quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme, klinkt als aids.
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef mrPanerai het volgende:
regelmatig je tandjes poetsen en spoelen met een ontsmettend spoelmiddel zou al veel kunnen verhelpen
En als Elmex failliet gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!
Sterkte TS!![]()
Ieuw.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Devrim_ het volgende:
Holy motherfucker
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/jrmaften.htm
Ik kan op dit moment echt nergens over lachen, aften gaan er nog eens voor zorgen dat mijn vriendin het uitmaakt omdat ik een zuurpruim zou zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hehe, ik moest lachen toen ik de TT zag![]()
Ik eet altijd een paar appels als ik er een hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef DuranK het volgende:
Bij mij helpt het als ik dan Jus d 'orange ofzo drink. Komt volgens mij ook door vitamine terkort zoals NanKing zegt. En het is echt kut ja, zeker als je er dan ook nog op bijt![]()
Nee. Dan erbij, ik heb zeer regelmatig last van aften, en eet érg veel fruit. Zoals nu 2 kiwi's en een banaan per dag...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
Het kan ook een teken van vitamine-gebrek zijn.
Ik heb gemerkt dat ik ze krijg, zodra: ik per ongeluk op mijn tong of wang bijt.(ook zachtjes!)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Onzin! Over aften en de oorzaak hiervan is zeer weinig bekend. Ikzelf krijg aften als ik met andere tandpasta dan Elmex poets; een keer poetsen met een ander merk, en ik heb krijg ze weer!
Sterkte TS!![]()
Het hoeft ook niet te zijn dat dat de oorzaak is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Dan erbij, ik heb zeer regelmatig last van aften, en eet érg veel fruit. Zoals nu 2 kiwi's en een banaan per dag...
Bij mij lijkt het er overduidelijk op dat eerst het mondslijmvlies door iets gepenetreerd (hahaha) moet worden vooraleer er een aft ontstaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet te zijn dat dat de oorzaak is.
Ik zei, het kan een teken zijn van vitamine-gebrek. Ik krijg het alleen daardoor iig.
Als je er nog nooit een hebt gehad heb je echt mazzel, dit is geen pretje!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
heb er nog nooit 1 gehad..![]()
vitamientjes eten jong..![]()
(niet uit die pilletjes hè, wel echte groentes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |