Sethjequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
Nee man...iets minder bier drinken ?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben![]()
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
Nee man...iets minder bier drinken ?
quote:
Dat zal het zijnquote:
Haha, dank je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef Sethje het volgende:
Koningdavid ik heb echt respect voor jou dat je je politieke voorkeur in je sign hebt staat. Dit vind ik al heel erg lang en ik moest het gewoon een keer zeggen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef VoreG het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een goede politieke voorkeur is.. Gelukkig maakt je clubvoorkeur alles goed!
Haha, het is een aparte combinatie natuurlijk: CU en AJAX. Of misschien ook juist niet, Rouvoet is ook een voetballiefhebber en zelfs aanvoerder van het Tweede-Kamer elftal (het bestaat echt!). Ik weet alleen niet of hij Ajacied isquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef VoreG het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een goede politieke voorkeur is.. Gelukkig maakt je clubvoorkeur alles goed!
Blankenstein zou ik persoonlijk niet zomaar in de catagorie 'elke dooie' zetten... Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen en valt in de catagorie beste scheidsrechters van Nederland ooit als je het mij vraagt. (niet dat je het mij vroegquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stil
Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Blankenstein zou ik persoonlijk niet zomaar in de catagorie 'elke dooie' zetten... Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen en valt in de catagorie beste scheidsrechters van Nederland ooit als je het mij vraagt. (niet dat je het mij vroeg).
sorry, ik moest lachenquote:Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen
Ja maar Blankenstein was toch niet het niveau temmink of zo .. hij was echt een topscheids waar je er maar weinig van had in Europa op dat moment.. en nog steeds weinig van hebt.. hij liep er wel bij als een nicht maar fluiten kon ie wel .. letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.
Voor de rest klopt je verhaal. Ik zie op de flanken liever Mitea Links en Babel Rechts....want Rosales is zo vaak niet op dreef...
het nieuwe uitshirt isquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |