Nee. Dan erbij, ik heb zeer regelmatig last van aften, en eet érg veel fruit. Zoals nu 2 kiwi's en een banaan per dag...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
Het kan ook een teken van vitamine-gebrek zijn.
Ik heb gemerkt dat ik ze krijg, zodra: ik per ongeluk op mijn tong of wang bijt.(ook zachtjes!)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!
Sterkte TS!![]()
Het hoeft ook niet te zijn dat dat de oorzaak is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Dan erbij, ik heb zeer regelmatig last van aften, en eet érg veel fruit. Zoals nu 2 kiwi's en een banaan per dag...
Bij mij lijkt het er overduidelijk op dat eerst het mondslijmvlies door iets gepenetreerd (hahaha) moet worden vooraleer er een aft ontstaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet te zijn dat dat de oorzaak is.
Ik zei, het kan een teken zijn van vitamine-gebrek. Ik krijg het alleen daardoor iig.
Als je er nog nooit een hebt gehad heb je echt mazzel, dit is geen pretje!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
heb er nog nooit 1 gehad..![]()
vitamientjes eten jong..![]()
(niet uit die pilletjes hè, wel echte groentes)
Danke!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef MilkyWay het volgende:
Ik heb het ook gehad. Kreeg een flesje met een kwastje en dat moest ik er maar opsmeren.
Dat was verdovend, en dan mocht je na gebruik een uur niet eten, en in dat uur was het al uitgewerkt.
Had ze op de rand van m'n tong, en in mijn gehemelte. Ik had toen een keelontsteking volgens mij.
Zeer pijnlijk, ik leef met je mee.![]()
Ken ik nu ff niet om lache, opzouten!quote:
Ik had sowieso al bijna geen weerstand omdat ik toen erg ziek was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Danke!
Bij keelontsteking heb je volgens mij ook iets van verminderde weerstand!
Lijkt toch dat het een onvermogen van het lichaam is om binnendringende bacterien te lijf te gaan!
Hoe kom ik aan een goede weerstand, heeeelllllppp!
Jouw verhaal over een gedeelte van mijn topsalaris afgeven aan jouw zwerende mond ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ken ik nu ff niet om lache, opzouten!![]()
Omdat? ik enorme chronische pijn in mijn mond heb? en ik daar vanaf wil?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:44 schreef TimC het volgende:
jij bent echt een mietje...
omdat je aandacht vraagt voor je pijn.. als je het zelf niet mentaal aankunt kun je beter een touw bij de gamma kopen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:46 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Omdat? ik enorme chronische pijn in mijn mond heb? en ik daar vanaf wil?
Ik wens je er een paar toe nu!
Ja, dat werkte bij mij ook. Na 3 dagen waren ze toch wel weg.quote:Voorbeelden zijn chloorhexidine mondspoelvloeistof (Corsodyl, chloorhexidine mondspoeling 0.2% FNA)
het mooie is dat ze na een paar dagen toch wel weg zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Misschien moet je es Molkosan proberen. Is van Dr. Vogel. Met een watten staafje aanstippen en na een paar dagen zijn ze weg. Tenminste, bij mij wel.
Die rare Vogel schijnt een oplichter te zijn geweest die geeneens een dokterstitel bezat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Misschien moet je es Molkosan proberen. Is van Dr. Vogel. Met een watten staafje aanstippen en na een paar dagen zijn ze weg. Tenminste, bij mij wel.
zoutzuurquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef DeBastaard het volgende:
hehe @ timmeh.
TS, je moet je mond goed spoelen met listerine, of zoutwater...
Nee zielepoot, ik wil gewoon een aftvrij leven, mag ik misschien vragen hoe ik dat kan krijgen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef TimC het volgende:
[..]
omdat je aandacht vraagt voor je pijn.. als je het zelf niet mentaal aankunt kun je beter een touw bij de gamma kopen..
maar ik bats wel je moeder.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee zielepoot, ik wil gewoon een aftvrij leven, mag ik misschien vragen hoe ik dat kan krijgen?
P.s. als je nooit zo'n ding hebt gehad, vergelijk het met een euuuuh soldeerbout op je tong, maar dan continu!![]()
Dat noem ik geen zeuren
Het kan misschien zijn dat ze met je vogelmiddeltje eerder weg zijn (1 of 2 dagen) maar mij gaat het erom dat ik weet hoe ik ze in zijn geheel niet krijg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Tja, dan probeer je het toch niet? Maakt mij niet uit. Als het niet werkt zou ik het hier toch niet zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |