ver boven het niveau van 16-jarigen komen ze toch niet uit, dus dat kan wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef toxikon het volgende:
hij denkt echt dat ie tegen 16 jarige kippetjes praat wat een loze praatjes en gevlei
hehe dacht ik ook al te zien dat ze hem op een subtiele manier gebruiken en in de maling nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Die E10 wordt zo enorm in de maling genomen door die 2, zo kun je pas zien dat hij of heel jong is of dom want dat zijn de zusjs niet.
Die gebruiken hem op een ongelofelijke manier briljant
Dat risico zal hij niet nemen denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef rubstar het volgende:
als E10 tijn en semtex verraad dan is het echt een sukkel..
dan wordt het tijd dat ze hem is ff aanpakken,... want het lijkt er toch echt op dat in ieder geval Sabrina hem wel aardig vind.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe dacht ik ook al te zien dat ze hem op een subtiele manier gebruiken en in de maling nemen.![]()
ik hoop dat dat nog gaat gebeuren maart je weet het nooit met vrouwenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef rubstar het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat ze hem is ff aanpakken,... want het lijkt er toch echt op dat in ieder geval Sabrina hem wel aardig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |