Zie pagina 1, Descendent & Cinchquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef KopieerMachine het volgende:
Koop je een pak melk. reken je hem af gooi je hem op de grond en ga je erop stampen.
die cassiere zo wat doe je m'n melk, en ik zo : ja ik hem hem toch gekocht
;:D;d;d;deineinzeizn:d;d;d:D;1;1;;;1;11;1;:D:d;d;D::!!1!!1!unueentweedrie;;;;hahe;;e;e;e;rfe;r;h;;d;d;d;d;dhoeohahaha;h;ha;h;a
![]()
![]()
![]()
hebben we dat ook gehad
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:15 schreef welkominspace het volgende:
ik heb wel eens bij de kassa het rek met neuken "per ongeluk" om geflikkerd![]()
Het is dat je het zelf zegt / postquote:
je wil niet weten hoe ze hier hun klanten behandelenquote:
Ow ja. En dan even heel dom naar je werkblouse kijken, die dicht geknoopt is, en dan die klant nog een keer aan met zoiets van "Wat wil je nou van me?!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Muaddib10191 het volgende:
ben jij open?
Zo vaak te horen gekregenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe, als zo'n heil geil mooi kassatjikkie je zo vraagt of je het bonnetje mee wil moet je zo zeggen van:'alleen als jij je nummer er opzet!' en dan vind iedereen je superkansloos!!LOLZ!!11
Verkapt ik-ben-een-lekkere-kassachick-postquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef snadrem het volgende:
[..]
Ow ja. En dan even heel dom naar je werkblouse kijken, die dicht geknoopt is, en dan die klant nog een keer aan met zoiets van "Wat wil je nou van me?!"
[..]
Zo vaak te horen gekregenIk geef ze voortaan het nummer van mijn werk mee
"En wel opnemen dan hè!!" Ja, ja, er neemt áltijd iemand op.
Je hebt me doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verkapt ik-ben-een-lekkere-kassachick-post![]()
Scherpquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verkapt ik-ben-een-lekkere-kassachick-post![]()
Ik heb medelijden voor supermarktkassieres die de hele dag naar dat PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP IPEPEIPEPEPIEPIEPPEIEIPWEQJRHhn moeten luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef whizz het volgende:
[..]
Scherp![]()
Hebben jullie nou nooit medelijden met mensen die achter de kassa zitten? Ik word ZOOO moe van "dat kan ik toch niet van de belasting aftrekken", af en toe zeg ik "had U maar ondernemer moeten worden"
In de eerste maand dat ik er werkte werd ik er midden in de nacht van wakkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb medelijden voor supermarktkassieres die de hele dag naar dat PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP IPEPEIPEPEPIEPIEPPEIEIPWEQJRHhn moeten luisteren![]()
![]()
![]()
Die opmerking komt mijn strot uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Merson het volgende:
Als de streepjescode het niet doet:
* tegen klant erachter.
Hahah. Die kost vast niets.
En dan ook boos worden als er gereageerd wordt met: Nee, meneer ik mag nu zelf een prijs verzinnen en na uw opmerking is de prijs gestegen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef snadrem het volgende:
Als iets niet scant en die vent zegt "Haha, dan is het gratis! Dat is goedkoop" die vent scannen en zeggen "jij bent ook maar een goedkope vent".
![]()
![]()
Benzinestiftje meequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die opmerking komt mijn strot uit.
Maar als je iets niet scant bij de hoogvliet mag je het dus wel gratis hebben![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
"spaart u ook zegeltjes?"
"ja ik ben nog op zoek naar een koninginnetje van 3 cent uit 1906"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |